[Radom] O komunikacji miejskiej

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 cze 2019, 23:01

Może i interpretowali je prawnicy, ale jeśli w Warszawie i dziesiątkach innych miast nie ma problemu, to ja bym się na tę interpretację wypiął :p

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 26 cze 2019, 9:30

MZ pisze:
25 cze 2019, 22:58
Co jest nielogicznego przy Jana Pawła II?
Jeśli mnie pamięć nie myli, numeracja przy niej idzie do centrum, a nie od centrum jak we wszystkich innych przypadkach, czytaj najniższe numery są oddalone od centrum. Efektem tego też jest fakt, że jest to praktycznie jedyna ważna ulica w mieście, gdzie do centrum jedzie się z parzystych przystanków.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8617
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 26 cze 2019, 22:42

:arrow: A to tak - numeracja budynków idzie tam w odwrotnym kierunku. Myślałem, że o numerację przystanków Ci chodziło...

SolarisE18
Posty: 3
Rejestracja: 24 kwie 2020, 12:43

Post autor: SolarisE18 » 24 kwie 2020, 15:23

RADOM. Do miasta dotarł pierwszy z 10 autobusów elektrycznych Solaris. Są też ładowarki Ekoenergetyki

SolarisE18
Posty: 3
Rejestracja: 24 kwie 2020, 12:43

Post autor: SolarisE18 » 24 kwie 2020, 15:28

Dziesięć autobusów elektrycznych Solaris Urbino 12 Electric – a dwięc dwuosiowych, 12-metrowych bezprzegubowców – ma trafić do Radomia do połowy 2020 roku. Pierwszy już jest. Pojazdy mają obsługiwać linię nr 1 (źródło).

Autobusy mogą zostać wyposażone w baterie o pojemnościach od 58, przez 120, 145 do 240 kWh. Należy zakładać, że średnie zużycie energii wynosi 100-120 kWh/100 km, dlatego przy akumulatorach 120 kWh autobusy powinny przejeżdżać do 100 kilometrów na jednym ładowaniu. Mówimy jednak o eksploatacji w sprzyjających warunkach, zimą zasięgi będą

ODPOWIEDZ