O spółce Przewozy Regionalne
Moderator: JacekM
Jakieś takie nijakie to logo. Nazwa to wiadomo. A malowanie, jak na to co do tej pory było, jest całkiem ok. Choć nie wiem skąd to parcie na ten pomarańczowy, który i tak pewnie będzie wyglądać jak sraczkowaty.
A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
-
- Posty: 4091
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Skoro mają przemalowywać przy okazji rewizji, to raczej nie będą to porażające koszty.osa pisze:A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
Będą realizować przewozy pekaesopodobne.osa pisze:A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
ŁK
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na studiach całe lata uczą o strategii marki, rebrandingach, identyfikacji, itd, a redaktor Osowski potrafi wszystko podsumować "głupota kolejarzy". Istny geniusz, moim zdaniem marnuje się pisząc felietoniki o odśnieżaniu i parkowaniu w Warszawie.osa pisze:A po co w ogóle ta zmiana i ile to będzie kosztować? Kolejna głupota kolejarzy.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Fiku, nie ma co się wyzłośliwiać. Naprawdę uważasz że z tą zmianą przyjdzie "nowa jakość usług"?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27388
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie wiem, co przyjdzie z tą zmianą, wiem, że obsesja redaktora-geniusza Osowskiego na punkcie wszystkiego, co kolejowe, jest już nudna i nigdy nie miała nic wspólnego z merytoryczną dyskusją.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Co nie zmienia faktu, że w znakomitej większości jest to sztuka dla sztuki, sposób wydania pieniędzy albo zasłona dymna.fik pisze: Na studiach całe lata uczą o strategii marki, rebrandingach, identyfikacji,
Była kiedyś na jakimś portalu prezentacja 10 przykładów "wzorowego odświeżania marki". W trzech przypadkach była to zmiana "2d logo na nowoczesne 3d logo", w trzech zmiana "3d logo na nowoczesne 2d logo".
Ile lat ma marka i logo "Coca-cola", "Nivea" albo "Mercedes" ?
No tak, tylko że wszystkie te firmy w swojej historii kilkukrotnie mniejszego lub większego rebrandingu dokonywały. I to pomimo braku wpadek jakościowych. Na pekapie rebranding jest potrzebny o tyle, że oni marki nie mają, a nowa marka stwarza okazję do pokazania się z lepszej strony. Inna sprawa, że to się najpewniej nie uda.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Żadna z tych firm nie zmieniła nazwy produktu ani loga na coś kompletnie niepodobnego.
Żadna z tych firm nie miała tak złej opinii wśród klientów.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Zacznijmy od tego, że ta spółka już dawno powinna zostać wchłonięta przez Koleje Mazowieckie, Śląskie, Wielkopolskie itp. A takie zmiany logo czy nazwy to zwykłe pudrowanie trupa utrzymywanego przy życiu dla kilku prezesowskich posadek.. Jak to na kolei.
Próby usamorządowienia Przewozów Regionalnych już były. Wychodzi na to że istnienie tak dużego, publicznego przedsiębiorstwa jest trudne w sprawnym zarządzaniu.
Inna sprawa że Przewozy Regionalne mają na sobie brzemię różnych zaniedbań z przeszłości, w tym jeszcze z czasów "jednego PKP".
Inna sprawa że Przewozy Regionalne mają na sobie brzemię różnych zaniedbań z przeszłości, w tym jeszcze z czasów "jednego PKP".