Praca na kolei

Moderator: JacekM

Gacek
Posty: 1460
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
Kontakt:

Post autor: Gacek » 08 gru 2006, 12:59

Proszę nie traktować tego jako spamu, lecz raczej jako ofertę pracy byc moze dla kogoś z Was ;-)

Transwaggon GmbH z siedzibą w Hamburgu poszukuje do swojego przedstawicielstwa w Warszawie osoby na stanowisko

Dyspozytor wagonów

Od kandydatów oczekujemy:
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i niemieckiego
- wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (prefereowani studenci kierunków: transport, logistyka, spedycja, ekonomia transportu)
- systematyczności
- zainteresowania zagadnieniami transportu kolejowego (hobbyści mile widziani)
- znajomością obsługi komputera
- doświadczenie zawodowe mile widziane, lecz niekonieczne

Osoba na stanowisku dyspozytora wagonów odpowiedzialna będzie za:

- obsługę nadchodzących zleceń
- podstawianie klientom odpowiednich dla nich wagonów
- informowanie Kierownika d/s Sprzedaży o ogólnej sytuacji dotyczącej floty wagonowej
- planowanie wagonów w sposób jak najbardziej ekonomiczny
- dysponowanie wagonów
- nadzorowanie wagonów
- kontrolowanie odchyleń od założonych dat- i w razie wpływu odchyleń na terminowe realizowanie zleceń- informowanie o tym klientów

Firma oferuje:
- stabilność
- pracę w międzynarodowym środowisku
- pakiet socjalny
- interesujące wynagrodzenie

Termin rozpoczęcia pracy: od zaraz.


CV ze zdjęciem proszę przesłać na adres: jaroslaw.gacki@transwaggon.de z dopiskiem w temacie: praca- dyspozytor

Jednocześnie informujemy, że dodatkowe informacje będą udzielane wyłącznie drogą e-mailową.

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na wybrane oferty. Prosimy o zamieszczenie w życiorysie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów powyższej rekrutacji o treści:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r., 2711 22945135 nr 133, poz. 883).

Informacje o firmie można znaleźć na stronie: www.transwaggon.com

Mam nadzieję, że kogoś z Was zainteresuje powyższa oferta

pozdrawiam
Gacek

[ Komentarz dodany przez: MeWa: 2008-04-11, 23:57 ]
Zmiana koloru tematu. MeWa
Całuję Was w Wasze małe serduszka.

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 24 sty 2007, 14:52

rufio198 pisze:Aha-na Powiślu i Ochocie jeszcze na początku lat 90 było samodzielne stanowisko megafonisty.Zlikwidowano je z braku ludzi.Urządzenia na Powiślu były wykorzystywane w grudniu 99 r. z okazji zlotu młodzieży Taize.
W-wa Stadion ma samodzielne stanowisko megafonowe.Jak zaczynałem pracę na koleji w 1990 roku to jeszcze było obsadzane przez maegafonistów.Później po przeniesieniu kancelistów z per.7 na Stadion megafonistów zaczęto obsadzać na dniówki aż w końcu skasowano.
Heh....w sumie fajna praca. Zatrudniliby mnie? 8-[


Do postu wstawiono cytat do którego się odnosił
bohunu
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 24 sty 2007, 23:37

Raczej nie.Potrzeba kierpoc.a nie megafonistów
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Karol
Posty: 857
Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
Lokalizacja: Marysin Wawerski

Post autor: Karol » 25 sty 2007, 4:49

Też mi się podoba :grin: jakie są wymagania? :-k
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!

Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 26 sty 2007, 9:41

Wejdź na stronę Koleji mazowieckich,ewentualnie przejedź się na Wschodni do biurowca.Ja moge wprzybliżeniu CI podać.Kat zdrowia I ,niekaralnosc ,wykształcenie średnie min.,Mile widziana znajomośc języków obcych .
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
Bernard
(MANiak3333)
Posty: 10808
Rejestracja: 09 sie 2006, 21:15
Lokalizacja: Legionowo/Rembertów

Post autor: Bernard » 24 lis 2010, 23:55

Obrazek

Kolej stawia na pasjonatów

Na początku będą zarabiać słabo, prestiż też niewielki. A jednak chcą zostać kolejarzami. – Bo to zaszczyt – mówi Tomasz Jeżewski, który skończył technikum kolejarskie. Ale takich jak on jest niewielu.


