Modernizacje linii kolejowych w Polsce
Moderator: JacekM
Niby dlaczego? To ma być remont a nie modernizacja. Sam szlak też jest strasznie długi, remont powinien całkiem sprawnie pójść.Wolfchen pisze:O rok za późno, jeśli chcą tamtędy objazd prowadzić już w tym roku.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Kwestia tego, ile zajmie cała procedura przetargowa (wiadomo, jak z tym jest w przypadku odwołań), potem projektować jeszcze trzeba. Paradoksalni, z robotami może pójść najszybciej.rufio198 pisze:Niby dlaczego?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Jeszcze raz: tor musi zostać na tym samym poziomie co jest. Manewry z drogą utrudnia bliskość skrzyżowania z ul. Szatkowników - jak sobie wyobrażasz zmianę poziomu drogi o co najmniej ok. 6 m na długości ok 30 m? A po drodze jeszcze jest bocznica wojskowa, której raczej też nie dadzą zaorać... No chyba, żeby wjazd w Szatkowników zrobić jakoś niezależnie - czyli powiedzmy: zaczynamy zagłębiać tunel gdzieś na wysokości ul. Posłańców, a obok na pasie zieleni budujemy drugą jezdnię. Wtedy gdzieś w połowie pętli jesteśmy na dobrym poziomie ze spadkiem 6,7% (dla 60km/h dopuszcza się chyba 8%). Ale to wszystko fantastyka.sajbeer pisze:Chodziło mi o coś takiego:
http://maps.google.pl/maps?q=D%C5%BAwig ... 33.03,,0,0
Chyba zajmuje stosunkowo mało miejsca.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Tak jak z objazdem w Łodzi trasy objazdowej do Kaliskiej? Też się PLK-a nie wyrobiła i w efekcie przepustowość objazdu była znacznie ograniczona w momencie, gdy Fabryczna była już zamknięta.rufio198 pisze:Niby dlaczego? To ma być remont a nie modernizacja. Sam szlak też jest strasznie długi, remont powinien całkiem sprawnie pójść.Wolfchen pisze:O rok za późno, jeśli chcą tamtędy objazd prowadzić już w tym roku.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Tor, który mógłby przeszkadzać w budowie tunelu pod torem z Białegostoku, wygląda tak:
http://goo.gl/maps/WodGI
Jeśli jest potrzebny strategicznie , to można go odgałęzić po drugiej stronie szosy.
http://goo.gl/maps/WodGI
Jeśli jest potrzebny strategicznie , to można go odgałęzić po drugiej stronie szosy.
Ale tak czy owak odległość skrzyżowania z ul. Szatkowników od toru z Białegostoku jest raczej zbyt mała na jakieś dwupoziomowe manewry.MichalJ pisze:Tor, który mógłby przeszkadzać w budowie tunelu pod torem z Białegostoku, wygląda tak:
http://goo.gl/maps/WodGI
Jeśli jest potrzebny strategicznie , to można go odgałęzić po drugiej stronie szosy.
Co mnie obchodzi Szatkowników? Jezdnię do tunelu odgałęziam zaraz za skrzyżowaniem z Markietanki, na trawnik (z nieczynną bocznicą) między torami a obecną ulicą, ponad 200 przed przecięciem toru. Dla samochodów do zjazdu na poziom -1 wystarczy 100m. Albo odwrotnie, tunel na wprost, a jezdnię lokalną dam na północ od obecnej ulicy, tam miejsce jest (częściowo zajęte przez pętlę), wtedy i pod bocznicą przejdę bez problemu.
Tak, zgadzam się, sam to pisałem wcześniej...MichalJ pisze:Co mnie obchodzi Szatkowników? Jezdnię do tunelu odgałęziam zaraz za skrzyżowaniem z Markietanki, na trawnik (z nieczynną bocznicą) między torami a obecną ulicą, ponad 200 przed przecięciem toru. Dla samochodów do zjazdu na poziom -1 wystarczy 100m. Albo odwrotnie, tunel na wprost, a jezdnię lokalną dam na północ od obecnej ulicy, tam miejsce jest (częściowo zajęte przez pętlę), wtedy i pod bocznicą przejdę bez problemu.
Tak, wieczna modernizacja WWK... i na razie to tyle. SBL założyli i więcej na razie nie widać. Tam powinien się jakiś pociąg wykoleić i zaorać te tory (a przy 10km/h przy Woli wykolejenie w miarę bezpieczne), może PLK by w końcu coś zrobiła.