O spółce PKP Intercity

Moderator: JacekM

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7074
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 03 lut 2020, 22:44

ashir pisze:
03 lut 2020, 21:15
Frekwencja tak żałosna, że odwołanie pociągów lotniskowych raczej bez większych szkód dla pasażerów. :D
A moim zdaniem jeden ŻART im się wysypał po wypadku w Schodniej Nowej i po prostu zaczęło brakować EZT-ów.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lut 2020, 8:33

Lukasz436 pisze:
03 lut 2020, 21:36
Pytanie - ostatnio jechałem EiP z Gdańska do Warszawy i przeżyłem małe zaskoczenie. Wyświetlacze (małe) nad głowami pasażerów wskazywały zajętość na poszczególnych odcinkach. Czy to już będzie na stałe?
Wątpię, we Flirtach i Dartach też czasem działają. :P
Szymon pisze:
03 lut 2020, 22:44
ashir pisze:
03 lut 2020, 21:15
Frekwencja tak żałosna, że odwołanie pociągów lotniskowych raczej bez większych szkód dla pasażerów. :D
A moim zdaniem jeden ŻART im się wysypał po wypadku w Schodniej Nowej i po prostu zaczęło brakować EZT-ów.
Gdyby tylko jeden ED161 był wyłączony z użytkowania to nie byłoby żadnego problemu. Braki taborowe są od dawna, rozbicie jednostki 016 co najwyżej je pogłębiło. Codziennie są zastępcze składy wagonowe za ED160 i ED161. Niektóre pociągi to nawet już na dłuższy okres mają wpisane zastępstwo, ale i to PKP Intercity potrafi spieprzyć. ;) Natomiast ja miałem na myśli to, że lepiej dać Darta (lub w ogóle jakikolwiek skład) na pociąg jadący przez pół Polski niż na krótkie połączenie lotniskowe o znikomej frekwencji.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 04 lut 2020, 8:54

Akurat z tym pół Polski to chyba nie za dobrze...

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 04 lut 2020, 9:20

Emyl pisze:
04 lut 2020, 8:54
Akurat z tym pół Polski to chyba nie za dobrze...
Nie, bo lepiej podstawić skład wagonowy, w którym nie zgadzają się miejsca, brakuje wagonów, w tym restauracyjnego, jedzie z niższą prędkością i potrzebuje więcej czasu na zmianę kierunku jazdy, a z przyczyn technicznych część podróży należy wykonać kolejami regionalnymi, więc przymusowa przesiadka? To nie ten etap na dyskusję, gdzie powinny jeździć EZT. Podróżny zakupił już bilet na ten pociąg, teraz chciałby bez przeszkód i zgodnie z zawartą umową odbyć podróż.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 05 lut 2020, 11:52

Lukasz436 pisze:
03 lut 2020, 21:36
Pytanie - ostatnio jechałem EiP z Gdańska do Warszawy i przeżyłem małe zaskoczenie. Wyświetlacze (małe) nad głowami pasażerów wskazywały zajętość na poszczególnych odcinkach. Czy to już będzie na stałe?
Raczej błąd matrixa.
Wczoraj jechałem IC w relacji Łódź Fabryczna-Warszawa, a nad głową wyświetlacz pokazywał zajętość na odcinku Węgliniec-Warszawa...

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 06 lut 2020, 10:12

IC nie ogarnia, która z dwóch jednostek jedzie do Warszawy, a które do Białegostoku z Wrocławia, to o czym w ogóle dyskutować.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1710
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 09 lut 2020, 11:48

