Więc ile wydano na to podtrzymywanie tego korka?
Korki i zatory II
Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Może to była inwestycja bardziej z tych, gdzie pieniądze są kwestią drugorzędną, a ważniejsze było, o ile punktów procentowych wzrosną słupki sondażowe
Nie zawsze poważne opinie
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Sygnalizacja świetlna Domaniewska/Postępu.
miłośnik 13N
Dopóki będzie otwarty wyjazd na Marynarską na zasadzie zielonej strzałki, to zawsze będzie korek.
Jednokierunkowa chyba umarła chwilowo, ronda psują ten koncept. W zasadzie to nie ma potrzeby robienia takiego czegoś w kwestii tego korka, jedynie wylot z Domaniewskiej przy Postępu przydałoby się przemodelować na osobny pas prosto, tyle że tu tez jest planowane rondo - na Postępu jest jakis projekt 2 pasów, ale to nic wielkiego nie da. Natomiast miasto ogólnie broni się przed jednokierunkowymi z przekrojem 1x2, kompletnie nie rozumiem dlaczego.
Oczywiście niedasie powiedzieć kierowcom 136, żeby zawracali przy Racjonalizacji i jechali z powrotem do Woronicza. Ten jeden przystanek osiedle pozytywny Mokotów, na którym nikt nie wsiada, bo jest korek, jest warty rozpieprzenia calego 136. Oczywiście 308 tez musi jechać tamtędy, bo nie da się go puścić bezpośrednio Wołoską.
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dziwna trasa 136 powstała z powodu braku lewoskrętu z Wołoskiej w Woronicza. Nie ma chyba przeszkód, żeby 136 wracał ulicą Woronicza do Wołoskiej, zamiast przez opłotki.
miłośnik 13N
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Najzabawniejsze jest to że przed przemianą Wołoskiej w autostradę także był w tym miejscu zakaz skrętu w lewo, ale z wyłączeniem dla autobusów miejskich. Ale wiadomo, kiedyś były 2 pasy, teraz są 4 i niedasie. Jeszcze nie daj buk jakieś autko by musiało zwolnić.
To przede wszystkim kwestia programów sygnalizacji świetlnej, w szczególności tego, że torowisko na Woronicza jest z boku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Wobec tego nic nie stoi na przeszkodzie aby 136 jeździło przez Woronicza tylko w kierunku Natolina, zwłaszcza że to jest ten "gorszy" kierunek generujący opóźnienia.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Oj nie zgodzę się, moim zdaniem obecna trasa mimo omawianego mankamentu jest lepsza niż przez Racławicką i z dobrej frekwencyjne linii zrobiła jeszcze lepszą, a nowe bloki cały czas się tam budują.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1597
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Liczba punktów docelowych jest znacznie większa na korzyść trasy przez Konstruktorską...
Generalnie wypadałoby coś tutaj zrobić, bo co środę (najwięcej ludzi w biurach) robi się kociokwik. Ale na litość boską, niech nie zaczyna się to od wycinania połączeń.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27393
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No, to z pewnością poprawi sytuacjębartoni722 pisze: ↑20 sty 2023, 11:52Oj nie zgodzę się, moim zdaniem obecna trasa mimo omawianego mankamentu jest lepsza niż przez Racławicką i z dobrej frekwencyjne linii zrobiła jeszcze lepszą, a nowe bloki cały czas się tam budują.
Jesli uważamy, że potrzebujemy pasażerów jadących z Ochoty na Ursynów nabijających frekwencję na metrze Centrum to spoko, ja jednak tęsknię za czasami, kiedy obwodowe linie międzydzielnicowe nie zaglądały pod każdy kamień, tylko jechały na środkowych odcinkach swoich tras prosto głównymi ciągami. Co następne, 186 na Obrońców Tobruku? Tam też jest sporo paxów do zebrania.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
Skoro 136 omija Rakowiec jadąc jego obrzeżem Banacha-Żwirki, to czemu osiedle na Wyględowie ma być wyróżnione?
Czy na Woronicza nie mogłoby pojechać 228 do M Wierzbno i pętli na M Wilanowska?
Czy na Woronicza nie mogłoby pojechać 228 do M Wierzbno i pętli na M Wilanowska?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Nie no, ogólnie potencjał dla 136 tu jest spory, tylko nie przez 4h od 15 do 19 w DP, kiedy mogłoby jeździć Woronicza, a wracać Domaniewska - Samochodowa - Woronicza, zastępując skierowane przez Wołoską 308. Zreszta zgłosiłem taka koncepcje do ZTM. Liczę też, ze wkrótce ktoś w godzinach 15-19 zrobi wyjazd z Postępu tylko dla DOP i doda kierunkowy w prawo na rondzie UE albo chociaż przytnie pieszych. Zreszta tam jest tez do zrobienia kierunkowy w lewo i 2 pasy, wiec można by to jakoś pożenić.
ŁK
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
No ale proszę, nie porównujmy przejazdu drogą ekspresową oddaloną od danej ulicy do praktycznie porównywalnego czasowo i odległościowo przecięcia osiedla w zasadzie "po drodze".fik pisze:Co następne, 186 na Obrońców Tobruku? Tam też jest sporo paxów do zebrania.bartoni722 pisze: ↑20 sty 2023, 11:52Oj nie zgodzę się, moim zdaniem obecna trasa mimo omawianego mankamentu jest lepsza niż przez Racławicką i z dobrej frekwencyjne linii zrobiła jeszcze lepszą, a nowe bloki cały czas się tam budują.
Przypominam że obwodowe 186 tamtędy właśnie jeździło. A odpowiedzi są dwie:KwZ pisze:Skoro 136 omija Rakowiec jadąc jego obrzeżem Banacha-Żwirki, to czemu osiedle na Wyględowie ma być wyróżnione?
Czy na Woronicza nie mogłoby pojechać 228 do M Wierzbno i pętli na M Wilanowska?
1) obsługa Uniwersytetu Medycznego i ZP Banacha-Szpital jest sporą wartością dodaną
2) osiedla na Wyględowie są koło korzystnego dla przebiegu linii układu drogowego więc strata czasowa jest wręcz niezauważalna. Poza tym Rakowiec ma swoje dedykowane 172 dla którego wrzucenie tam linii 10/15/15 na pewno by się dobrze nie skończyło
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.