Koleje krajów byłego ZSRR

Moderatorzy: JacekM, person

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14574
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 23 lut 2012, 23:28

:arrow: Od kiedy UZ zmieniło wygląd swojej strony internetowej? :-k
M2 S1 S2 7 9 22 24 25 100 102 105 111 117 118 127 158 162 166 185 385 N14 N22 N24 N64 N66 N72 Prom PLISZKA

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25281
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 24 lut 2012, 2:19

Próbowało raz na samym początku lutego, ale potrwało to 12 godzin chyba, i od paru dni na nowo. Stara strona jest na http://old.uz.gov.ua :P
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Kontakt:

Post autor: MeWa » 25 lut 2012, 21:00

Premiera była na początku tego tygodnia.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25281
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 31 mar 2012, 1:03

№849 Санкт-Петербург-Таллин ДИЗЕЛЬ-ПОЕЗД №850 Таллин-Санкт-Петербург
9.00 45 9.45 Нарва 18.20 45 19.05
- - 9.54 Солдина - - 18.11
- - 10.00 Аувере - - 18.05
- - 10.05 Вайвара - - 18.00
- - 10.11 Ору - - 17.53
10.18 1 10.19 Йыхви 17.44 1 17.45
- - 10.28 Кохтла - - 17.35
- - 10.35 Пюсси - - 17.28
- - 10.39 Кивиыли - - 17.24
- - 10.44 Сонда - - 17.19
- - 10.52 Кабала - - 17.11
- - 10.57 Ваэкюла - - 17.06
11.04 1 11.05 Раквере 16.59 1 17.00
- - 11.13 Кадрина - - 16.50
11.27 1 11.28 Тапа 16.35 1 16.36
- - 11.36 Лехтсе - - 16.28
- - 11.44 Аэгвийду - - 16.20
- - 11.57 Кехра - - 16.06
- - 12.04 Раазику - - 15.58
- - 12.14 Лагеди - - 15.48
- - 12.23 Юлемисте - - 15.40
12.33 - - Таллин - - 15.30

(że od nowego rj, rzecz jasna)
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25281
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 11 kwie 2012, 9:52

Od nowego RJ (koniec maja) zawieszony m.in. 666/667 Winnica-Hajworon, co może oznaczać zawieszenie ruchu na Winnica-Zjatkiwci (obecnie to jedyny pociąg tamże).
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25281
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 17 kwie 2012, 2:13

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom ostaje się 395 Kijów-Odessa, zmieni on jednak trasę - z Kijowa do Szewczenki pojedzie przez Białą Cerkiew i Mironiwkę miast Hrebinki i Czerkasów, dalej obecną trasą przez Nowomirhorod, Pomiczną, Kołosiwkę. W zamian 638 Odessa-Znamianka przedłużony do Czerkasów i jest to wybitnie zakręcona relacja.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
malyniak
Posty: 157
Rejestracja: 24 sie 2006, 19:02
Lokalizacja: Warszawa/Puławy
Kontakt:

Post autor: malyniak » 18 kwie 2012, 21:17

del

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Kontakt:

Post autor: MeWa » 18 kwie 2012, 23:39

Ciekawy patent :-O
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz
Kontakt:

Post autor: Adam G. » 18 kwie 2012, 23:42

MeWa pisze:Ciekawy patent :-O
Skopiowany z RŻD, ale ze znacznie mniejszym zróżnicowaniem niż tam :)
noidea

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Kontakt:

Post autor: MeWa » 18 kwie 2012, 23:44

A na ile to służy jako narzędzie regulacji popytu, a na ile jako okazja do zbijania dodatkowej kasy? :)
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz
Kontakt:

Post autor: Adam G. » 18 kwie 2012, 23:45

MeWa pisze:A na ile to służy jako narzędzie regulacji popytu, a na ile jako okazja do zbijania dodatkowej kasy? :)
Myślę że jednak głównie to drugie :)
Po pierwsze - mnożniki są stosunkowo niewielkie. Po drugie - szczególnie w Rosji - i tak nie ma alternatywy na większości tras. Trzeba jechać pociągiem, niezależnie od tego czy za 0,7 czy 1,2 stawki bazowej :D
noidea

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 25281
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: Niemandswasser
Kontakt:

Post autor: fik » 18 kwie 2012, 23:49

Ale może przynajmniej część osób pojedzie dzień później/wcześniej, a nie w największy szczyt.
A poza tym uważam, że 184 musi jeździć przez ZP BW1920.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14574
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 03 maja 2012, 17:32

Obrazek
"Укрзалізниця" з кінця травня вводить новий графік руху поїздів

Державна адміністрація залізничного транспорту України ("Укрзалізниця") з 27 травня вводить новий графік руху поїздів на 2012-2013 рік. Про це повідомив генеральний директор "Укрзалізниці", Ігор Гладких.

