[Łódź] Poza Łódź tramwaje nie pojadą . Koniec linii 43
Moderator: JacekM
"Stowarzyszenie na Rzecz Obrony Podmiejskiej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim" prezentuje komunikat pod tytułem "Kiedy badali tory?".
"Stowarzyszenie na Rzecz Obrony Podmiejskiej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim" prezentuje komunikat pod tytułem "Nowe wiaty przystankowe w Ozorkowie".
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Te podziękowania brzmią jakby z przekąsem...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
"Stowarzyszenie na Rzecz Obrony Podmiejskiej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim" prezentuje komunikat pod tytułem "Elektryka wciąż na wierzchu. A winnych brak".
"Stowarzyszenie na Rzecz Obrony Podmiejskiej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim" prezentuje komunikat pod tytułem "Nowe ograniczenia na linii 46".
"Stowarzyszenie na Rzecz Obrony Podmiejskiej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim" prezentuje komunikat pod tytułem "Konsultacje społeczne w Zgierzu. Jakie efekty?".
Spieszmy się zaliczać łódzkie tramwaje podmiejskie. Zaraz wszystkie znikną.
Tymczasem władze województwa wolą bawić się budowę własnej kolejki (kolei), aniżeli utrzymać to, co już istnieje, a miasto Łódź stawia na budowę autostrad w centrum...
Torowisk nie remontuje się, a jedynie - jeśli w ogóle - łata najgorsze fragmenty. Do Zgierza już wprowadzono ograniczenie do 10 km/h. Tramwaje w takiej postaci nie mają sensu.EPA.Info pisze: Wynki kontroli MPK: jazda tramwajem jest niebezpieczna
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Łodzi przeprowadziło wnikliwą kontrolę stanu pabianickiego torowiska. Wnioski? Dalsze użytkowanie grozi katastrofą w ruchu lądowym.
Oględziny torowiska odbyły się 8 grudnia 2016 roku. Raport wykazał jak fatalnym jest jego stan. Stwierdzono „znaczną, postępującą degradację”.
http://epainfo.pl/wynki-kontroli-mpk-ja ... ezpieczna/
Tymczasem władze województwa wolą bawić się budowę własnej kolejki (kolei), aniżeli utrzymać to, co już istnieje, a miasto Łódź stawia na budowę autostrad w centrum...
Zaplanowałem sobie dzisiaj zwiedzanie tej trasy łącznie z nowym Dworcem Fabrycznym, pechowo linia Warszawa - Łódź sparaliżowana i zwróciłem bilet.
Antyłódzki marszałek sobie (nie wiem w czym droga wzdłuż torów jest lepsza, a dofinansowana jest...), ale Łódź chyba nie za bardzo może cokolwiek zrobić z gminnym torowiskiem. Chyba nawet zaoferowanie prac torowych za bezcen (po koszcie materiałów albo nawet poniżej) nie byłoby legalne. Już jakąś formą pomocy było chyba to, że część zwrotnic na mijankach jest z demontażu z Łodzi.Tymczasem władze województwa wolą bawić się budowę własnej kolejki (kolei), aniżeli utrzymać to, co już istnieje, a miasto Łódź stawia na budowę autostrad w centrum...
"Stowarzyszenie na Rzecz Obrony Podmiejskiej Komunikacji Tramwajowej w Regionie Łódzkim" prezentuje komunikat pod tytułem "<46> wolniej i rzadziej? Są zapowiedzi".
Koniec łódzkich tramwajowych linii podmiejskich coraz bliżej:
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 54334.html
Od 1 marca tramwaje zwolnią w niektórych miejscach Pabianic do 10 km/h, a od dzisiaj 43 nie dojeżdża z przyczyn technicznych do Lutomierska.
Smutek i żal ogarnia widząc polską samorządność.
http://www.transport-publiczny.pl/wiado ... 54334.html
Od 1 marca tramwaje zwolnią w niektórych miejscach Pabianic do 10 km/h, a od dzisiaj 43 nie dojeżdża z przyczyn technicznych do Lutomierska.
Smutek i żal ogarnia widząc polską samorządność.
Jeśli ktoś nie ma jeszcze planów na ten weekend, to niech rozważy wycieczkę do Pabianic. To mogą być już ostatnie dni tramwaju do tego miasta. Nad linią do Zgierza/Ozorkowa również wisi topór.