Flixbus (d. PolskiBus)
Moderator: JacekM
Zatem to nie (do końca) przepisy, tylko wina czynnika ludzkiego.
No oczywiście, ale jakby FlixBus był nieogarnięty w innych państwach to takiego sukcesu by nie osiągnął. Od pół roku przez brak pozwoleń mają związane ręce i nie mogą własnej siatki połączeń wprowadzić. Dlatego widocznie dla nich polskie przepisy to czarna magia, skoro ich "partner" PolskiBus z łatwością uruchamiał nowe linie.
Cóż, wolny rynek. Nawet mi ich nie żal.
Tam, gdzie FlixBus nie planował zmian to dziś wprowadził do systemu połączenia do 6 września, nowości również brak.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Screen
Dopiero otwarto sprzedaż i już bilety po 49 zł? Ech...
Dopiero otwarto sprzedaż i już bilety po 49 zł? Ech...
Słynnych biletów za 1zł też już nie będzie, nawet nie chodzi o to, że na każdą trasę i kurs, ale w ogóle...
Dzisiaj FlixBus uruchomił 4 nowe (własne) linie: Warszawa - Krynica Morska, Warszawa - Bydgoszcz, Kraków - Częstochowa, Kraków - Cieszyn. Tym samym aktualna linia P2 ulega likwidacji, podobnie jak P5, tylko tam nie widać zastępstwa. Zatem zgodnie z zapowiedziami flota autokarów "PolskiegoBusa" dalej się kurczy. Dodatkowo, niby jeszcze w czerwcu ma wystartować testowa współpraca z kioskiem cyfrowym Publico24, dzięki której na wybranych połączeniach pasażerowie uzyskają bezpłatny dostęp do gazet w wygodnej aplikacji mobilnej. Testy obejmą 30% floty i potrwają sześć tygodni. W każdym objętym testem autokarze klienci znajdą czytelną i łatwą instrukcję korzystania z darmowej prasy. Wśród dostępnych tytułów znajdują się najpopularniejsze w Polsce dzienniki, tygodniki i miesięczniki.
-
- Posty: 2821
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Flixbus przeprowadził dziś konferencję prasową, którą transmitował portal TransInfo (InfoBus).
Mnie martwi, że większość z 30 zezwoleń nie będzie w najbliższym czasie wykorzystywana, zwłaszcza że rusza sezon wakacyjny.
Mnie martwi, że większość z 30 zezwoleń nie będzie w najbliższym czasie wykorzystywana, zwłaszcza że rusza sezon wakacyjny.
Ja jestem ciekaw jak będzie wyglądała linia Warszawa - Szczecin, którą swego czasu jako P2 obsługiwał PolskiBus z cholernie długim czasem przejazdu i 1 kursem dziennie (później na krótko doszedł drugi kurs).
Wpisałem z ciekawości w wyszukiwarkę - czas przejazdu: około 13-14 godzin, ceny biletów: od 98 do 118 złotych w jedną stronę.
Szybciej i taniej pojechałem do Szczecina w zeszłym roku pociągiem (jeśli różnice są tak duże, to nie ma się nad czym zastanawiać).
A na kiedy sprawdzałeś, bo mi się podpowiada połączenie do Szczecina ale z przesiadką w Berlinie
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Bo połączenia na tej trasie nie zostały jeszcze wprowadzone do rozkładu. Linia ma wystartować 12 lipca i będą realizowane 2 kursy dziennie z Warszawy do Szczecina p. Łódź, Poznań, Gorzów Wielkopolski.