[Radom] O komunikacji miejskiej

Moderator: JacekM

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 03 sty 2019, 19:54

Dzisiaj właśnie była jedna solówka 7 to raczej wyjątkowa sytuacja która mogła być spowodowa zmianami u kierowców.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 04 sty 2019, 17:18

A od kiedy kierowcy są przyspawani do autobusów? Prędzej dyspozytor się walnął albo nie mieli sprawnego pojazdu wielkopojemnego.
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 05 sty 2019, 13:26

Wolfchen pisze:
04 sty 2019, 17:18
A od kiedy kierowcy są przyspawani do autobusów? Prędzej dyspozytor się walnął albo nie mieli sprawnego pojazdu wielkopojemnego.
Dyspozytor musiał się pomylić.Jak może nie być sprawnych wszystkich wozów przy rezerwie 10 sztuk?:)

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 sty 2019, 14:30

Zwyczajnie w świecie, awarie, naprawy powypadkowe czy przeglądy. Tego dnia w ruchu były nawet wszystkie N4020. :)

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 05 sty 2019, 17:52

W cale nie dziwne że były wszystkie N4020 w ruchu liniowym zostały 4 sztuki:#815,#816,819,831 one regularnie jeżdżą po 3 albo 4 pojazdy ale tylko w dni robocze w tym jako dodatki,jeżeli chodzi o całki zdarzają się że kursują na całodziennych.

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 16 sty 2019, 11:51

Od najbliższej soboty zajdzie kilka zmian.
Linia nocna N2 zostanie przedłużona. Z Os, Południe pojedzie dalej ul. Wierzbicką do pętli Wierzbicka/Warsztatowa (zmiana od nocy 18/19 stycznia).
Zajdą zmiany na liniach dziennych.
Najważniejszą z nich jest zamiana obsługi na liniach 3 i 11. Linia 3 po prawie trzech latach wraca do MPK Radom, a na 11 debiutuje DLA.
Na linii 7 zmianie ulegną godziny kursów zjazdowych z Południa.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14778
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 17 sty 2019, 23:37

Czy taka zamianka 3 i 11 nie będzie miała przypadkiem wpływu na wykonane wzkm, a ściślej czy nie pojawią się problemy z rocznym wykorzystaniem wzkm przetargowych?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 18 sty 2019, 8:30

Nie taka zmiana nie będzie miała wpływu na wzk. Nie powinna też zmienić się wielkość taboru na3 raz że nie jest tak ciasno, jak na 13 ani również MPK nie posiada wystarczającej rezerwy brygad mega. Ostatnio MPK boryka się z Manami Michalczewskiego nawet w tym tygodniu na 7 na trasę pojawił się 884. Jeżeli pojawi się jakiś rodzynek mega to będą musieli zrobić przetasowania taborowe.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 18 sty 2019, 17:58

W parze z przetasowaniem 3 i 11 miały miejsce drobne zmiany w ilości kursów - na trójce odpadło parę kursów na Idalin, na 11tce doszło parę kursów, głównie żeby wyrównać jednak ile się da ilość zjazdów (wcześniej na 9 zjazdów 7 było z Idalina, dwa z nich teraz są z Paderewskiego) z poszczególnych końcowych (w końcu kurs liniowy do pętli to więcej wzkm niż kurs zjazdowy). W dodatku wyjazdy na Idalin są poprowadzone po trasie, więc... Raczej bilans nie powinien się tak bardzo zachwiać.

A co do taboru przegubowego i 3, nikt nic nigdy takiego nie zasugerował :-k Powód tego przetasowania jest kompletnie inny i nie ma związku z metrażem.

Zresztą, w tym roku w budżecie przewidziano jakieś 3,8 mln zł więcej na usługi przewozowe niż w zeszłym roku - prawie 62,5 mln zł w porównaniu do zeszłorocznego 58,7 mln czy coś koło tego.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 21 sty 2019, 9:15

Czy na12 nastąpiły zmiany taborowe? Dzisiaj zamiast brygady mega pojawił się krótki 12metrowy.

Mateusz950
Posty: 727
Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
Lokalizacja: Pionki/Warszawa

Post autor: Mateusz950 » 22 sty 2019, 14:00

Bosman pisze:
21 sty 2019, 9:15
Czy na12 nastąpiły zmiany taborowe? Dzisiaj zamiast brygady mega pojawił się krótki 12metrowy.
Dzisiaj też nie ma wielopojemnego na 12. Obecne lecą m.in. aż 4 brygady na starych SU12. Za to na 23 i szczytowej brygadzie 24 są planowo pojazdy wielopojemne.
https://uetbdu.webwave.dev/
NOWY ADRES OD 9.03.2023.

Zapraszam. :)

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 24 sty 2019, 12:32

Prawdopodobnie zmienił się plan brygadowe na12 raczej już nie zobaczymy brygady wielkopojemnej. Czy można prosić o rozkład brygad w dp na 7 , 9 oraz w dś jak łączą się dzienne brygady z nocnymi N1 i N2?

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 29 sty 2019, 6:22

Skrócona metrażem powszednia 12-04 to niestety zmiana na stałe, "do odwołania".
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Bosman
Posty: 46
Rejestracja: 06 gru 2018, 19:52

Post autor: Bosman » 31 sty 2019, 20:21

TranslatorPS pisze:
29 sty 2019, 6:22
Skrócona metrażem powszednia 12-04 to niestety zmiana na stałe, "do odwołania".
Czy na pewno z skąd źródło informacji? Jeżeli to prawda to by oznaczało że brygad wielkopojemnych ubywa o jedną czyli razem 35 mega.

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 623
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: 東武東上線志木駅

Post autor: TranslatorPS » 01 lut 2019, 9:17

Źródło informacji pewne, choć niestety od dzisiaj już wyczerpane - w każdym razie zaufane w obydwie strony.
Trzydzieści pięć obiegów wielkopojemnych to był standard przez parę ładnych lat mijającej powoli dekady, dopiero ostatnio wyczarowano gdzieś skądś 36. wóz (a dokładniej wydłużono jedną 23).
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

ODPOWIEDZ