Korki i zatory II
Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte
Kiedyś zgłaszałem, w czasie objazdu Wołoskiej, że przejazd 500m Postępu zajmuje 1.5h. Nikomu nie przeszkadzało, że stoi tam 6 brygad 138 z wyłączonymi silnikami, jak dojeżdżała siódma, to też stawała. Na Spartańskiej nie szło zrobić zawrotki.
ŁK
Będąc w pracy wcale nie przeszkadza mi stanie bo i tak płacą ale faktycznie w skali całej komunikacji ładowanie brygad w zatory jest bez sensu. Jakiś czas temu jak ciężarówka zerwała sieć przy Wawelskiej zatrzymanie sięgało do pl. Starynkiewicza. Przez radio nadano więc komunikat, że 7, 9 i 25 zawracają na pl. Starynkiewicza. Ja miałem 24 i po dojechaniu do tegoż placu widzę, że za skrzyżowanie Swing wejdzie na styk albo nie więc łączę się z CR i pytam czy mam zawracać. Otrzymałem odpowiedź, że mam czekać na NR bo za chwilę będzie. Rzeczywiście NR po chwili był i instruktor kazał jechać w zatrzymanie bo na 24 nie ma kierowania. Zyskałem więc ponad godzinny postój ale brygada bezczynnie stała w zatrzymaniu bo nie było komu podjąć decyzji.
Mają te centra zarządzania i nic z tego nie wynika. Autobusy też ktoś miał sterować i nie wiem, czy kiedykolwiek ktoś to zrobił.
ŁK
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Wczoraj we Wrocławiu był marsz niepodległościowy i przez kilkanaście minut było zamknięte było kilka ulic. Kilku kierowców pytało się o objazdy, to od dyżurnego usłyszało się, że jechać trzeba tak jak policja kieruje. W zasadzie kilka brygad stało w korku a inni jeździ jak chcieli, ważne żeby z jednego krańca na drugi dojechać.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Czy ktoś się orientuje, czemu ok.g.14.15 jechał trójskład 185 (brygada 8,9 i 60) św.Bonifacego > Ursynów Zach.? O 18tej z kolei w przeciągu trzech minut jechało już razem 5 brygad (11, 8,9,60 i 1). Coś się działo na Wisłostradzie? Nikt tego nie próbował wyprostować, bo nawet po 20tej były blisko godzinne dziury w kursowaniu
185 - najlepsza linia w mieście!
Dziś chyba niezły paraliż? Jakie opóźnienia?
Ale gdzie?
Na Targówku były rano okropne korki.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Np. na S8. O 6:20 pokazywało +24' opóźnienia, o 7:35 już +76' na odcinku Park Olszyna - Marki. Jako że jestem zmiana B na opóźnienia zerknąłęm dopiero ok. 12:30 i na 156 była brygada na -62, a na 114 trójskład wtaczał się na Podrgrodzie (-35, -20 i -5) więc strzelam że rano były linie (np. 132, 134) które mogły miec trzy cyfry przy opóźnieniu.
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-J320F przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
5/156 miało rano opóźnienie -74, z Młocin na Wschodni jechał aż 2 godz. 10 min. Tego poranka to nawet wiele uliczek na Zaciszu stało...bartoni722 pisze: ↑10 gru 2018, 22:40Np. na S8. O 6:20 pokazywało +24' opóźnienia, o 7:35 już +76' na odcinku Park Olszyna - Marki. Jako że jestem zmiana B na opóźnienia zerknąłęm dopiero ok. 12:30 i na 156 była brygada na -62, a na 114 trójskład wtaczał się na Podrgrodzie (-35, -20 i -5) więc strzelam że rano były linie (np. 132, 134) które mogły miec trzy cyfry przy opóźnieniu.
Się potem dziwią, ze nikt z Targowka na Wschodni na skróty nie jeździ.ashir pisze:5/156 miało rano opóźnienie -74, z Młocin na Wschodni jechał aż 2 godz. 10 min. Tego poranka to nawet wiele uliczek na Zaciszu stało...bartoni722 pisze: ↑10 gru 2018, 22:40Np. na S8. O 6:20 pokazywało +24' opóźnienia, o 7:35 już +76' na odcinku Park Olszyna - Marki. Jako że jestem zmiana B na opóźnienia zerknąłęm dopiero ok. 12:30 i na 156 była brygada na -62, a na 114 trójskład wtaczał się na Podrgrodzie (-35, -20 i -5) więc strzelam że rano były linie (np. 132, 134) które mogły miec trzy cyfry przy opóźnieniu.
ŁK
Dziś jakiś armagedon był na Ochocie. Kierowcy na takim 191 to jeździli w trójskładach i mieli po -80' opóźnienia.
Pewne 191 jechało odcinek Bitwy Warszawskiej 1920-RZS "tylko" 45min.
Pewne 191 jechało odcinek Bitwy Warszawskiej 1920-RZS "tylko" 45min.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
To pewnie przez studzienkę w Alei Prymasa zaraz za rondem i zagrodzenie jednego pasa.
185 - najlepsza linia w mieście!
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Prymasa udrożniona około 19, ale korki od przynajmniej 15 były bardzo mocne wszędzie gdzie się dało - Jerozolimskie od RZS do Zawiszy, BW - Banacha do Żwirek, Grójecka od BW do Pl. Zawiszy, z kolei to wpłynęło na korki na Wawelskiej z obu stron oraz na Niemcewicza, wyjazd z Koszykowej dla 159 na Pl. Zawiszy to też musiał być dramat. Poza tym Dickensa, Szczęśliwicka i Pawińskiego ciemnoczerwone jeszcze około 18:30. Zajrzałem około tej godziny w BusLive i na 191 było -104', na 521 -68', na 172 -83' a na 136 i 186 około -80'. 157 którym chciałem pojechać z Wola-Ratusz w stronę Gwiazd dziarsko wtaczało się dopiero na Szczęśliwice mając około -60'. Generalnie wszystko co przejeżdżało przez RZS i/lub kończyło na Szczęśliwicach miało bardzo ciężkie popołudnie.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.