[RJ] O rozkładzie jazdy PKP 2021

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 lis 2020, 20:08

Dostępnośc bez wątpienia nie jest atutem pociagu do Góry, ale cała resztą juz owszem. Mądra gmina by to wykorzystała organizujac dowozówki, bo przeciez z 742, o ile się nie jedzie do Wilanowa, i tak się trzeba przesiąść dalej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 lis 2020, 20:08

Do Wilanowa też trzeba :-)
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 lis 2020, 20:46

No nie, granicę przekracz w Wilanowie, a że potem jedzie po zadupiach... niestety wraz z Korbońskiego powinna była powstać docelowa pętla przy Wiedeńskiej, ale to szczegół - i tak by nie było brgyad na wydłużenie całego tałatajstwa z Wilanowa (PAŁAC) przecież.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 lis 2020, 20:59

Taki to Wilanów, jak lotnisko we Włochach jest :-P
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 29 lis 2020, 23:50

Stary Pingwin pisze:
29 lis 2020, 9:47
kajo, 2 kilometry to chyba z Nowej Woli, z ulicy Postępu. Bo od Kieleckiej to rzut beretem.
Przed wybudowaniem Krzywej Iwicznej miałem kilometr i chodziłem na piechotę. Możesz zobaczyć Kielecka 60 :) a miałem znajomych ze słonecznej róg Jagodowej. Kolega rowerem z Postępu (dalekiego róg Kieleckiej) jeździł. Inne chodził z ulicy Okrąg, a to tylko ludzie znani z gimnazjum chodzący do liceum.
Nie doceniacie siły kolei w takich wioskach. To nie Warszawa gdzie masz busa na każdym rogu. Wiem że ludzi z samochodów to nie wyciągnie, ale licealiści i studenci to już jakaś grupa. Może część zostanie przy kolei.
Aaa i jeszcze z tamtych regionów mam koleżankę w Zalesiu co miała z 1,5km i codziennie chodziła na pociąg, razem ze mną jeździła na Urbanistów do liceum a później na studia do centrum.
Z moich doświadczeń koleją jeździli wszyscy co nie uczyli się na Ursynowie, reszta koleją. Nawet ludzie mieszkający na Okrąg, a to już kawał.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 lis 2020, 8:31

Doceniam siłę kolei, znajomy(teraz już szwagier) 5 lat dojeżdżał z Krasickiego(za Kielecką) do Energetyka na Królikarnię. Szybciej, niż koledzy z Bródna. Składy jeździły jakby częściej niż dziś.
miłośnik 13N

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 30 lis 2020, 10:21

Stary Pingwin pisze:
30 lis 2020, 8:31
Doceniam siłę kolei, znajomy(teraz już szwagier) 5 lat dojeżdżał z Krasickiego(za Kielecką) do Energetyka na Królikarnię. Szybciej, niż koledzy z Bródna. Składy jeździły jakby częściej niż dziś.
Nie wiem jak dawne czasy porównujesz, ale te 14 lat temu jak chodziłem do liceum to w szczycie pociągi były co godzinę, a w ciągu dnia była na pewno dziura między 12 a 14, bo kilka razy musiałem czekać po 1,5 godziny na pociąg, bo wcześniej kończyłem. No rozkład był podobny do obecnego do Góry Kalwarii.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 lis 2020, 12:12

74-79. Dawno, ludzie tyle nie żyją.
miłośnik 13N

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 30 lis 2020, 12:38

Stary Pingwin pisze:
30 lis 2020, 12:12
74-79. Dawno, ludzie tyle nie żyją.
Ok, ale nie zmienia to faktu, że jeżeli będzie pociąg co godzinę to chociażby licealiści będą wybierać szkoły wzdłuż tego pociągu, a ludzie pracę. Ważne by oferta była tak dobra przez dłuższy czas, a ludzie się znajdą.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 lis 2020, 12:44

Kiedyś składy jeździły częściej(co 20-30 minut), bo miały pasażerów-uczniów, pracowników zagłębia elektronicznego na Służewcu. Nie pamiętam dobrze, ale skład 3xEN chyba był podstawowy na linii wareckiej. Która kończyła na Głównym.
miłośnik 13N

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 30 lis 2020, 13:18

Zobacz teraz rozkład z Iwicznej. W szczycie pociągi są 4x na godzinę co 15-20 minut, także jest lepiej niż w latach 70 :)
Poza szczytem co 30 min. Akurat linia do Piaseczna ma duużo lepszą ofertę niż 15 lat temu. A teraz wychodzi że nawet lepiej niż w złotych czasach kolei :)
Nawet sprawdziłem w baziekolejowej rozkład z 78, pociąg w Iwicznej co 30 min w szczycie, poza co godzinę. Także teraz jest lepiej :)
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 lis 2020, 13:29

Sprawdzałem baziekolejowej 76 rok, chyba to samo co 78. Wtedy skład ledwo mieścił się w peronie, a jak teraz z długością?
miłośnik 13N

kajo
Posty: 2787
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 30 lis 2020, 13:53

Stary Pingwin pisze:
30 lis 2020, 13:29
Sprawdzałem baziekolejowej 76 rok, chyba to samo co 78. Wtedy skład ledwo mieścił się w peronie, a jak teraz z długością?
Dawno nie jeździłem, bo przeprowadziłem się na ochotę, ale 2-3 składy. czasami 2xen71. Generalnie mnóstwo ludzi wsiada w Zalesiu, Piasecznie i Iwicznej. Żeby oddać skale, Wg UTK w 2018 w Piasecznie wsiadało dziennie 3-4 tys ludzi, a w Iwicznej tyle co w Warce 1000-1500 osób.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 30 lis 2020, 14:08

Się rozbudowało to i pasażerowie są. Szybciej niczym z Iwicznej nie dojedziesz do miasta.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 30 lis 2020, 18:49

Kolega ma rodziców i kolegów w rejonie Starej / Nowej Iwicznej i najszybciej mu jest koleją, choć często też dojeżdża autobusem do Mysiadła plus 1,6 km z buta.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