Korki i zatory II

Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 19 sty 2023, 22:42

Bastian pisze:
19 sty 2023, 19:54
kocur pisze:
19 sty 2023, 12:47
Postępu w kierunku południowym stoi
No ale dlaczego stoi, przecież tam zbudowano wiadukt (-(
Więc ile wydano na to podtrzymywanie tego korka?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

primoż
Posty: 3699
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: z pól kartoflanych

Post autor: primoż » 19 sty 2023, 23:49

KwZ pisze:
19 sty 2023, 22:42
Więc ile wydano na to podtrzymywanie tego korka?
Może to była inwestycja bardziej z tych, gdzie pieniądze są kwestią drugorzędną, a ważniejsze było, o ile punktów procentowych wzrosną słupki sondażowe :sweet:
Nie zawsze poważne opinie :wink:

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 sty 2023, 8:06

Bastian pisze:
19 sty 2023, 19:54
kocur pisze:
19 sty 2023, 12:47
Postępu w kierunku południowym stoi
No ale dlaczego stoi, przecież tam zbudowano wiadukt (-(
Sygnalizacja świetlna Domaniewska/Postępu.
miłośnik 13N

Łukasz
Posty: 10492
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 sty 2023, 8:18

Bastian pisze:
19 sty 2023, 19:54
kocur pisze:
19 sty 2023, 12:47
Postępu w kierunku południowym stoi
No ale dlaczego stoi, przecież tam zbudowano wiadukt (-(
Dopóki będzie otwarty wyjazd na Marynarską na zasadzie zielonej strzałki, to zawsze będzie korek.

Jednokierunkowa chyba umarła chwilowo, ronda psują ten koncept. W zasadzie to nie ma potrzeby robienia takiego czegoś w kwestii tego korka, jedynie wylot z Domaniewskiej przy Postępu przydałoby się przemodelować na osobny pas prosto, tyle że tu tez jest planowane rondo - na Postępu jest jakis projekt 2 pasów, ale to nic wielkiego nie da. Natomiast miasto ogólnie broni się przed jednokierunkowymi z przekrojem 1x2, kompletnie nie rozumiem dlaczego.

Oczywiście niedasie powiedzieć kierowcom 136, żeby zawracali przy Racjonalizacji i jechali z powrotem do Woronicza. Ten jeden przystanek osiedle pozytywny Mokotów, na którym nikt nie wsiada, bo jest korek, jest warty rozpieprzenia calego 136. Oczywiście 308 tez musi jechać tamtędy, bo nie da się go puścić bezpośrednio Wołoską.

Stary Pingwin
Posty: 5791
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 20 sty 2023, 9:11

Dziwna trasa 136 powstała z powodu braku lewoskrętu z Wołoskiej w Woronicza. Nie ma chyba przeszkód, żeby 136 wracał ulicą Woronicza do Wołoskiej, zamiast przez opłotki.
miłośnik 13N

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 20 sty 2023, 9:26

Najzabawniejsze jest to że przed przemianą Wołoskiej w autostradę także był w tym miejscu zakaz skrętu w lewo, ale z wyłączeniem dla autobusów miejskich. Ale wiadomo, kiedyś były 2 pasy, teraz są 4 i niedasie. Jeszcze nie daj buk jakieś autko by musiało zwolnić.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25289
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 20 sty 2023, 11:19

To przede wszystkim kwestia programów sygnalizacji świetlnej, w szczególności tego, że torowisko na Woronicza jest z boku.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
kocur
Posty: 1314
Rejestracja: 09 mar 2006, 10:43
Lokalizacja: Ursynów Północny

Post autor: kocur » 20 sty 2023, 11:25

Wobec tego nic nie stoi na przeszkodzie aby 136 jeździło przez Woronicza tylko w kierunku Natolina, zwłaszcza że to jest ten "gorszy" kierunek generujący opóźnienia.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 sty 2023, 11:26

Moim zdaniem nic nie stoi na przeszkodzie, aby 136 w ogóle wróciło na starą trasę, a ZTM oficjalnie przeprosił za tę zmianę.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 20 sty 2023, 11:52

