[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2014

Moderator: JacekM

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 15 sty 2015, 22:00

Ale to są 2 inne spółki. :wink:

osa
Posty: 2595
Rejestracja: 23 wrz 2009, 12:04

Post autor: osa » 15 sty 2015, 22:05

Ale ta sama spółka matka, jak to mówią nasi kulejarze.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 sty 2015, 22:49

osa pisze:Jakie niby sprostowanie? Zlikwidowali ludziom tani pociąg, bo muszą utrzymywać Pendolino, którym mało kto jeździ.
No takie sprostowanie, że napisaliście kosmiczne bzdury.
osa pisze:Ale ta sama spółka matka, jak to mówią nasi kulejarze.
Co?
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 15 sty 2015, 23:01

Co ma PR do PKP? Poza historią? Nawet właścicielami PR są samorządy (nie żeby chciały).
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10559
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 sty 2015, 0:00

Bastian pisze:W PR nadal liczy się, ile strat przynosi przeciętny pasażer? :>
Coś jak węgiel?

Jeśli pełny (ponoć) Matejko generował milion straty miesięcznie, czyli 30 tysięcy dziennie,
to pewnie każdy pasażer (powiedzmy: 300 osób w jedną stronę) przynosił tylko 50zł straty.
ŁK

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2704
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 16 sty 2015, 0:19

Od początku dziwi mnie, że w obronie Matejki licznie biorą udział warszawiacy. Przecież ten pociąg ze względu na godziny kursowania przydatny był głównie dla krakusów.

Łukasz
Posty: 10559
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 sty 2015, 0:23

Ja to najbardziej nie rozumiem tego, że ktoś MUSI mieć tanie i szybkie połączenie.
Jest Kinga i są inne - przez Kielce - tańsze, chyba nawet z biletem relacyjnym.
Nikt nie każe nikomu jeździć Pendolino. Pociągi przez Kielce też są bezpośrednie.
ŁK

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 16 sty 2015, 0:58

Solaris U10 pisze:Od początku dziwi mnie, że w obronie Matejki licznie biorą udział warszawiacy. Przecież ten pociąg ze względu na godziny kursowania przydatny był głównie dla krakusów.
W ogóle podziwiam, że ktoś broni tego pociągu, bo ZTCP był naprawdę minimalnie tańszy niż TLK, a standard - przynajmniej jak nim jechałem prawie 2 lata temu - oferował dużo niższy.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 16 sty 2015, 9:29

Bo był uruchamiany przez PR, które są cacy, a nie przez PKPIC, które są be. Chodzi o to i tylko o to.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27393
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 16 sty 2015, 11:55

Łukasz pisze:Jeśli pełny (ponoć) Matejko generował milion straty miesięcznie, czyli 30 tysięcy dziennie,
to pewnie każdy pasażer (powiedzmy: 300 osób w jedną stronę) przynosił tylko 50zł straty.
Milion straty na 11 miesięcy.
BJ pisze:standard - przynajmniej jak nim jechałem prawie 2 lata temu - oferował dużo niższy
Przez ostatni rok jeździł (w większości) na zmodernizowanych wagonach standardu REGIOekspres, które może nie są cudem komfortu, ale od 111A odróżniają się in plus.
Łukasz pisze:Pociągi przez Kielce też są bezpośrednie.
Wszystkie dwa, jeden o 6, drugi w południe.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10642
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 16 sty 2015, 17:43

Przez Kielce? Jak nie TLK, to jest Polski Bus / Polonus. Kolej straciła markę, nawet w moich oczach. PR przez Kielce pewnie nie wziąłbym pod uwagę. Choć na wagonach standardu KM-owych piętrusów (+miejsce na bagaż) nie powinno być z tym problemu.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10559
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 16 sty 2015, 22:50

fik pisze: Wszystkie dwa, jeden o 6, drugi w południe.
Zależy, w którą stronę:)
ŁK

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 18 sty 2015, 13:36

BJ pisze:
Solaris U10 pisze:Od początku dziwi mnie, że w obronie Matejki licznie biorą udział warszawiacy. Przecież ten pociąg ze względu na godziny kursowania przydatny był głównie dla krakusów.
W ogóle podziwiam, że ktoś broni tego pociągu, bo ZTCP był naprawdę minimalnie tańszy niż TLK, a standard - przynajmniej jak nim jechałem prawie 2 lata temu - oferował dużo niższy.
Miał ubóstwiane przez Polaków bilety od złotówki, chyba głównie o to chodzi. A to że były takie 1-2, tego już nikt nie widzi.
noidea

Łukasz
Posty: 10559
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 sty 2015, 23:06

Może nie dokładnie o Matejce, ale ja zawsze w IR odczuwałem niepokój...

Niestety, wciąż jesteśmy społeczeństwem zbyt biednym, żeby zauważyć,
że wyciągnięte z krzaków wagony z lat 70' (a takie w IR jeździły dość często)
ciągnące przez elektrowóz towarowy jeszcze starszy to widmo nieszczęścia.
Ważne jest to, żeby to kosztowało złotówkę.
ŁK

ODPOWIEDZ