Stereotyp kolejarza: facet z wąsem w zdezelowanym pociągu, zarabiający grosze. Nic dziwnego, że nikt się do tej pracy nie garnie. Kolej się jednak zmienia, ale brakuje jej specjalistów.

Tomasz Jeżewski i Adam Półgrabek nawet z wyglądu nie przypominają typowego kolejarza. No i są młodzi, co na kolei jest rzadkością. Obydwaj są absolwentami technikum kolejowego i właśnie zaczęli kurs w Kolejach Mazowieckich, który przygotowuje do egzaminu na pomocnika maszynisty.

Urodzeni do lokomotywy

– Zanim sami poprowadzimy pociągi, będziemy musieli jeszcze przejechać ok. 15 tys. km pod opieką doświadczonego maszynisty – mówi Tomasz.

Nie mogą się tego doczekać, bo obydwaj od dziecka są pasjonatami kolejnictwa. – Zawsze kiedy podróżowałem pociągiem, pchałem się na początek składu, blisko kabiny maszynisty. Później zacząłem fotografować pociągi – wspomina Tomek.

Adama miłością do kolei zaraził ojciec, który zabierał go na Dworzec Centralny, gdzie oglądali pociągi. – Raz nawet mogłem wejść do lokomotywy – opowiada Adam.

Miłośników kolejnictwa są tysiące, jednak zarabiać pieniądze wolą gdzie indziej. Czym młodych kolejarzy skusiły Koleje Mazowieckie? – Kolej się zmienia. Jest nowy tabor. W nowych lokomotywach aż kipi od elektroniki – mówi Tomek, który przyszedł do KM od razu po technikum.

Adam, też absolwent tej szkoły, wcześniej przez kilka lat pracował gdzie indziej. – Nieźle zarabiałem. Ale to jest pierwsza praca, do której przychodzę z przyjemnością. Nawet jak mam przyjść w dzień wolny, to nie ma żadnego problemu.

Choć zarobki na kolei nie są duże, to maszyniści należą do awangardy. Nie licząc kadry zarządzającej, po kilku latach pracy mogą liczyć na pensję ok. 4 tys. zł na rękę. – Ale odpowiedzialność też jest ogromna. W końcu ma się za plecami kilkaset osób – zaznacza Adam Półgrabek.

Przed uzyskaniem licencji zarabia się ok. 1,4 tys. zł netto. Za to później można liczyć np. na oferty pracy z konkurencji. Bo coraz więcej kolejarzy odchodzi na emeryturę.

Kolejarza zatrudnię

– Do 2015 r. na różne stanowiska musimy zatrudnić 300 osób – przyznaje Donata Nowakowska, rzecznik KM.

Dlatego mazowiecki przewoźnik od kilku lat patronuje klasie o specjalności technik elektroenergetyk transportu szynowego, w której kształcą się przyszli maszyniści.

– Młodzi szybciej i chętniej uczą się obsługi nowoczesnego taboru. W tym roku zatrudniliśmy dziewięciu absolwentów „kolejówki“.

Mało? Kłopot w tym, że to prawie cała klasa. – W tym roku do dwóch pierwszych klas przyjęliśmy 30 uczniów. Gdybyśmy przyjęli nawet 100, to i tak będzie mało – martwi się Zbigniew Chałas, dyrektor Zespołu Szkół im. S. Wysockiego (dawnej „kolejówki“). – Sytuacja jest dramatyczna, bo potrzebujemy wielu ludzi. Tymczasem rodzice odradzają dzieciom ten zawód, strasząc kiepskimi perspektywami na kolei. Nie dostrzegają, że kolej się zmienia i perspektywy są niezłe.
http://www.zw.com.pl/artykul/244830,537310.html
102,105,109,115,157,183,500,514,N21,N24,N63,N71,723,731,736,L-9,L10,L11,S2,S3,S9,RL,R2,R9

Awatar użytkownika
marcin89
Posty: 832
Rejestracja: 13 paź 2008, 16:03
Lokalizacja: Sulejówek

Post autor: marcin89 » 25 lis 2010, 0:14

Jeszcze zostaje szukać na polibudzie ;p Na transporcie SRK no i LTK :D Choć SRK jest obstawiony przez którąś z firm produkujących USR...

