KwZ pisze:Biletomaty są wygodne, powinno pojawić się ich więcej.
Nie ma biletomatów PR na DWC.
Moderator: JacekM
KwZ pisze:Biletomaty są wygodne, powinno pojawić się ich więcej.
Powinny pojawić się takie, dzięki którym dostanę bilet w najlepszej cenie z miejsca A do miejsca B przez C, bo na razie o przesiadkach można zapomnieć... Tak więc póki co mi tych biletomatów wystarczy. Te oznakowane jako IC/ZTM w ogóle nie są oblegane.KwZ pisze:Biletomaty są wygodne, powinno pojawić się ich więcej.
A takie istnieją - w czymś takim kupowałem bilet w Bydgoszczy. Sprzedawało bilety wszystkich przewoźników, również na połączenia z przesiadkami.przewoz pisze:Powinny pojawić się takie, dzięki którym dostanę bilet w najlepszej cenie z miejsca A do miejsca B przez C, bo na razie o przesiadkach można zapomnieć... Tak więc póki co mi tych biletomatów wystarczy. Te oznakowane jako IC/ZTM w ogóle nie są oblegane.KwZ pisze:Biletomaty są wygodne, powinno pojawić się ich więcej.
Zgadza się, również w Toruniu czy we Włocławku są takie automaty biletowe PRów. Jak się wybierze dany pociąg to pojawiają się oferty wraz z cenami.Adam G. pisze:A takie istnieją - w czymś takim kupowałem bilet w Bydgoszczy. Sprzedawało bilety wszystkich przewoźników, również na połączenia z przesiadkami.
Ja wiem? Są IR, są piętrusowe KM, są lotniskowe SKM (one akurat puste jeżdżą). Pewnie się uzbiera ponad 10%.MichalJ pisze: Oraz jaki procent podróży z Centralnej odbywa się pociągami PKP IC, bo chyba ponad 90%?
Zdaje mi się (w zasadzie to jestem prawie pewny), że to jest automat jakiejś prywatnej firmy, zupełnie niezwiązanej z żadnym z przewoźników.przewoz pisze:To chyba te PRów albo Arrivy może?
Po prostu ślad konkurencji, moim zdaniem nieuczciwej.przewoz pisze: W każdym razie PKP SA zarządzająca DC nie może sobie pozwolić na postawienie automatów obcej spółki przewozowej, więc stawia na pałę kilkanaście automatów IC. Żeby stały i budziły podziw w statystykach.
Dolicz procent podróży z byle jedną przesiadką w obrębie IC nawet i wszelkie przejazdy kombinowane.MichalJ pisze:Oraz jaki procent podróży z Centralnej odbywa się pociągami PKP IC, bo chyba ponad 90%?
No i jeżeli tu dało się kupić bilet na przesiadkę, to czemu nie można takiego wymogu postawić automatom na głównym dworcu w Warszawie? Na pozostałych też są takie wskazane oczywiście.Adam G. pisze:Zdaje mi się (w zasadzie to jestem prawie pewny), że to jest automat jakiejś prywatnej firmy, zupełnie niezwiązanej z żadnym z przewoźników.
Brawo, zdaje się, że drugie miasto oprócz Warszawy, które zapewnia pasażerom korzystającym z podstawowych biletów komunikacji miejskiej możliwość przejazdu pociagamiDolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych informuję, że od dnia 1 czerwca 2013 r. w klasie 2 pociągów REGIO uruchamianych przez Spółkę Przewozy Regionalnych oraz w klasie 2 pociągów osobowych uruchamianych przez Spółkę Koleje Dolnośląskie na obszarze Aglomeracji Wrocławskiej (między stacjami z nazwą Wrocław) honowane będą bilety miejskiej komunikacji zbiorowej.
Zgodnie z umową zawartą przez Gminę Wrocław ze spółkami Przewozy Regionalne i Koleje Dolnośląskie, w pociągach przewoźników kolejowych przyjęto do honorowania następujące bilety:
•Bilety okresowe kodowane na Wrocławskiej Karcie Miejskiej URBANCARD:
- imienne na wszystkie linie i wszystkie linie normalne
(7-dniowe, 30-dniowe, 60-dniowe, 90-dniowe, semestralne);
- na okaziciela (30-dniowe, 60-dniowe, 90-dniowe);
•Bilety okresowe kodowane na elektronicznych legitymacjach studenckich (ELS):
- imienne na wszystkie linie i wszystkie linie normalne
(7-dniowe, 30-dniowe, 60-dniowe, 90-dniowe, semestralne);
•Bilety w formie tradycyjnej (papierowe):
- czasowe, uprzednio skasowane w pojeździe miejskiej komunikacji zbiorowej
(24-godzinne, 48-godzinne, 72-godzinne, 168-godzinne);
•Bilety w formie telefonicznej:
- czasowe (24-godzinne, 48-godzinne, 72-godzinne, 168-godzinne).
Bilety, o których mowa wyżej są dystrybuowane przez Miasto w jego kanałach dystrybucji funkcjonujących w miejskiej komunikacji zbiorowej.
Łącznie z biletami przyjęto do honorowania dokumenty potwierdzające uprawnienia do ulgowych jak również bezpłatnych przejazdów środkami miejskiej komunikacji zbiorowej we Wrocławiu, zagwarantowane postanowieniami uchwały Rady Miejskiej Wrocławia.
Źródło: Przewozy Regionalne