O spółce Przewozy Regionalne

Moderatorzy: JacekM, person

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 26239
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 31 maja 2013, 12:08

Niezależnie od wejścia w życie biletu relacyjnego 29,90 < 30,90
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.


#wypierdalać #jebaćkler

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 7047
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 31 maja 2013, 13:11

No tak, zapomniałem o obowiązywaniu PwDC :oops:

Awatar użytkownika
tomstak
Posty: 1274
Rejestracja: 31 sty 2012, 2:00

Post autor: tomstak » 01 lip 2013, 9:49

W piątek do Łodzi zmierzał skład 57-3004+1222, o ile 3004 to żadna nowość, o tyle 1222 wyjechał z mińska już po przebudowie.

Awatar użytkownika
moonwalker
Posty: 354
Rejestracja: 18 sty 2010, 17:06
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: moonwalker » 02 sie 2013, 17:58

Dlaczego w Warszawie Centralnej nie ma biletomatow PR? IC sa wszedzie ale tam biletu na PR nie kupie..

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 04 sie 2013, 20:48

Mnie bardziej interesuje, dlaczego tam nie ma biletomatów uniwersalnych (chyba Mennicy), które można spotkać na niektórych innych dworcach. I PR i IC...

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 26239
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 05 sie 2013, 14:28

moonwalker pisze:Dlaczego w Warszawie Centralnej nie ma biletomatow PR?
Pewnie z tego samego powodu, dla którego w Gdyni Głównej nie ma biletomatów KM - ograniczone zainteresowanie.
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.


#wypierdalać #jebaćkler

Awatar użytkownika
moonwalker
Posty: 354
Rejestracja: 18 sty 2010, 17:06
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: moonwalker » 05 sie 2013, 17:59

Haha no przepraszam Cie, ale porownanie totalnie z czapy. Ile pociagow KM odjezdza z Gdyni a ile PR z Warszawy.

No wlasnie.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 26239
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 05 sie 2013, 19:21

moonwalker pisze:Ile pociagow KM odjezdza z Gdyni
Mało.
moonwalker pisze:a ile PR z Warszawy.
Też mało.

No właśnie.
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.


#wypierdalać #jebaćkler

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 sie 2013, 19:34

Te proporcje nie są rzędu 0.2 do 5?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 26239
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 05 sie 2013, 20:14

No tak, ale Przewozy Regionalne to największy przewoźnik kolejowy w Polsce, inwestowanie w biletomaty w mieście, z którego odjeżdża w porywach kilkanaście pociągów dziennie o niepewnej przyszłości w momencie, gdy są dworce odprawiające znacznie więcej podróżnych PRów nie jest IMVHO specjalnie pożądanym działaniem. Przewoźnik ma trzy kasy w Warszawie oraz doskonały system sprzedaży internetowej, naprawdę wystarczy.
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.


#wypierdalać #jebaćkler

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 05 sie 2013, 20:27

Zapytam inaczej:
dlaczego tam nie ma biletomatów uniwersalnych (chyba Mennicy), które można spotkać na niektórych innych dworcach. I PR i IC...
??

Czyżby "bo tak rządzi pekape" i albo IC albo nic?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 26239
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser

Post autor: fik » 05 sie 2013, 21:31

Śmiem twierdzić, że taka inwestycja wciąż byłaby daleko na liście priorytetów przewoźnika.
Lepszy dla ciebie byłby świt zimowy
I sznur i gałąź pod ciężarem zgięta.


#wypierdalać #jebaćkler

Awatar użytkownika
Vilén
Posty: 783
Rejestracja: 14 sty 2012, 11:47
Lokalizacja: z getta pozawarszawskiego

Post autor: Vilén » 05 sie 2013, 21:37

przewoz pisze:Czyżby "bo tak rządzi pekape" i albo IC albo nic?
Raczej dlatego, że mamy defektywny i absurdalny system sprzedaży biletów, gdzie kasy i biletomaty zamiast być obsługiwane przez PKP SA czy tam PKP PLK, należą do poszczególnych przewoźników, i dzięki temu nie w każdej kasie można kupić bilet na każdy rodzaj pociągu. Burdel biletomatowy jest tylko przedłużeniem tego trendu…

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 05 sie 2013, 23:42

fik pisze:Śmiem twierdzić, że taka inwestycja wciąż byłaby daleko na liście priorytetów przewoźnika.
Myślę, że priorytetem to taka inwestycja powinna być dla całej grupy PKP z Karnowskim na czele, który twierdzi, że "poprawiają wizerunek kolei". Jakoś tego nie widać, pewnie dlatego, że dla PKP SA, podobnie jak dla MI liczyś się będzie Cargo, IC, Energetyka, PLK. Samorządowe niech się wypchają ;)

TOMEK
Posty: 2493
Rejestracja: 04 lut 2006, 18:12
Lokalizacja: URSYNÓW

Post autor: TOMEK » 07 sie 2013, 13:41

Czy skład IR Matejko wraca do Krakowa następnego dnia jako IR Starzyński.

ODPOWIEDZ