Modernizacja trasy Warszawa - Łódź

Moderatorzy: JacekM, person

reserved
Posty: 13961
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Modernizacja trasy Warszawa - Łódź

Post autor: reserved » 26 kwie 2016, 12:59

No to niech jeździ co pół godziny. Nie obrażę się. ;)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25012
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 26 kwie 2016, 13:18

Ale wiesz, że te jedenastowagonowe składy rano już przyjeżdżają co pół godziny?
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know

it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.

reserved
Posty: 13961
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 kwie 2016, 13:31

Nie wiem, ja jeżdżę w wybrane niedziele i interesuje mnie niedziela.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 5784
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: M9 ▸ Kinostr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 26 kwie 2016, 13:43

To żeście se pogadali :lol:

reserved
Posty: 13961
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 26 kwie 2016, 13:53

Bo ja się podzieliłem subiektywną opinią z komfortu jazdy, że mógłbym tak zawsze jeździć, a panowie dostali jakiejś spiny. ;)

EOT

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6432
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 03 sie 2016, 13:07

Temat nie związany z moRdernizacją trasy Łódź-Wawa, tylko z jej bieżącym funkcjonowaniem, ale w wątku o PICu mógłby przepaść.
Mit o rzekomej rentowności tej relacji obnażony przez Ministerstwo:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77631.html

Czy nagłą przyczyną objęcia dofinansowaniem jest konieczność zagospodarowania Dartów z linii lubelskiej (i/lub problem z obsługą Fabrycznej), czy coś innego się stało, że wreszcie zdano sobie sprawę z bezsensowności komercyjnego charakteru tej relacji?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25012
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 13 sie 2016, 8:36

W IC po prostu ktoś miał wystarczająco silne przebicie, żeby ministerstwu czarno na białym udowodnić, jak sytuacja się ma.

Oczywiście, w ramach dobrej zmiany, człowiek ten już został zwolniony.
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know

it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.

Sebastian
Posty: 739
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 15 sie 2016, 22:19

person pisze: Czy nagłą przyczyną objęcia dofinansowaniem jest konieczność zagospodarowania Dartów z linii lubelskiej (i/lub problem z obsługą Fabrycznej), czy coś innego się stało, że wreszcie zdano sobie sprawę z bezsensowności komercyjnego charakteru tej relacji?
Pewnie jedno to to, co piszesz a drugie to okazja do wpompowania dodatkowej kasy w PKP IC w postaci dotacji.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25012
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 15 sie 2016, 22:37

Limit dotacji PSC jest ustalany przez Ministerstwo Finansów i to, czy dotacją objęte jest 1, 7 czy 180 tras nie ma wielkiego znaczenia w tej kwestii.
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know

it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.

reserved
Posty: 13961
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 28 lis 2016, 20:51

Od nowego rozkładu ostatni pociąg z Łodzi do Warszawy (Asnyk relacji Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia) o 22:19! =D> Jaram się jak Rzym za czasów Nerona. Oby to połączenie istniało jak najdłużej! :)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25012
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 28 lis 2016, 21:08

Do usług!
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know

it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.

sajbeer
Posty: 1078
Rejestracja: 06 maja 2008, 21:06
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: sajbeer » 28 lis 2016, 21:20

reserved pisze:Od nowego rozkładu ostatni pociąg z Łodzi do Warszawy (Asnyk relacji Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia) o 22:19! =D> Jaram się jak Rzym za czasów Nerona. Oby to połączenie istniało jak najdłużej! :)
Jak z Jeleniej Góry to rozumiem,że przez Kaliską i Widzew :?:
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 :arrow: 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 :arrow: 019B/33 :D :tancze:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25012
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 28 lis 2016, 21:24

Pabianicka, Chojny, Dąbrowa, Widzew.
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know

it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 28 lis 2016, 21:53

Czy tam potrzeba aż tyle postojów? Albo odwrotnie - może warto coś dodać pośpiechom w Warszawie?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 6432
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy
Kontakt:

Post autor: person » 28 lis 2016, 22:11

Pabianicka i Dąbrowa dodana w ramach rekompensaty za brak Kaliskiej. Przynajmniej tak mówili ;-)
A pośpiechy mogłyby wrócić np. na taką Toruńską...

ODPOWIEDZ