Modernizacja trasy Warszawa - Łódź
Moderator: JacekM
No to niech jeździ co pół godziny. Nie obrażę się.
Nie wiem, ja jeżdżę w wybrane niedziele i interesuje mnie niedziela.
Bo ja się podzieliłem subiektywną opinią z komfortu jazdy, że mógłbym tak zawsze jeździć, a panowie dostali jakiejś spiny.
EOT
EOT
Temat nie związany z moRdernizacją trasy Łódź-Wawa, tylko z jej bieżącym funkcjonowaniem, ale w wątku o PICu mógłby przepaść.
Mit o rzekomej rentowności tej relacji obnażony przez Ministerstwo:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77631.html
Czy nagłą przyczyną objęcia dofinansowaniem jest konieczność zagospodarowania Dartów z linii lubelskiej (i/lub problem z obsługą Fabrycznej), czy coś innego się stało, że wreszcie zdano sobie sprawę z bezsensowności komercyjnego charakteru tej relacji?
Mit o rzekomej rentowności tej relacji obnażony przez Ministerstwo:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 77631.html
Czy nagłą przyczyną objęcia dofinansowaniem jest konieczność zagospodarowania Dartów z linii lubelskiej (i/lub problem z obsługą Fabrycznej), czy coś innego się stało, że wreszcie zdano sobie sprawę z bezsensowności komercyjnego charakteru tej relacji?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
W IC po prostu ktoś miał wystarczająco silne przebicie, żeby ministerstwu czarno na białym udowodnić, jak sytuacja się ma.
Oczywiście, w ramach dobrej zmiany, człowiek ten już został zwolniony.
Oczywiście, w ramach dobrej zmiany, człowiek ten już został zwolniony.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Pewnie jedno to to, co piszesz a drugie to okazja do wpompowania dodatkowej kasy w PKP IC w postaci dotacji.person pisze: Czy nagłą przyczyną objęcia dofinansowaniem jest konieczność zagospodarowania Dartów z linii lubelskiej (i/lub problem z obsługą Fabrycznej), czy coś innego się stało, że wreszcie zdano sobie sprawę z bezsensowności komercyjnego charakteru tej relacji?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Limit dotacji PSC jest ustalany przez Ministerstwo Finansów i to, czy dotacją objęte jest 1, 7 czy 180 tras nie ma wielkiego znaczenia w tej kwestii.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Od nowego rozkładu ostatni pociąg z Łodzi do Warszawy (Asnyk relacji Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia) o 22:19! Jaram się jak Rzym za czasów Nerona. Oby to połączenie istniało jak najdłużej!
Jak z Jeleniej Góry to rozumiem,że przez Kaliską i Widzewreserved pisze:Od nowego rozkładu ostatni pociąg z Łodzi do Warszawy (Asnyk relacji Jelenia Góra - Warszawa Wschodnia) o 22:19! Jaram się jak Rzym za czasów Nerona. Oby to połączenie istniało jak najdłużej!
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
Czy tam potrzeba aż tyle postojów? Albo odwrotnie - może warto coś dodać pośpiechom w Warszawie?
Pabianicka i Dąbrowa dodana w ramach rekompensaty za brak Kaliskiej. Przynajmniej tak mówili
A pośpiechy mogłyby wrócić np. na taką Toruńską...
A pośpiechy mogłyby wrócić np. na taką Toruńską...