O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
609A to wagon BD (bagażowo-osobowy 2kl) wtórnie przystosowany do roli rowerówki, nieudolnie zresztą. Po modernizacji jednak ma szansę być rewelacją, o ile tego nie schrzanią (na przykład toaleta od strony przedziału rowerowego jest nonsensem który tylko utrudni wysiadanie na niskich peronach, do których drzwi bagazowe będą za wysokie; ponadto mam wątpliwości, czy będzie się dało sensownie wypakować rower ze środka wieszaków na jakiejś stacji pośredniej)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Pomorskie ICkidostały Combo, więc oddają 168A od 24 sierpnia. Ktoś wie może, na co trafią?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Wczoraj widziałem zaPendolino (EIP 1304/5 Warszawa - Kraków) i jako wagon 7 jechał 111Arow. Prawdziwy standard premium. Czy strefa ciszy też tam obowiązywała?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
PKP uważa, że Arow spełnia standard ekspresu, więc w razie reklamacji wyrówna różnicę w cenie między biletem ekspresowym a EIP.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ja bym w tej sytuacji powalczył o 25% ceny biletu, a nie o wyrównanie.
25% to się należy za skład zastępczy, bez walki.
W przypadku jakiegoś lipcowego opóźnienia obliczyli mi, że zwrot byłby mniejszy niż 4euro, to wysłałem ich odpowiedź do banku w ramach reklamacji transakcji kartą kredytową - i dostałem 100% zwrotu.
W przypadku jakiegoś lipcowego opóźnienia obliczyli mi, że zwrot byłby mniejszy niż 4euro, to wysłałem ich odpowiedź do banku w ramach reklamacji transakcji kartą kredytową - i dostałem 100% zwrotu.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bez walki dają wyrównianie EIP-EIC. A przynajmniej tak było ze 2 lata temu, jak zeEIP trafiło mi się na Wrocławiu. 25% dostałem, owszem, ale jak ersatzzug nie miał knajpy.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tutaj akurat knajpa była, ale większość jechała w wagonach przedziałowych, czyli już 25% się należy.
Oni chyba glonojada nie lubią, dlatego ciagle trafia na arowy. Trzeba płacić kartą kredytową i składać reklamację za niewłaściwe wykonanie usługi. Najlepiej żeby IC się jeszcze samo wcześniej przyznało, że wykonało niewłaściwie usługę. W ogóle to genialny pomysł, robić strefę ciszy w bezprzedzialowym, gdy jest n przedziałowych w składzie.
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Trafiam na Arowy, bo IC nie potrafi ogarnąć przetargu zanim wypadnie termin NG (czy P-cośtam, niewazne) - a tak się stało wagonom 154ARow, które "robią" za rowerówki ekspresowe. Dzięki Bogu nie da się wysłać Arowa do Niemiec czy Austrii, wiec przynajmniej Neptun i BWE są od tego szrotu wolne.
A moją reklamacją na Arowa zajęła się Warta i to dopiero jest ciekawe.
A moją reklamacją na Arowa zajęła się Warta i to dopiero jest ciekawe.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Neptun przed wakacjami miał wzmocnienia W-wa-Gdynia, chyba arowowe, choć wtedy jeszcze jako IC. A w BWE to tez trzeba trafić żeby to nie była grupa szczecinska.
ŁK
- vernalisadonis
- Posty: 3073
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ja jak miałem bilet na EIP z Warszawy do Wrocławia, a trafiłem na skład wagonowy, to dostałem tylko zwrot za opóźnienie. Rekompensata wynosiła 25%. Natomiast za skład wagonowy nic nie dostałem mimo że napisałem o tym w reklamacji.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Bo więcej i tak byś nie dostał (za wyjątkiem opóźnienia powyżej 2h). Rekompensaty się nie sumują.