Wrocławska komunikacja miejska

Moderatorzy: JacekM, person

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2655
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Re: Wrocławska komunikacja miejska

Post autor: vernalisadonis » 05 kwie 2020, 22:35

Mobilis
115 w DP na Mercedesy, w DP Isuzu
118 DP oraz DS Isuzu
133 DP oraz DS Isuzu

101 Chyba się skończyło na rzecz 118.
W DS miały być Mercedesy na 119 ale na ten moment ich nie będzie.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej

fraktal
Posty: 4435
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 06 kwie 2020, 12:02

vernalisadonis pisze:
03 kwie 2020, 10:52
01/04/2020
Pierwszy raz liniowo wyjechał Mercedes Connecto z Mobilisu. Pojawił się na linii 133.
https://wroclawskakomunikacja.pl/biezac ... jecia-film
Jak widać, we wrocławskim Conecto dało się zrobić normalnie - dłuższą rzeźnię po jednej stronie wozu. Dłuższa rzeźnia zamiast dwóch krótszych sprawia, że łatwiej jest przy okazji utrzymać przepisową odległość między pasażerami podczas epidemii. Ci nie tłoczą się (w normalnych warunkach) tak jak w pojazdach z dwiema osobnymi rzeźniami. No ale Warszawa, to Warszawa - zawsze wie lepiej.

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3354
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: ZH 8048

Post autor: Dantte » 06 kwie 2020, 16:26

fraktal pisze:
06 kwie 2020, 12:02
vernalisadonis pisze:
03 kwie 2020, 10:52
01/04/2020
Pierwszy raz liniowo wyjechał Mercedes Connecto z Mobilisu. Pojawił się na linii 133.
https://wroclawskakomunikacja.pl/biezac ... jecia-film
Jak widać, we wrocławskim Conecto dało się zrobić normalnie - dłuższą rzeźnię po jednej stronie wozu. Dłuższa rzeźnia zamiast dwóch krótszych sprawia, że łatwiej jest przy okazji utrzymać przepisową odległość między pasażerami podczas epidemii. Ci nie tłoczą się (w normalnych warunkach) tak jak w pojazdach z dwiema osobnymi rzeźniami. No ale Warszawa, to Warszawa - zawsze wie lepiej.
No nie no, ta druga rzeźnia miałaby sens przy drzwiach odskokowo-przesuwnych.
chönsch verstaa, chömm mer rede. chönsch nöd, hasch besser ufzhöre
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 5 9 10 14 24 31 33 72 80 83 89 S2 S6 S7 S8 S9 S14 S15 S16 S19 S21 S24 IR36

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2655
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 06 kwie 2020, 16:44

Wrocławska praktyka jest taka, że robią dwie rzeźnie w dwóch oddzielnych członach.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej

fraktal
Posty: 4435
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 07 kwie 2020, 16:06

Czyli tak jak kiedyś w Warszawie. :)

Flash8222
Posty: 6454
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 07 kwie 2020, 23:14

W Warszawie nigdy nie oficjalnie nie było dwóch rzeźni.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2655
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 04 maja 2020, 0:45

Od 06/05/2020 cała komunikacja miejska wraca do normalnych rozkładów jazdy. Do tej pory w DP było tak, że ok 1/4 linii autobusowych oraz zdecydowana większość linii tramwajowych miała sobotnie rozkłady jazdy.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2655
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 06 maja 2020, 21:21

Zmiany obsługowe linii.
Od dnia dzisiejszego Michał oddał MPK 110 w DP. Dodatkowo od 09/05/2020r Michał oddaje 114, 140 w DP Mobilisowi, a od niego przejmuje 133. No i Mobilis od soboty rusza z obsługą 119 w DS na przegubach.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2655
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 13 maja 2020, 13:23

Od 15/05/2020 nocna komunikacja miejska znów z przystankami na żądanie.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2655
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 25 cze 2020, 11:47

Otwarcie ofert na dostawę nowych tramwajów.
https://www.transport-publiczny.pl/wiad ... 65006.html
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2655
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 30 cze 2020, 11:48

Od 06/07/2020 wraca "ciepły guzik", a od dzisiaj można do pracy przychodzić w krótkich spodenkach.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8522
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » wczoraj, 22:47

:arrow: Czy to prawda, że we Wrocławiu w przypadku jakichś wstrzymań ruchu komunikacji miejskiej (na przykład z powodu zalania ulicy, wypadku itp.) autobusy, które utkną tam na dłuższy czas (1-2 godziny) nie wchodzą potem w swój stały rozkład, tylko jeżdżą na przykład nawet do pierwszej w nocy, żeby tylko wyrobić wszystkie zaplanowane w rozkładzie wozokilometry? O czymś takim słyszałem, ale wydaje mi się lekko oderwane od rzeczywistości, bo po pierwsze: kierowca na pewno przekroczyłby czas pracy, a po drugie: kto będzie czekał na autobus jakiejkolwiek linii dziennej po zakończeniu jej kursowania według rozkładu?

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 2655
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » dzisiaj, 1:32

Bzdura totalna. Jest zasada taka, że do 18:30 jeździ się w korkach i nie wjeżdżasz w swój czas. Po tej godzinie jak dasz radę, to odrabiasz, a jak już jest sporo opóźnienia, to szukasz swojego czasu.
W MPK nikt nie jeździ do upadłego, tylko jak jest okazja to wjeżdżasz w swój rozkład jazdy.
Sam nie raz wytrącałem kursy, żeby jechać w okolicach 19stej już być o czasie. Nawet dyspozytora się nie pytam, tylko powiadamiam centralę ruchu i uzgadniamy szczegóły. Oczywiście byli tacy co i do pierwszej w nocy jeździli ale chyba zbytnio ich ambicja poniosła.

Mnie czasem tylko jedno irytuje. Jak gdzieś popołudniu tramwaje nawalą, to prosi się kierowców z dwurazówek, żeby jeszcze trochę pojeździli ZA TRAMWAJ. Nie powinno się ich brać, bo tym co i rano jeździli to czas pracy się kończy. Powinni jeździć kierowcy z brygad całodziennych.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Komunikacja miejska oraz kolej

ODPOWIEDZ