Drogowe połączenie Łodzi z innymi regionami

Moderator: JacekM

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 20 maja 2017, 0:54

No i co z tego?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 maja 2017, 8:30

Że będziesz mieć gówno a nie przepustowość niczym na trasie AK gdzie masz kilka stłuczek dziennie. Trzypasowa A1 z Wiednia do Linzu to jeden z moich bardziej nielubianych odcinków autostrad które znam.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 maja 2017, 11:35

Tak, pompujmy ruch samochodowy!
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 maja 2017, 12:08

Przykra konieczność wynikająca z faktu braku ciągłości S8 na wysokości A1 poprawionej niepełnym węzłem Piotrków-Zachód.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 20 maja 2017, 16:24

A to nie sensowniej drogę ekspresową budować między Tomaszowem Mazowieckim a węzłem Łódź Południe? Coś jak tu na mapie:
http://umapa.pl/ejZ2M
Obrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 maja 2017, 16:26

Można by. Ale zrobienie dwóch łącznic w Piotrkowie byłoby znacznie tańsze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4760
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 20 maja 2017, 16:31

Raczej miałem na myśli tę budowę zamiast trzeciego pasa na A2. Bo jak rozumiem większe obłożenie autostrady wynika z nieschodzących się części S8, a nie takiego wielkiego ruchu do samej Łodzi.
Obrazek

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 20 maja 2017, 22:58

pawcio pisze:Że będziesz mieć gówno a nie przepustowość niczym na trasie AK gdzie masz kilka stłuczek dziennie. Trzypasowa A1 z Wiednia do Linzu to jeden z moich bardziej nielubianych odcinków autostrad które znam.
Mi się wydaje, że to kwestia kultury jazdy i obostrzeń wobec kierowców. W UK M4 czy też M25 nie są szczególnie niebezpieczne albo zakorkowane. To też oczywiście inna skala niż nasza A2, ale jednak.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 20 maja 2017, 22:58

Problem polega na tym, że A2 stała się głównym wyjazdem do wszystkich większych miast na zachód od Warszawy: do Łodzi, Poznania, Katowic, Wrocławia, Szczecina, Trójmiasta. Ja jestem akurat świeżo po podróży A2 w obie strony - do Skierniewic jest tragedia, dalej do Strykowa trochę lepiej, ale niewiele, a dalej na zachód jest pustawo.

Wysłane z mojego 8055 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10639
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 21 maja 2017, 9:22

Trójmiasta?!
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Sebastian
Posty: 907
Rejestracja: 28 mar 2015, 21:56

Post autor: Sebastian » 21 maja 2017, 10:35

Da się dojechać. A2 do Strykowa potem odbicie na A1. Ale czy to się opłaca?

Markosek
Posty: 157
Rejestracja: 20 gru 2011, 23:31

Post autor: Markosek » 21 maja 2017, 10:45

Na tyle, że ludzie tak jeżdżą.
M1 M2
1 4 18 25 35
109 128 136 154 171 186 190 222504 523

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 maja 2017, 11:36

KwZ pisze:Trójmiasta?!
Też się zdziwiłem, krajowa 7 już na wielu odcinkach jest eSką, a na kolejnych odcinkach trwają roboty...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

bepe
Posty: 3516
Rejestracja: 04 wrz 2010, 15:33
Lokalizacja: Gocław

Post autor: bepe » 21 maja 2017, 12:00

Spojrzałem właśnie na mapę i z tezą, że 7 jest na wielu odcinkach ekspresowa bym polemizował. A jazda po drodze, na której trwają roboty, to jest, jak wiadomo, czysta rozkosz.

Gdybym miał dzisiaj samochodem jechać do Gdańska, to nad 7 bym się prawdopodobnie nawet chwilę nie zastanawiał.

Wysłane z mojego 8055 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 21 maja 2017, 14:53

Mój rekord to w niedzielny wieczór A2+A1 z Woli do bramek w Rusocinie w 3 godziny non-stop. Jak S7 zrobią w całości (a to jeszcze ładnych kilka lat) to może będzie można się przenieść.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