O spółce PKP Intercity
Moderator: JacekM
Założę się, że nie wygenerowało to ani jednego dodatkowego pasażera, tylko zamianę KMów na PIC.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A nawet jeśli, to lepiej dla środowiska byłoby im podatwic autobus.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Tak. Autobus to akurat idealnie, żeby ludzie zaczęli jeździć samochodami. Patryk Jaki style.
ŁK
Nieoficjalnie mówi się że to pociąg dla jednego konkretnego pasażera. Nie wiem ile w tym prawdy
- vernalisadonis
- Posty: 3073
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
A chociaż ma bilet?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Darmowy
ŁK
-
- Posty: 5799
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie ma darmowych obiadów, nie ma też darmowych biletów. Ktoś za to płaci-pani, pan i ja.
miłośnik 13N
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A to jest zupełnie inna kwestia - mowa była o środowisku. Ezet na 500 osób raczej przyjaźniejszy dla środowiska od autobusu na 50 nie będzie jednak.
Na takie kursy to po prostu powinien się ewentualnie jakiś REx na turbokiblu pojawić, ostatecznie ED74 choć też przyduże. W ogóle w takich Niemczech czy innych Czechach zdarzają się dwuwagonowe pociągi pospieszne?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W Czechach jak najbardziej, ale to zupełnie (rzekłbym: skrajnie) inna filozofia organizacji komunikacji dalekobieżnej od niemieckiej.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26817
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
W sensie ze Niemcy radośnie idą w DB busy a pociagi jak najszybsze ale na najglowniejszych trasach, a czesi wyzej cenia dostępność, na ile się da szynowa, z mniejszym naciskiem na prędkość i podzial na segmenty? Poważnie pytam.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W sensie, że Niemcy uznali, że segment dalekobieżny jest samofinansujący się, w związku z czym nawet do relatywnie dużych miast (zwłaszcza w b. NRD) oferta jest zerowa lub szczątkowa, a ciężar zapewnienia dostępności komunikacyjnej spoczywa na landach organizujących połączenia w ramach PSC. W Czechach połączenia dalekobieżne są uznawane za niezbędne społecznie i finansowane z budżetu centralnego, stąd stosunkowo duża liczba połączeń do miejscowości niewielkich lub bardzo małych (Šluknov, Šumperk, Rakovník czy Trutnov).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1597
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
PIC zauważył, że jest szczyt klimatyczny w Katowicach? Sądząc po frekwencji w IC84101 Barnim - nie. Oprócz studentów i ludzi pracy, którzy zwykle stoją w korytarzu, widać kilka reprezentacji krajów egzotycznych, które nie załapały się na miejscówkę.
Pociąg zaczyna ocierać się o niezabieralność...
Pociąg zaczyna ocierać się o niezabieralność...
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
- vernalisadonis
- Posty: 3073
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Może wagonów dodatkowych nie było? Dodatkowo część wagonów we Wrocku jest rozłączana i jedzie do Jeleniej Góry
Ja to się cieszę, że w końcu Barim znowu zawitał do Świnoujścia.
Ja to się cieszę, że w końcu Barim znowu zawitał do Świnoujścia.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
A ja się cieszę, że ruszył Wspólny Bilet, który można kupić także przez internet.