Awarie i wypadki kolejowe w Polsce
Awarie i wypadki kolejowe w Polsce
Przecież to ulica dwukierunkowa.
Nie daj się zepchnąć z twojej drogi nawet przez ludzi idących w tym samym kierunku.
S.J.Lec
S.J.Lec
Więc?
Na czym miałaby polegać różnica? Mnie chodziło o większą różnicę w czasie pomiędzy opadnięciem pierwszych i drugich zapór, co pozwoliłoby przejechać przez tory z mniejszą prędkością (kosztem zwiększenia szans na to, żeby ktoś z przeciwka chciał wyminąć swoje zapory).Bastian pisze:W tym przypadku to raczej zapory przed przejazdem powinny się opuścić kilka sekund wcześniej.
Podpiszcie proszę petycję w obronie sędziego szykanowanego przez PiS! https://www.petycjeonline.com/robimy_to ... j_polskiej
Tym ,,dróżnikiem" w LCS to jest dyżurny w Nasielsku. Prokurator też powinien z nim pogadać, bo coby nie mówić dał ,,ciała"kveld pisze:No, ale jak dla mnie, to dróżnik w LCS też się "wykazał"...
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę 
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
W LCS Nasielsk miało być osobne stanowisko dla dróżnika. Obsada miała (chyba-dokumenty mam w pracy) liczyć łącznie 3 osoby.rufio198 pisze:Tym ,,dróżnikiem" w LCS to jest dyżurny w Nasielsku. Prokurator też powinien z nim pogadać, bo coby nie mówić dał ,,ciała"kveld pisze:No, ale jak dla mnie, to dróżnik w LCS też się "wykazał"...
Pewnie braki kadrowe 
A tak poważnie, to nieważne kto tam odpowiada za te rogatki, grunt że prokurator też z nim powinien pogadać.
A tak poważnie, to nieważne kto tam odpowiada za te rogatki, grunt że prokurator też z nim powinien pogadać.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę 
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- vernalisadonis
- Posty: 2582
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Duże opóźnienia we Wrocławiu w związku z huraganem, który przeszedł nad miastem.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
- vernalisadonis
- Posty: 2582
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Śmiertelny wypadek pod Wrocławiem
http://www.gazetawroclawska.pl/dolny-sl ... ,12676203/
http://www.gazetawroclawska.pl/dolny-sl ... ,12676203/
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 5784
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: M9 ▸ Kinostr.
- Kontakt:
https://www.tvn24.pl/wroclaw,44/wagony- ... 90627.html

(tvn)24.pl pisze:Wagony odczepiły się od pociągu i jeździły po mieście w tę i z powrotem. Przez 40 minut

pod Toruniem coś takiego,
takie są skutki, jak się olewa czerwone światło
https://youtu.be/IMR-wwvGa8M
takie są skutki, jak się olewa czerwone światło
https://youtu.be/IMR-wwvGa8M
-
- Posty: 1148
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Pociąg 14113 z Warszawy Wschodniej do Bielska Białej, awaria elektroniki przed Radomskiem. Stoimy już ponad pół godziny w szczerym polu, i nie wiadomo kiedy ruszy. No ale jak daje się na trasę to dziadostwo z PESY (Dart) to nic dziwnego. A rzecznik IC coś mówił o niezawodności 99%. 

- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 25012
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: Niemandswasser
- Kontakt:
Mówił? To dziwne, rzeczniczką IC jest kobieta. A DARTy... no cóż, to prawda, że im się ostatnio poprawiło, i to znacznie.
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
-
- Posty: 1148
- Rejestracja: 26 paź 2007, 20:18
- Lokalizacja: Piastów
- Kontakt:
Jakoś nie widzę tej poprawy, jeżdżę Dartem dwa razy do roku i nie wierzę że ten 1% wypadł akurat dziś. Pociąg padł kompletnie i mamy być zabrani następnym który podjedzie na tor niewłaściwy. A czy rzecznikiem jest kobieta czy mężczyzna to nie mam pojęcia, jedynie czytałem artykuł o niezawodności Darta na poziomie 99%. Nie rozumiem jak awaria elektroniki może unieruchomić cały skład. Czy nie można w pociągu zastosować dodatkowego niezależnego układu awaryjnego który pozwolił by na awaryjną jazdę nawet z niewielką prędkością?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 25012
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: Niemandswasser
- Kontakt:
Anecdata is strong with this one.Michalk001 pisze: ↑29 lis 2017, 9:20Jakoś nie widzę tej poprawy, jeżdżę Dartem dwa razy do roku i nie wierzę że ten 1% wypadł akurat dziś.
https://yourlogicalfallacyis.com/anecdotal
Jeszcze tylko dodam, że przy +/- 25 kursach dziennie (a jest ich chyba więcej nawet) 1% oznacza 1 przypadek na 4 dni.
Nie wiem, nie znam się na budowie i technice taboru kolejowego. A Ty wiesz?Czy nie można w pociągu zastosować dodatkowego niezależnego układu awaryjnego który pozwolił by na awaryjną jazdę nawet z niewielką prędkością?
so wait for me at niemandswasser
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.
as i watch the flowers bloom
and trail the horseflies as they scream
the songs we'll never know
it shines we're all dust
and then it shines
WE'RE. ALL. DUST.