Strona 292 z 328

O spółce PKP Intercity

: 06 lut 2019, 21:29
autor: pawcio
Jakiego standardu się spodziewać na początku marca w Oscypku? Tatry z lat 80-tych czy trochę lepiej?

O spółce PKP Intercity

: 06 lut 2019, 21:35
autor: fik
Bardziej Tatry dzisiaj nawet.

O spółce PKP Intercity

: 06 lut 2019, 21:47
autor: pawcio
Czyli warto doinwestować w I klasę?

O spółce PKP Intercity

: 06 lut 2019, 22:03
autor: fik
Zestawienie na vagonwebie odpowiada planowemu z dokładnością do numerów wagonów, które IRL są w zakresie 20-26. Jak widać, klasa druga ma standard zróżnicowany - 159A to wagon o trzy klasy lepszy niż ARow spod numeru 11; jak widać też po zestawieniu rzeczywistym poniżej, w rzeczywistości zdarza się, że zamiast 159A jedzie właśnie ARow (które też stanowią sporą część zestawienia Tatr obecnie, stąd moje porównanie). Pierwsza klasa da Ci pewność, że przynajmniej na ARowa nie trafisz, co z mojej perspektywy jest dużą wartością dodaną, ale ja za pierwszą klasę dopłacam znacznie mniej niż cywile, więc mam inną optykę ;)

O spółce PKP Intercity

: 06 lut 2019, 22:15
autor: pawcio
Bezprzedziałówka do Zakopanego mnie zdecydowanie nie przekonuje (ja je generalnie znoszę słabo, stąd moja bardzo umiarkowana miłość do Pendolino).

O spółce PKP Intercity

: 06 lut 2019, 22:17
autor: fik
To może kuszeta w Karpatach, powinno wyjść porównywalnie z jedynką w Oscypku? I czemu nie Tatry, jednak jakieś przedziałowce mają?

O spółce PKP Intercity

: 06 lut 2019, 22:19
autor: pawcio
03.03. Jest już tylko Oscypek. Chyba że wyszukiwarka kłamie.

O spółce PKP Intercity

: 06 lut 2019, 22:22
autor: fik
A faktycznie, myślałem że to później wchodzi. To ja jednak bym jechał czymkolwiekiem do Krakowa i autobusem, 3h na tym się lekką rączką oszczędza.

O spółce PKP Intercity

: 07 lut 2019, 6:12
autor: Glonojad
Ja w Oscypku trafiłem na przedziałówkę świeżo po NG, z gniazdkami podświetlanymi, niezdezelowaną toaletą itp.

Ale w sobotę miał ponad 100 minut opóźnienia, na szczęście jechałem z Katowic w części praskiej...

Oczywiście preferencje indywidualne są różne, ja akurat w pendolino jeździć lubię i to chyba bardziej na miejacach bez stolików bo prywatnosc większa (zwłaszcza jak się trafi 786...). W Oscypku bym wziął jedynkę ze wzgledu na pojedynczy fotel w bezprzedzialowce, ale jak rozumiem to Pawcia nie interesuje?

O spółce PKP Intercity

: 07 lut 2019, 6:23
autor: pawcio
Właśnie interesuje. Gdyby na było więcej niż ja sam nawet bym nie myślał o pociągu. A tak to sobie może zaliczę odcinek Sucha - Żywiec? Podobno ładny.

O spółce PKP Intercity

: 07 lut 2019, 19:15
autor: Glonojad
Jeśli będzie ten wahon, co na vagonwebie, to fajny jest. Z Zielonej Gory jadąc przeprojektowalem z półtora kilometra trasy na spokojnie.

O spółce PKP Intercity

: 09 lut 2019, 20:04
autor: Glonojad
Ktoś miał fantazję, wg rozkladu plakatowego Sawa obsługiwana jest 7-czlonowym ezetem (wychodzi na to, że Pendolino) - czy w związku z tym mam składać reklamację na skład zastępczy? :p

O spółce PKP Intercity

: 09 lut 2019, 23:07
autor: fik
Ja bym złożył reklamację na przyjazd SIEDEMNAŚCIE przed czasem do WZ...

O spółce PKP Intercity

: 10 lut 2019, 6:54
autor: Glonojad
15 IMHO ,ale tak, zachowawczosc rozkładów jest spora. Na szczęście taryfa też przed czasem była.

O spółce PKP Intercity

: 10 lut 2019, 12:46
autor: fik
No ja zdążyłem się obudzić, sprawdzić rozkład, włożyć buty, pozbierać rzeczy, przypomnieć sobie, że ruszając zamknąłem przedział, więc nie muszę panikować, że się nie otwiera, otworzyć przedział za bodaj czwartą próbą, przejść na peron 8 i spokojnie z lekkim zapasem zdążyć na pociąg odjeżdżający planowo 6 minut przed przyjazdem Sawy, robiąc to wszystko w stanie wyraźnej nietrzeźwości. Śnieżka po przeciwnej stronie peronu też sporo wcześniej przybyła...