Wrocławska komunikacja miejska

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 28 sie 2019, 22:56

Wielkie zmiany w MPK od września. Nowe trasy, ceny, przystanki.
https://gazetawroclawska.pl/wielkie-zmi ... d/38243335
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 07 wrz 2019, 1:31

Umowa z Mobilisem podpisana.
http://infobus.pl/nowy-autobusowy-przew ... 17389.html

Od 07/09/2019 rusza budowa tramwaju na Nowy Dwór. Linie 109 oraz 107, które krańcują na Świebodzkim zostają przeniesione w okolice PL. JPII
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

piorunus
Posty: 248
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 07 wrz 2019, 11:57

Żadna umowa we Wrocku z Mobilisem nie została jeszcze podpisana... To dopiero wybór oferty.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 07 wrz 2019, 17:55

Przepraszam, nawet tego nie czytałem. Mój błąd.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 15 wrz 2019, 1:06

W ten weekend MPK przejęło od Michalczewskiego linie 112/133/612 oraz 110. Powód prosty, braki w kierowcach.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 23 wrz 2019, 10:53

piorunus pisze:
07 wrz 2019, 11:57
Żadna umowa we Wrocku z Mobilisem nie została jeszcze podpisana... To dopiero wybór oferty.
Już jest podpisana.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

piorunus
Posty: 248
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 23 wrz 2019, 16:56

No to oficjalnie możemy mówić, że Michalczewski ma już na poważnie problem we Wrocławiu.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 23 wrz 2019, 23:33

Ja się tylko zastanawiam, z jaką stawką wyskoczą. Żeby przyciągnąć to tak ok 23-25zł plus jakaś premia. Stawki może i większe będą ale na mniejszych premiach sobie odbiją i mniej więcej będzie tyle samo wypłaty.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

piorunus
Posty: 248
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 24 wrz 2019, 21:54

Czego by nie zrobili to teraz we Wrocku zaczną się licytacje u wszystkich, byle tylko przytrzymać kierowcę.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 25 wrz 2019, 0:28

MPK dla kierowcy z udokumentowanym pięcioletnim stażem na terenie Polski daje na start 5240 brutto. Oczywiście to jest cała kwota z premiami i innymi bajerami.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

piorunus
Posty: 248
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 25 wrz 2019, 5:12

Czyli realnie by gdzieś +- było 4700 brutto podstawy za min. 5-lat doświadczenia. Ci bez lub z mniejszym dalej 4250 brutto na start w MPK?

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 25 wrz 2019, 6:45

Tak, oni mają mniejszą stawkę.
Z jednej strony jak na wrocławskie warunki, to względne te stawki ale jak to praca w miejskiej spółce, byle drobnostka czy wpadka i premia zabierana. U podwykonawcy, to trzeba nieźle się postarać, aby premia była zabrana.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

piorunus
Posty: 248
Rejestracja: 24 mar 2015, 10:53

Post autor: piorunus » 25 wrz 2019, 11:23

vernalisadonis pisze:
25 wrz 2019, 6:45
Z jednej strony jak na wrocławskie warunki, to względne te stawki ale jak to praca w miejskiej spółce. Byle drobnostka czy wpadka i premia zabierana.
Mnie akurat w MPK Wrocław zadziwia co innego.
vernalisadonis pisze:
25 wrz 2019, 6:45
U podwykonawcy, to trzeba nieźle się postarać, aby premia była zabrana.
Jakby DLA to wzięło tu tutaj nawet podstawę by ucinali...

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 25 wrz 2019, 11:54

Są firmy i firmy. To nie problem wygrać przetarg za groszowe stawki, a potem ucinać gdzie się tylko da. Potem te stawki odbijają się na kierowcach, stanie taboru czy ogólnej kondycji finansowej firmy. Najlepsze jest to, że niektórzy gadają później jakieś pierdoły o bezpieczeństwie. Co za obłuda.
Fajne jest teraz w Warszawie to, że są certyfikaty i na wozy i dla kierowców. Takie coś w innych miastach też powinni wprowadzić.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 25 wrz 2019, 12:52

Ja to się tylko dziwię, jak to jest, że jak drogówka urządzi łapankę, to makroskopowy odsetek autobusów traci dowody rejestracyjne za stan techniczny.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

ODPOWIEDZ