No chyba niezbyt, bo chyba główną koncepcją zarówno bratysławskich wagonów jak i Hyundai dla nas jest umieszczenie wózka na samym krańcu, czyli brak przedniego pomostu a w helsinskich wagonach pomost jest uwzględniony i to nawet z drzwiami.
Tramwaje na świecie
-
- Posty: 2808
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Re: Tramwaje na świecie
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 25547
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Chodzi mi o uklad mechaniczny, czyli wózki w układzie obrot-sztywny-brak-sztywny-obrot, z tylko jednym czlonem wiszacym. Dziob jest w Helsinkach dluzszy, bo i skrajnię mają bardziej liberalną (Variobahny miały podwójne drzwi na przednim zwisie).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.