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 25 lis 2010, 19:38

Na tym wydziale pasjonatów jest może kilku. Nie sądzę by którykolwiek chciał zostać maszynistą

marian
Posty: 416
Rejestracja: 27 cze 2007, 1:07
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: marian » 26 lis 2010, 12:22

Premo pisze:Na tym wydziale pasjonatów jest może kilku.
Zaczynając od tego, że na SRK to studentów jest kilku rokrocznie. Na obecnym 3 roku jest 12 osób z czego chyba połowa to repety.

Awatar użytkownika
Delfino
Posty: 934
Rejestracja: 03 lut 2007, 14:42
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Delfino » 30 lis 2010, 4:34

Ja poważnie myślę nad tym, żeby zrobić kurs na maszynistę. Nawet dałbym radę to dźwignąć finansowo. Niestety kosztem innej pasji tj. latania, więc mam duży dylemat :/

Awatar użytkownika
Drivter1234
Posty: 513
Rejestracja: 12 sie 2008, 18:10
Lokalizacja: Wawa Bielany

Post autor: Drivter1234 » 30 lis 2010, 10:07

Przepraszam bardzo, ale swojego czasu to dreptałem średnio co miesiąc ścieżki do P. Pęsika z PKP CARGO ale za każdym razem otrzymywałem odpowiedź że nie ma przyjęć. Podobnie było w KM. Po wielu latach wystartowali z jednym kursem a mając moje CV ( skończyłem Technikum kolejowe wydz. Trakcja Elektryczna ) nawet nie zadzwonili więc sorry. Jedynie kiedy dzwonili to jak TYLKO były przyjęcia na elektromontera ale za takie pieniądze to życzę powodzenia ( płacili chyba z tego co pamiętam z 1.100 zł netto/etat)

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7079
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 30 lis 2010, 13:24

Drivter1234 pisze:Po wielu latach wystartowali z jednym kursem a mając moje CV ( skończyłem Technikum kolejowe wydz. Trakcja Elektryczna ) nawet nie zadzwonili więc sorry. Jedynie kiedy dzwonili to jak TYLKO były przyjęcia na elektromontera ale za takie pieniądze to życzę powodzenia ( płacili chyba z tego co pamiętam z 1.100 zł netto/etat)
Obecnie wielu moich kolegów ze szkoły pracuje w KM (tak, skończyłem w tym roku dawną "Kolejówkę" o profilu podobnym do Twojego :P ) i wiem, że obecnie są oni na kursie na maszynistę. Także teraz przyjęcia są bo podobno zaczyna brakować maszynistów...

Z resztą... Kilku maszynistów KM udziela się na tym forum więc można z nimi na ten temat podyskutować ;)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27388
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 lis 2010, 13:40

A wie ktoś, gdzie można zrobić kurs na konduktora i ile to kosztuje?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3596
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 30 lis 2010, 15:18

Jeszcze z 2-3 lata temu KM-y za taki kurs życzyły sobie ok 8 tys zł lub 3 lata pracy.
To był pierwszy kurs na kierowników ( na konduktorów jako takich nie ma kursów w KM-ach), organizowany przez KM.
Wiem że do końca roku wstrzymane sa nowe kursy.
Samego kursu bez zatrudniania się w jakiejkolwiek spółce kolejowej to nie wiem czy zrobisz.
Możesz spróbować się dogadać z władzami KM-ów ( inne spółki chyba nie robią żadnych kursów).
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Szymon
(Mr_Kolesław)
Posty: 7079
Rejestracja: 31 sie 2007, 19:03
Lokalizacja: Szamoty
Kontakt:

Post autor: Szymon » 30 lis 2010, 18:02

rufio198 pisze:( inne spółki chyba nie robią żadnych kursów).
Jeżeli mówimy tylko o kursach na kierowników to się zgodzę ale jeżeli masz na myśli też kursy na maszynistę to wiem, że SKM od 1 sierpnia miało zacząć kurs na maszynistów... Ale nie wiem czy coś z niego wyszło :-k

ODPOWIEDZ