: 24 sie 2013, 22:35
Tylko proszę be zmian nazw przystanków (tramwajowych), bo już je znam prawie wszystkie na pamięć.
Forum warszawskiego transportu publicznego
https://wawkom.waw.pl/
Podobnie zbudowany byłem poziomem debaty nt. (ograniczeń) ruchu dookoła Plant. Możemy pozazdrościć Krakowowi. Chapeau bas!Bastian pisze:Ja raczej powiem, że jestem zbudowany poziomem debaty publicznej
Jakoś trzeba prywatę albo wydajesizm uzasadniać.Bastian pisze:ani jednej łzawej historyjki o niepełnosprawnych babciach dojeżdżających do wnuczka itp.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425, ... LokKrakTxtJuż w czwartek rozpocznie się budowa ostatniego fragmentu pierwszej linii Krakowskiego Szybkiego Tramwaju z Krowodrzy Górki do Kurdwanowa. Prace ruszą najprawdopodobniej od strony ul. Wielickiej.
http://krabok.wordpress.com/2013/09/07/ ... bromskiej/Dwa razy “nie” dla Trasy Wolbromskiej
Tak nie inwestują w tabor, że prawdopodobnie będą pierwszą siecią, która wycofa konstale.Wolfchen pisze:nie idą inwestycje w tabor
Wycofują Konstale bo ściągają o wiele starszy tabor z zachodu (i go remontują).px33 pisze:Tak nie inwestują w tabor, że prawdopodobnie będą pierwszą siecią, która wycofa konstale.Wolfchen pisze:nie idą inwestycje w tabor
Co (przy koszcie modernizacji konstala, czyli wymianie dokładnie wszystkiego poza tabliczką znamionową) jest dość dobrą strategią i nieważne, żeSławekM pisze: Wycofują Konstale bo ściągają o wiele starszy tabor z zachodu (i go remontują).
bo przy taborze tramwajowym nie jest sprawą dominującą (w ogóle nie jest). O405GN z Niemiec z 1993 roku jest pod prawie każdym względem lepszy niż Ikarus 280 z 1995 roku, podobnie N8S (zwłaszcza przerobiony na wersję częściowo niskopodłogową) bije na głowę konstala.Wolfchen pisze:wiek taboru gwałtownie skacze w górę.
Kraków jeszcze bardziej zawstydzi Warszawę.Gazeta.pl Kraków pisze: (...)
Jeszcze w marcu firma budująca linię tramwajową Lipska - Wielicka planuje połączenie nowych torów z ul. Wielicką. Na kilka dni mieszkańcy Bieżanowa i Kurdwanowa zostaną pozbawieni możliwości dojazdu tramwajem.
(...)
Manuel Antonio de Fonseca Vasconcelos Da Mota, członek zarządu firmy budującej połączenie, zapowiadał we wrześniu, że linia biegnąca po estakadzie nad torami kolejowymi stacji Kraków - Płaszów będzie gotowa pod koniec 2014 roku. Łagodna zima nie przerwała prac, czyniąc ten termin bardziej realnym.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/1,44425, ... LokKrakTxt