Bezpieczny przejazd - "Zatrzymaj siÄ i Ĺźyj!"
Moderator: JacekM
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
co roku jest inny plakat, w jednym był bardziej drastyczny.Stary Pingwin pisze:Ja też uważam, że oryginalne zdjęcia z wypadków były by lepsze- takie, jak na szkoleniu "za punkty".
Ale badania specjalistyczne pokazują, że szokujące zdjęcia osiągają efekt przeciwny - ludzie starają się to wyprzeć z pamięci. Wpierw trzeba oswoić odbiorców z tematem.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Ciekawe, bo wiele z tych kampanii jest chwalonych przez branżystów za granicą. Cudze chwalicie...?BJ pisze:Większość kampanii społecznych w Polsce jest robiona tak infantylnie, że bardziej mi się chce śmiać widząc niektóre reklamówki niż pochylić się nad problemem przedstawionym w reklamie...
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
A ja nie bardzo pojmuje sens takich kampanii. Pokazanie jakiegos zdjęcia nie powoduje nagle w moim mózgu zapalenia sie zółtej czy czerwonej lampki, nie zaczynam bardziej uwazac czy jechac nagle wolniej. Wywoluje raczej uśmiech politowania nad tym jak marnowane sa publiczne pieniądze.
Zresztą jeśli uznamy że ta niby gierka z początkowego linka naprawde moze jakos wplynąć na zachowanie kierowców to musimy także uznać ze wpływ tez ma takie Need For Speed czy coś w tym rodzaju. Wplyw oczywiście całkiem innego rodzaju
Zresztą jeśli uznamy że ta niby gierka z początkowego linka naprawde moze jakos wplynąć na zachowanie kierowców to musimy także uznać ze wpływ tez ma takie Need For Speed czy coś w tym rodzaju. Wplyw oczywiście całkiem innego rodzaju
Jest taka stronka: http://www.kampaniespoleczne.pl. Tam sobie poczytaj, które kampanie społecznie zdobyły uznanie poza granicami kraju.MeWa pisze:A może porozmawiamy o jakichś konkretach? A nie "wiele kampanii..."...
Z tych bardziej znanych to "Dziecko w sieci" (przeróbki zagraniczne), "Prowadzę - jestem trzeźwy".
Dlaczego pieprzone pierożki są dobre, a pieprzone życie już nie? (B. Schaeffer)
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
Historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła.
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Ale akurat to nie był głos skierowany do Ciebie Chodziło mi raczej o skonkretyzowanie dyskusji "polskie kampanie są beznadziejne" i odniesienie tego do Bezpiecznego Przejazdu.chester pisze:Jest taka stronka: http://www.kampaniespoleczne.pl. Tam sobie poczytaj, które kampanie społecznie zdobyły uznanie poza granicami kraju.MeWa pisze:A może porozmawiamy o jakichś konkretach? A nie "wiele kampanii..."...
Z tych bardziej znanych to "Dziecko w sieci" (przeróbki zagraniczne), "Prowadzę - jestem trzeźwy".
Ależ oczywiście - nie mniej jednak trzeba wziąć pod uwagę, że dobra kampania społeczna nie ogranicza się do jednego roku i do jednego zdjęcia. To są działania rozłożone na lata. Dopiero w takiej perspektywie można ocenić, jakie skutki niesie dana kampania.Rosa pisze:A ja nie bardzo pojmuje sens takich kampanii. Pokazanie jakiegos zdjęcia nie powoduje nagle w moim mózgu zapalenia sie zółtej czy czerwonej lampki, nie zaczynam bardziej uwazac czy jechac nagle wolniej.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]