Przykro pisać. Sobotni Sobieski do Wiednia. Skład pociągu to brudne sfatygowane wagony, na dodatek wyleciał ze składu wagon restauracyjny. Ech, gdzie te czasy wypieszczonych wagonów z Olszynki Grochowskiej. Kolejny raz Gdynia nie popisała się. Dla kontrastu niektóre TLK były o niebo w lepszym stanie niż "reprezentacyjny" Sobieski.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 11 lut 2020, 16:14

a/p TALENT pisze:
09 lut 2020, 11:48
Przykro pisać. Sobotni Sobieski do Wiednia. Skład pociągu to brudne sfatygowane wagony, na dodatek wyleciał ze składu wagon restauracyjny. Ech, gdzie te czasy wypieszczonych wagonów z Olszynki Grochowskiej. Kolejny raz Gdynia nie popisała się. Dla kontrastu niektóre TLK były o niebo w lepszym stanie niż "reprezentacyjny" Sobieski.
Akurat,, Sobieskiego" zestawia Grochów. Problem polega na tym że on jedzie rano do Gdyni, tam w peronach obrót i do Wiednia
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 12 lut 2020, 13:38

Ostatnio jechałem Neptunem w obie strony, jeden skład był taki sobie, drugi całkiem przyzwoity. Żaden jednak nie był gorszy niż TLK, chyba, że na 174A.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1710
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 12 lut 2020, 18:28

Dzięki Rufio. Byłem przekonany, że skład pt. Sobieski nocuje w Gdyni i tamże generuje zaniedbanie. Fakt jest bezsporny i to nie tylko moje spostrzeżenie - regres tego pociągu pogłębia się od czasu wprowadzenia go na trasę Gdynia Wiedeń. Co ciekawe poziom obsługi pociągu stoi na wysokim poziomie - dotyczy to konduktorow, ekipy sprzątającej poczas postoju na stacji czy ekipy Warsu. Jak żona chwali to naprawdę musi być ok.
ZUS fundatorem emigracji

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 13 lut 2020, 7:27

a/p TALENT pisze:
12 lut 2020, 18:28
Dzięki Rufio. Byłem przekonany, że skład pt. Sobieski nocuje w Gdyni i tamże generuje zaniedbanie. Fakt jest bezsporny i to nie tylko moje spostrzeżenie - regres tego pociągu pogłębia się od czasu wprowadzenia go na trasę Gdynia Wiedeń. Co ciekawe poziom obsługi pociągu stoi na wysokim poziomie - dotyczy to konduktorow, ekipy sprzątającej poczas postoju na stacji czy ekipy Warsu. Jak żona chwali to naprawdę musi być ok.
Dla mnie osobiście Sobieski stracił na atrakcyjności od kiedy jeździ z Gdyni. Jak się jedzie do Wiednia na 1 godzinną przesiadkę to trochę strach. Tym bardziej że już kilka razy jechał z opóźnieniem większym niż 60 minut.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 13 lut 2020, 10:48

18 stycznia według archiwum, tak poza tym godziny na granicy nie przekraczał: http://ipa.lovethosetrains.com/#train/5 ... KI%20(107)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 13 lut 2020, 19:33

Glonojad pisze:
13 lut 2020, 10:48
18 stycznia według archiwum, tak poza tym godziny na granicy nie przekraczał: http://ipa.lovethosetrains.com/#train/5 ... KI%20(107)
Raczej miałem na myśli dłuższy okres niż tylko ostatnie 2-3 miesiące.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 13 lut 2020, 19:50

Samej rezerwy z W-wy do Zawiercia ma z pół godziny (20 minut na centralnym i regularnie 7 minut szybciej do Zawiercia) - choć mają robić coś na CMK, więc pewnie te 7 minut to będzie nic. Natomiast nie ma to nic wspólnego z jeżdżeniem z Gdyni.
ŁK

Awatar użytkownika
a/p TALENT
Posty: 1710
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
Lokalizacja: Flughafen Bemowo

Post autor: a/p TALENT » 24 lut 2020, 12:31

Wczoraj pozytywny ogląd składu Polonii z Wiednia. Wagon 348 - 2 klasa z wyglądu sliperetka - 3 siedzenia w rzędzie - kosmiczne odległości między fotelami. Czysty i nie sfatygowany wagon. Wielki plus dla Intercity od żony. Mały minus, restauracyjny doczepili dopiero w Katowicach. Przezorni wałówkę i picie mieli ze sobą.
ZUS fundatorem emigracji

ODPOWIEDZ