Korki i zatory II

Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6535
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Re: Korki i zatory II

Post autor: Emyl » 15 wrz 2022, 15:18

Rozumiem ograniczenia eksploatacyjne starego wiaduktu, ale na nowym już można będzie to zrobić trochę wydajniej, tzn. autobusy będą mogły się poruszać dowolnym pasem, więc buspasa może nie być. I teraz: jeśli w sumie nie zmieni się liczba pasów zasadniczych na całej długości TŁ, to korek będzie znacznie krótszy i mniej betonowy niż obecnie, więc autobusy dojeżdżające z obu stron do wiaduktów Rozbratu nie powinny mieć problemów z włączeniem się na normalne pasy na te kilkaset metrów (obecnie i tak muszą się włączać i przeplatać, szczególnie w kierunku Pragi, co jest absurdalne). Przystanek pod Rondem Jazdy do zaorania na dzień dobry, w to miejsce zaślepienie Polnej i zbiorczy przystanek pod Remontem NA JUŻ.

Łukasz
Posty: 9176
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 wrz 2022, 19:49

Szkoda że zaślepienia Polnej nie zrobili przy okazji remontu Polnej, zwłaszcza właśnie tej końcówki przy wylocie na TŁ…
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6535
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 15 wrz 2022, 20:41

Myślę że pewnie to zaślepienie rozważano, ale ktoś powiedział, że skończy się blokowaniem skrzyżowania przez autobusy (jakby teraz nic tego ronda nie blokowało) i stąd cudowny pomysł na upchnięcie pasażerów do dziury.

ODPOWIEDZ