O spółce Przewozy Regionalne

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 07 gru 2016, 18:04

Jakieś takie nijakie to logo. Nazwa to wiadomo. A malowanie, jak na to co do tej pory było, jest całkiem ok. Choć nie wiem skąd to parcie na ten pomarańczowy, który i tak pewnie będzie wyglądać jak sraczkowaty.
Obrazek

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 07 gru 2016, 19:29

A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 07 gru 2016, 19:39

fik pisze:Logo jest naprawdę spoko, nazwa dramatyczna, a malowanie... malowanie też było złe.
:lol:

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 07 gru 2016, 22:22

osa pisze:A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
Skoro mają przemalowywać przy okazji rewizji, to raczej nie będą to porażające koszty.

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 07 gru 2016, 23:59

osa pisze:A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
Będą realizować przewozy pekaesopodobne.
ŁK

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 gru 2016, 11:04

osa pisze:A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
Na studiach całe lata uczą o strategii marki, rebrandingach, identyfikacji, itd, a redaktor Osowski potrafi wszystko podsumować "głupota kolejarzy". Istny geniusz, moim zdaniem marnuje się pisząc felietoniki o odśnieżaniu i parkowaniu w Warszawie.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 08 gru 2016, 11:33

Fiku, nie ma co się wyzłośliwiać. Naprawdę uważasz że z tą zmianą przyjdzie "nowa jakość usług"?
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 gru 2016, 11:39

Nie wiem, co przyjdzie z tą zmianą, wiem, że obsesja redaktora-geniusza Osowskiego na punkcie wszystkiego, co kolejowe, jest już nudna i nigdy nie miała nic wspólnego z merytoryczną dyskusją.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 gru 2016, 14:06

fik pisze: Na studiach całe lata uczą o strategii marki, rebrandingach, identyfikacji,
Co nie zmienia faktu, że w znakomitej większości jest to sztuka dla sztuki, sposób wydania pieniędzy albo zasłona dymna.

Była kiedyś na jakimś portalu prezentacja 10 przykładów "wzorowego odświeżania marki". W trzech przypadkach była to zmiana "2d logo na nowoczesne 3d logo", w trzech zmiana "3d logo na nowoczesne 2d logo".

Ile lat ma marka i logo "Coca-cola", "Nivea" albo "Mercedes" ?

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 08 gru 2016, 14:32

No tak, tylko że wszystkie te firmy w swojej historii kilkukrotnie mniejszego lub większego rebrandingu dokonywały. I to pomimo braku wpadek jakościowych. Na pekapie rebranding jest potrzebny o tyle, że oni marki nie mają, a nowa marka stwarza okazję do pokazania się z lepszej strony. Inna sprawa, że to się najpewniej nie uda.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 08 gru 2016, 14:52

Żadna z tych firm nie zmieniła nazwy produktu ani loga na coś kompletnie niepodobnego.

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 08 gru 2016, 14:54

Żadna z tych firm nie miała tak złej opinii wśród klientów.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 08 gru 2016, 20:23

Zacznijmy od tego, że ta spółka już dawno powinna zostać wchłonięta przez Koleje Mazowieckie, Śląskie, Wielkopolskie itp. A takie zmiany logo czy nazwy to zwykłe pudrowanie trupa utrzymywanego przy życiu dla kilku prezesowskich posadek.. Jak to na kolei.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 08 gru 2016, 20:29

osa pisze: Jak to na kolei.
Wnoszę o punktowanie tego typu niemerytorycznych wstawek.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 08 gru 2016, 23:05

Próby usamorządowienia Przewozów Regionalnych już były. Wychodzi na to że istnienie tak dużego, publicznego przedsiębiorstwa jest trudne w sprawnym zarządzaniu.
Inna sprawa że Przewozy Regionalne mają na sobie brzemię różnych zaniedbań z przeszłości, w tym jeszcze z czasów "jednego PKP".

ODPOWIEDZ