Oj nie zgodzę się, moim zdaniem obecna trasa mimo omawianego mankamentu jest lepsza niż przez Racławicką i z dobrej frekwencyjne linii zrobiła jeszcze lepszą, a nowe bloki cały czas się tam budują.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1596
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 20 sty 2023, 14:35

kocur pisze:
20 sty 2023, 11:25
Wobec tego nic nie stoi na przeszkodzie aby 136 jeździło przez Woronicza tylko w kierunku Natolina, zwłaszcza że to jest ten "gorszy" kierunek generujący opóźnienia.
Liczba punktów docelowych jest znacznie większa na korzyść trasy przez Konstruktorską...
Generalnie wypadałoby coś tutaj zrobić, bo co środę (najwięcej ludzi w biurach) robi się kociokwik. Ale na litość boską, niech nie zaczyna się to od wycinania połączeń.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 20 sty 2023, 15:06

bartoni722 pisze:
20 sty 2023, 11:52
Oj nie zgodzę się, moim zdaniem obecna trasa mimo omawianego mankamentu jest lepsza niż przez Racławicką i z dobrej frekwencyjne linii zrobiła jeszcze lepszą, a nowe bloki cały czas się tam budują.
No, to z pewnością poprawi sytuację :kekeke:

Jesli uważamy, że potrzebujemy pasażerów jadących z Ochoty na Ursynów nabijających frekwencję na metrze Centrum to spoko, ja jednak tęsknię za czasami, kiedy obwodowe linie międzydzielnicowe nie zaglądały pod każdy kamień, tylko jechały na środkowych odcinkach swoich tras prosto głównymi ciągami. Co następne, 186 na Obrońców Tobruku? Tam też jest sporo paxów do zebrania.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10640
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 20 sty 2023, 15:12

Skoro 136 omija Rakowiec jadąc jego obrzeżem Banacha-Żwirki, to czemu osiedle na Wyględowie ma być wyróżnione?

Czy na Woronicza nie mogłoby pojechać 228 do M Wierzbno i pętli na M Wilanowska?
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10492
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 sty 2023, 15:37

Nie no, ogólnie potencjał dla 136 tu jest spory, tylko nie przez 4h od 15 do 19 w DP, kiedy mogłoby jeździć Woronicza, a wracać Domaniewska - Samochodowa - Woronicza, zastępując skierowane przez Wołoską 308. Zreszta zgłosiłem taka koncepcje do ZTM. Liczę też, ze wkrótce ktoś w godzinach 15-19 zrobi wyjazd z Postępu tylko dla DOP i doda kierunkowy w prawo na rondzie UE albo chociaż przytnie pieszych. Zreszta tam jest tez do zrobienia kierunkowy w lewo i 2 pasy, wiec można by to jakoś pożenić.
ŁK

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 20 sty 2023, 15:38

fik pisze:
bartoni722 pisze:
20 sty 2023, 11:52
Oj nie zgodzę się, moim zdaniem obecna trasa mimo omawianego mankamentu jest lepsza niż przez Racławicką i z dobrej frekwencyjne linii zrobiła jeszcze lepszą, a nowe bloki cały czas się tam budują.
Co następne, 186 na Obrońców Tobruku? Tam też jest sporo paxów do zebrania.
No ale proszę, nie porównujmy przejazdu drogą ekspresową oddaloną od danej ulicy do praktycznie porównywalnego czasowo i odległościowo przecięcia osiedla w zasadzie "po drodze".
KwZ pisze:Skoro 136 omija Rakowiec jadąc jego obrzeżem Banacha-Żwirki, to czemu osiedle na Wyględowie ma być wyróżnione?

Czy na Woronicza nie mogłoby pojechać 228 do M Wierzbno i pętli na M Wilanowska?
Przypominam że obwodowe 186 tamtędy właśnie jeździło. A odpowiedzi są dwie:
1) obsługa Uniwersytetu Medycznego i ZP Banacha-Szpital jest sporą wartością dodaną
2) osiedla na Wyględowie są koło korzystnego dla przebiegu linii układu drogowego więc strata czasowa jest wręcz niezauważalna. Poza tym Rakowiec ma swoje dedykowane 172 dla którego wrzucenie tam linii 10/15/15 na pewno by się dobrze nie skończyło

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Zablokowany