: 24 sty 2006, 0:36
Tabela opóźnien pociągów PKP Intercity (aktualizowana na bieżąco)[img]http://intercity.pl/static/images/logo.gif[/img] pisze:List Prezesa do Pasażerów
Szanowni Państwo,
Drodzy Podróżni!
Przede wszystkim – przepraszam. Niemal trzydziestostopniowe mrozy sprawiają w ostatnich dniach wiele kłopotów, wszystkim, w tym także nam – pracownikom PKP Intercity. Nie chcę usprawiedliwiać żadnego z opóźnień złą pogodą, niskimi temperaturami czy sytuacją ekstremalną, proszę jedynie o wyrozumiałość – kolejarze walczą z mrozami, nie poddają się.
Nasze pociągi mają – często wielominutowe – opóźnienia, ale jeżdżą: dotychczas nie odwołaliśmy żadnego odjazdu. Zarówno pracownicy PKP Intercity, jak i nasi partnerzy z PKP Cargo, PKP Polskie Linie Kolejowe i PKP Energetyka, wszyscy pracują nieustannie, by sytuacja nie pogorszyła się. Psujące się lokomotywy, które nie wytrzymują mrozów, zamarznięte rozjazdy, zamrożone układy ogrzewania i układy elektryczne w wagonach, to wszystko wymaga interwencji i szybkiej reakcji. Tylko ludzie – na szczęście – nie psują się...
Prosząc o wyrozumiałość, informuję, że na kilku dworcach kolejowych (Warszawa Centralna, Gdynia, Kraków, a wkrótce w kolejnych) PKP Intercity rozdaje zmarzniętym podróżnym gorącą kawę i herbatę – usługę tę wykonują pracownicy Wars. Na pokładzie każdego pociągu, w którym jest wagon restauracyjny, drużyna zobowiązana jest – w przypadku dużego opóźnienia – podać Państwu gorące napoje.
Przepraszamy za utrudnienia i informujemy, że dokładamy wszelkich starań, by pociągi jeździły bez przeszkód, a ich ewentualne spóźnienia były minimalizowane. I choć wiem, że to brzmi obrazoburczo, choć zima nie jest naszym sojusznikiem w walce o klienta – nadal pociąg jest najbardziej bezpiecznym i pewnym środkiem lokomocji.
Z wyrazami szacunku
Jacek Prześluga
Prezes Zarządu
PKP Intercity Sp. z o.o.