За його словами, в новому графіку руху розроблено розклад для призначення 298 пар поїздів, з них 156 у внутрішньому сполученні, 125 з країнами СНД, і 17 із західними країнами.

"Я думаю, що перехід на новий графік не буде таким болючим як у попередні роки. У новому графіку ми запланували поділ пасажирських і вантажних потоків", - сказав Гладких.

У новому графіку руху сконцентровані пасажирські поїзди денного сполучення, у тому числі і швидкісні. Також новим графіком передбачається введення основних пересадочних пунктів - хабів, де буде забезпечуватися пересадка пасажирів з приміських поїздів, поїздів підвищеної комфортності і автотранспорту на швидкісні потяги.

"Для того щоб забезпечити зручність для пасажирів, основними пересадочними вузлами будуть Львів, Київ, Донецьк, Харків, Дніпропетровськ, Луганськ, Сімферополь, Одеса, Жмеринка, Хмельницький, Івано-Франківськ, Знам'янка і, можливо, Полтава", - повідомив начальник головного управління приміських пасажирських перевезень залізничного транспорту Ігор Мариненко.

Поїзд Hyundai у напрямку Київ-Львів буде йти без зупинок, Київ-Харків - із зупинками в Полтаві та Миргороді, Київ-Донецьк - із зупинками в Лозовій, Полтаві та Миргороді.

У прес-релізі, крім усього іншого повідомляється, що у зв'язку з оптимізацією графіка руху і з метою розділення руху вантажних і пасажирських поїздів буде змінений маршрут руху 36 пар поїздів.

Так, маршрут потягу № 637/638 Одеса-Знам'янка буде продовжений до Черкас, потягу № 177/178 Харків-Кременчук - до станції Т.Шевченко, поїзд № 62/61 Миколаїв-Москва курсуватиме через Долинську, Знам'янку, ст. Т.Шевченка, Конотоп, а поїзд № 375/376 Харків-Херсон курсуватиме через Долинську, Тимкове, Кривий Ріг, Апостолове, Миколаїв.

Крім того, встановлено курсування нових денних потягів - № 173/174 Київ-Кам'янець-Подільський, № 171/172 Суми-Київ та № 173/174 Харків-Суми.

http://gazeta.ua/articles/life/_ukrzali ... div/434255
Dla niecyrylicznych (skrótem):
W RJP 2012/2013, UZ uruchomi 298 par pociągów, z czego 156 krajowych, 125 do krajów WNP i 17 do państw UE. Zapowiedziano także rozdział przewozów pasażerskich i towarowych (hm, likwidacja towosów?) oraz zorganizowanie węzłów przesiadkowych (Lwów, Kijów, Donieck, Charków, Dniepropietrowsk, Ługańsk, Symferopol, Odessa, Żmierinka, Chmielnicki, Iwano-Frankowsk, Znamianka i Połtawa).
M2 S1 S2 7 9 22 24 25 100 102 105 111 117 118 127 158 162 166 185 385 N14 N22 N24 N64 N66 N72 Prom PLISZKA

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 9661
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 03 maja 2012, 19:37

156 par pociągów na całą Ukrainę? Nie za mało?
Podpiszcie proszę petycję przeciw ustawie kagańcowej! To dalsza część pełzającego zamachu stanu:
https://dzialaj.akcjademokracja.pl/camp ... ropo--sign

pietia
Posty: 726
Rejestracja: 29 maja 2007, 14:21

Post autor: pietia » 03 maja 2012, 19:50

Trzeba tu jeszcze doliczyć te 125 do innych krajów WNP, bo one też (przynajmniej spora część z nich) często służą relacjom wewnątrzukraińskim

ODPOWIEDZ