O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 sty 2018, 17:32

To jest wszystko pudrowanie trupa - trzeba kupić normalny (tzn. lotniczy, kinowy, whatever) system z wizualizacją pokładu i tyle...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 sty 2018, 17:57

To prawda, ale takiej gruntownej zmiany chyba prędko się nie doczekamy. :(

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 sty 2018, 17:58

No tak, to tylko samoloty dla rządu za 2 miliardy da się kupić z wolnej ręki, żeby wykonanie budżetu wojskowego podbić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25307
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 sty 2018, 19:45

Niestety w pakiecie do samolotów dla vipów nie sprzedaje się systemów rezerwacyjnych.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26816
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 sty 2018, 20:53

Akurat sądzę, że Boeing spokojnie by to ogarnął.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14782
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 22 sty 2018, 19:43

pawcio pisze:
15 sty 2018, 19:45
Niestety w pakiecie do samolotów dla vipów nie sprzedaje się systemów rezerwacyjnych.
Ale w pakiecie do reformy BOR już by się dało - pod pretekstem lepszego monitorowania podróżnych, którzy przecież korzystają z tych amych pociągów, z których teoretycznie mogą korzystać osoby chronione przez SOP vel BOR 2.0.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Martens
Posty: 223
Rejestracja: 14 mar 2011, 19:46

Post autor: Martens » 27 sty 2018, 23:18

Przetestowałem na własnej skórze niespodziewaną zamianę pendolino na skład wagonowy. Piątek, 26.01, Gdynia - Warszawa. Ogarnięte to było nawet sensownie. Dla osób, których numerów miejsc nie było, podłączono dodatkowy wagon, więc nikt na korytarzu nie stał (a pociąg pełen, bo do Bielska-Białej, piątek ostatnim dniem szkoły w pomorskim, trochę osób z nartami już jechało). Pełna informacja po polsku i po angielsku o zamianie składów, możliwości reklamacji, przesiadkach, oczekujących pociągach. Minusy: na starcie opóźnienie 25 minut z powodu awarii lokomotywy (przyjazd do Warszawy z tym samym opóźnieniem), połowa toalet nieczynna.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 sty 2018, 7:24

Pomijając fakt, że teraz te 6 sztuk się zepsuło nie wiadomo gdzie, to śmieszne jest to, że żyjemy wciąż w świecie, gdzie towar w opakowaniu zastępczym był normą. Są nawet zafoliowane kartki dla podróżnych „pendolino” z miejscami niepasującymi do układu wagonowego. Natomiast dlaczego pozostałe (oprócz tych 6, z którymi pewnie będzie problem, bo się okaże może, że je trzeba całkiem rozebrać) pociągi nie są naprawiane, to wie tylko pic.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6925
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 28 sty 2018, 11:27

Specjaliści od technologii transportu kolejowego - zapraszam do spekulacji. Czy to na serio tłuczeń mógł wylecieć w powietrze i wybić te dziurzyska?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4762
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 28 sty 2018, 13:41

On tam chyba nie tylko dziury wybił, ale i utkwił.
Jak dla mnie to jest możliwe chyba tylko przy fatalnie utrzymanym/wyremontowanym torowisku. Ten tłuczeń to chyba równo z główką szyny musiał być, bo ciężko to inaczej sobie wyobrazić.
Obrazek

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 sty 2018, 15:59

Emyl pisze:Specjaliści od technologii transportu kolejowego - zapraszam do spekulacji. Czy to na serio tłuczeń mógł wylecieć w powietrze i wybić te dziurzyska?
Z przyjemnością :) z jednej strony przy 200 km/h to każdy kamień niebezpieczny. Z drugiej - chyba nie ma już nigdzie tych 200, poza tym tylko 6 składów to dotknęło, co by sugerowało, że to jednak na jakichś trasach typu Wrocław/Bielsko Biała. Ogólnie uważam jednak, że ten tłuczeń nocami ktoś poprzyklejał do składu w tych właśnie miejscach. Podejrzewam Danutę Holecką, bo wiedziała ona wszystko o pendolino zanim jeszcze zaczęto badać sprawę.
ŁK

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 sty 2018, 16:03

Łukasz pisze:
28 sty 2018, 15:59
Z drugiej - chyba nie ma już nigdzie tych 200(...)
Oczywiście, że są odcinki na 200km/h.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 sty 2018, 22:12

A kiedy je mają pozamykać? Coś mieli budować, etcs?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK

Małpa
Posty: 8
Rejestracja: 08 sie 2016, 14:36

Post autor: Małpa » 09 lut 2018, 18:41

Odcinki na 200 km/h były tylko na linii nr 4 (CMK), razem to około 80 km. Zostały nie tyle zamknięte, co zmniejszono im ograniczenie do 160 km/h. PKP PLK udostępnia takie rzeczy w "Wykazie maksymalnych prędkości - pociągów pasażerskich".
AKTUALNY: https://www.plk-sa.pl/files/public/user ... 092753.pdf

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27387
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 09 lut 2018, 18:59

Po pierwsze: ten załącznik nie jest aktualny.
Po drugie: jego treść przeczy twoim słowom, albowiem jak najbardziej występują w nim odcinki na 200.
Po trzecie: w aktualnym również one występują, choć są to nieco inne odcinki - konkretnie Grodzisk Mazowiecki - Idzikowice i Włoszczowa Północ - Zawiercie. Razem blisko 140 km.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