reserved pisze:Polski Express w czasach swojej świetności wykonywał sporo ponad 10 kursów dziennie, czy nawet 15.
Może dlatego upadł?
reserved pisze:Polski Bus będzie obsługiwał 1 kurs dziennie...
Ich główną domeną jest niska cena. Chcesz jechać tanio, musisz się dostosować - proste. Moim zdaniem ich działanie jest bardzo przemyślane, zresztą kilkoro moich znajomych potwierdzi, że już od dawna wróżyłem powstanie czegoś na takich zasadach
reserved pisze:No i szkoda, że przystankiem w Warszawie jest Metro Wilanowska.
Dla Ciebie szkoda, ale zdaje mi się, że Metro Wilanowska to dla większości warszawiaków punkt znacznie bardziej dogodny niż dw. Zachodni, do którego metrem się nie dojedzie.
chester pisze:KOŃCOWYM ale nie jedynym.
Z ich mapki wynika, że jednak jedynym. Jak to w końcu jest? Osobiście jestem trochę zdziwiony brakiem podjazdów na lotnisko, szczególnie w przypadku kursów z Lublina czy Białegostoku.
reserved pisze:Ale jeśli przewozy będą takie jak strona to ja dziękuję, nie wróżę nic dobrego firmie.
To trochę tak, jakbyś np. inteligencję człowieka chciał oceniać na podstawie jego ubrania. Bez sensu. Kontynuując takie poglądy, znajdziesz się w grupie, która ZAWSZE znajdzie "coś niedobrego" w tej firmie, podczas gdy inni będą to postrzegać jako niewinny błąd, który mógł się zdarzyć każdemu.
8239 pisze:JacekM pisze:Niezbyt mi się chce teraz użerać ze stroną, ale jak się kupi bilet to trzeba będzie koniecznie go drukować?
Nie, wsiadając do autobusu trzeba być tylko świadomym swojego numeru rezerwacji chyba.
Też mi się tak wydaje
JacekM pisze:Niezbyt mi się chce teraz użerać ze stroną
Żałuj
Paweł D. pisze:8239 pisze:Nie, wsiadając do autobusu trzeba być tylko świadomym swojego numeru rezerwacji chyba.
Dokładnie należy okazać numer rezerwacji albo fakturę elektroniczną. Mówi o tym żenująca strona z regulaminami.
Żenujący regulamin żenującej firmy, na żenującej stronie. Ja się w sumie cieszę, im więcej takich maruderów, tym więcej tanich biletów zostanie dla mnie