
Modernizacja trasy Warszawa - Łódź
Modernizacja trasy Warszawa - Łódź
No to niech jeździ co pół godziny. Nie obrażę się. 

- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 25012
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: Niemandswasser
- Kontakt:
Ale wiesz, że te jedenastowagonowe składy rano już przyjeżdżają co pół godziny?
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
Nie wiem, ja jeżdżę w wybrane niedziele i interesuje mnie niedziela.
Bo ja się podzieliłem subiektywną opinią z komfortu jazdy, że mógłbym tak zawsze jeździć, a panowie dostali jakiejś spiny. 
EOT

EOT
Temat nie związany z moRdernizacją trasy Łódź-Wawa, tylko z jej bieżącym funkcjonowaniem, ale w wątku o PICu mógłby przepaść.
Mit o rzekomej rentowności tej relacji obnażony przez Ministerstwo:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77631.html
Czy nagłą przyczyną objęcia dofinansowaniem jest konieczność zagospodarowania Dartów z linii lubelskiej (i/lub problem z obsługą Fabrycznej), czy coś innego się stało, że wreszcie zdano sobie sprawę z bezsensowności komercyjnego charakteru tej relacji?
Mit o rzekomej rentowności tej relacji obnażony przez Ministerstwo:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77631.html
Czy nagłą przyczyną objęcia dofinansowaniem jest konieczność zagospodarowania Dartów z linii lubelskiej (i/lub problem z obsługą Fabrycznej), czy coś innego się stało, że wreszcie zdano sobie sprawę z bezsensowności komercyjnego charakteru tej relacji?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 25012
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: Niemandswasser
- Kontakt:
W IC po prostu ktoś miał wystarczająco silne przebicie, żeby ministerstwu czarno na białym udowodnić, jak sytuacja się ma.
Oczywiście, w ramach dobrej zmiany, człowiek ten już został zwolniony.
Oczywiście, w ramach dobrej zmiany, człowiek ten już został zwolniony.
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
Pewnie jedno to to, co piszesz a drugie to okazja do wpompowania dodatkowej kasy w PKP IC w postaci dotacji.person pisze: Czy nagłą przyczyną objęcia dofinansowaniem jest konieczność zagospodarowania Dartów z linii lubelskiej (i/lub problem z obsługą Fabrycznej), czy coś innego się stało, że wreszcie zdano sobie sprawę z bezsensowności komercyjnego charakteru tej relacji?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 25012
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: Niemandswasser
- Kontakt:
Limit dotacji PSC jest ustalany przez Ministerstwo Finansów i to, czy dotacją objęte jest 1, 7 czy 180 tras nie ma wielkiego znaczenia w tej kwestii.
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
Od nowego rozkładu ostatni pociąg z Łodzi do Warszawy (Asnyk relacji Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia) o 22:19!
Jaram się jak Rzym za czasów Nerona. Oby to połączenie istniało jak najdłużej! 


- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 25012
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: Niemandswasser
- Kontakt:
Do usług!
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
Jak z Jeleniej Góry to rozumiem,że przez Kaliską i Widzewreserved pisze:Od nowego rozkładu ostatni pociąg z Łodzi do Warszawy (Asnyk relacji Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia) o 22:19!Jaram się jak Rzym za czasów Nerona. Oby to połączenie istniało jak najdłużej!

Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218
013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685
019B/33

21.12.2012
366+218

Przedostatnia:
7.12.2012
140+685



- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 25012
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: Niemandswasser
- Kontakt:
Pabianicka, Chojny, Dąbrowa, Widzew.
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
Czy tam potrzeba aż tyle postojów? Albo odwrotnie - może warto coś dodać pośpiechom w Warszawie?
Pabianicka i Dąbrowa dodana w ramach rekompensaty za brak Kaliskiej. Przynajmniej tak mówili 
A pośpiechy mogłyby wrócić np. na taką Toruńską...

A pośpiechy mogłyby wrócić np. na taką Toruńską...