O spółce Arriva RP

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 05 sty 2008, 20:50

Piotrek pisze:Do kiedy jak myślisz, taki stan rzeczy będzie trwać?
Podobno do końca stycznia, a potem może być różnie.
Piotrek pisze:BTW ten wagon taki oldschoolowy to nadal jest? :P
Ich jest ZTCW coś koło 8.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

kozioł

Post autor: kozioł » 05 sty 2008, 21:26

Piotrek pisze: BTW ten wagon taki oldschoolowy to nadal jest? :P
Jasne. One mają tyle samo lat co Bipy(czyli ponad 50 ) :P
Nie mieli przecież czym zastąpić tych wagoników. I chyba zostaną na dłużej, bo 6 składów z Danii sprawy nie rozwiąże, gdyż oni chcą wycofać Pesy na "boczne trasy" 8-(
Ze swoimi wirtualnymi składami życzę powodzenia =D>

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 05 sty 2008, 22:10

Jasne. One mają tyle samo lat co Bipy(czyli ponad 50 ) :P
Ale wyglądają lepiej od PKPowskich bonanz

kozioł

Post autor: kozioł » 05 sty 2008, 22:27

Niestety równie kolejowo śmierdzą :neutral:

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 06 sty 2008, 7:40

kozioł pisze:Niestety równie kolejowo śmierdzą :neutral:
A jechałeś że tak uważasz?

kozioł

Post autor: kozioł » 06 sty 2008, 11:09

Przynajmniej czytałem relację "zadowolonych" pasażerów O-)

flugzeug
Posty: 2
Rejestracja: 06 sty 2008, 11:18
Kontakt:

Post autor: flugzeug » 06 sty 2008, 11:27

A jak jest z kondycją PCC-owskich SA-106 ??? Czy coś wiadomo, jak rozwiązano problem ich sprzęgu ???

kozioł

Post autor: kozioł » 06 sty 2008, 12:16

ta... problem względnie rozwiązano. Wiedzą, które szynobusy można łączyć, a które nie. Pomocna ta Pesa, zrobiła bubel , to chociaż teraz próbuje naprawić sytuację

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 06 sty 2008, 13:56

Przynajmniej czytałem relację "zadowolonych" pasażerów O-)
Ale sam nie jechałeś więc nie wiesz. A poza tym czy kilkudziesięcioletni wagon ma pachnieć nowością?

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 01 lut 2008, 19:54

Arriva PCC pisze: Konsorcjum PCC Arriva uprzejmie informuje iż z dniem 1 lutego 2008 na trasie Toruń – Sierpc, została przywrócona komunikacja kolejowa.
W związku z powyższym dotychczasowa zastępcza komunikacja autobusowa na tym odcinku zostanie wstrzymana z dniem 8 lutego 2008

Za wszelkie utrudnienia związane z czasowym obowiązywaniem zastępczej komunikacji autobusowej na trasie Toruń – Sierpc, osoby korzystające z naszych usług bardzo serdecznie przepraszamy.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 01 lut 2008, 21:57

hę? przez tydzień będzie równolegle jeździł pociąg i KKA? :-k

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 01 lut 2008, 22:08

hę? przez tydzień będzie równolegle jeździł pociąg i KKA? :-k
Może żeby ew. dotrzeć jeszcze cały ten szynowy bajzel przez tydzień ;)
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 lut 2008, 21:07

Nie dziwię się, bo z szynobusami nadal się zdarzają "usterki techniczne"... ](*,)
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

kozioł

Post autor: kozioł » 19 mar 2008, 18:54

PKS pozwie PCC Arriva?

PCC Arriva, pierwszy prywatny przewoźnik pasażerski na Pomorzu ma problemy finansowe. Samorządy województw pomorskich i kujawsko-pomorskiego nałożyły na firmę pół miliona złotych kary za niewywiązywanie się z rozkładu jazdy.

Pozew szykują też przewoźnicy autobusowi, którzy nie otrzymali zapłaty za zastępcze kursy autobusowe w grudniu i styczniu. Firma zaczyna mieć także kłopoty kadrowe, bo część załogi zwalnia się i wraca do Polskich Kolei Państwowych.

- Właśnie kończymy przygotowywanie pozwu sądowego o zapłatę 160 tysięcy złotych z tytułu wykonywanych na rzecz Arrivy kursów autobusowych - przyznaje Ewa Kubacka, główny księgowy PKS w Lipnie w woj. kujawsko-pomorskim. - Do początku lutego nasze autobusy woziły pasażerów Arrivy na linii Lipno-Sierpc. Tylko za styczeń Arriva jest nam dłużna 130 tysięcy złotych, do tego dochodzi kara umowna i opłaty za luty. Pieniądze za grudzień otrzymaliśmy, ale reż nie obyło się bez problemów. Zgodnie z umową, Arriva miała 14 dni na uregulowanie należności, ale nie wywiązała się z tego. Dlatego idziemy do sądu.

Przyczyn niewypłacalności prywatnego przewoźnika należy szukać w decyzjach podjętych przez samorządy województw pomorskiego i kujawsko-pomorskiego.

- W związku z dużymi opóźnieniami pociągów, jakie występowały w grudniu i styczniu, nałożyliśmy na Arrivę karę w wysokości pół miliona złotych - wyjaśnia Izabela Wodzińska-Jaworska z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego. - Zgodnie z umowami, jakie zawieramy z przewoźnikami, płacą oni karę za każde opóźnienie pociągu powyżej dziesięciu minut. Po sprawdzeniu liczby opóźnionych połączeń, wyliczyliśmy wymiar tej kary właśnie na pół miliona złotych. Karę nakładamy także w imieniu województwa pomorskiego, zamiast którego rozliczamy się z PCC Arriva.

Pracownicy prywatnego operatora kolejowego przyznają, że sytuacja jest skomplikowana, ale wszystkie należności zostaną uregulowane. - Rzeczywiście nie wypłaciliśmy na razie pieniędzy na rzecz PKS Lipno - przyznaje Maciej Królak, rzecznik prasowy PCC Arriva w Toruniu. - Po prostu nie ustaliliśmy z tą firmą pewnych szczegółów związanych z wykonywaniem usług i wzajemnymi rozliczeniami. Na pewno po załatwieniu formalności pieniądze zostaną przelane. Chcemy to załatwić w dwa tygodnie.

Nieoficjalnie udało nam się dowiedzieć, że w ostatnich dniach z Arrivy odeszło kilku ważnych pracowników, w tym główny dyspozytor i kilku członków drużyn konduktorskich. Wszyscy wrócili do spółek z grupy PKP. - Nie zaprzeczam - mówi Królak. - Mamy jednak taką liczbę pracowników, jaka jest nam potrzebna. Na pewno żaden pociąg nie stanie z powodu braku obsługi.

źródło: Dziennik Bałtycki

Zapowiada się całkiem ciekawie O-)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 19 mar 2008, 18:59

W takim tempie to w wakacje wróci PKP i samorząd będzie sobie pluł w twarz ale to ich problem...

ODPOWIEDZ