Strona 10 z 20

Korki i zatory II

: 20 kwie 2021, 16:05
autor: a/p TALENT
S 8 stoi jak zwykle. O godz. 10.00 zderzyły się 2 ciężarówki na wys. ul. Broniewskiego. Teraz karambol na wysokości ul. Powst. Śl. Płonąca ciężarówka i parę uszkodzonych samochodów osobowych. Rutyna na trasie Wladywostok Lizbona.

Korki i zatory II

: 20 kwie 2021, 19:43
autor: bartoni722
Było słabo także na ulicach na których rozlał się korek z S8 - betonowe korki na Powstańców Śląskich (od Bem-Ratusz do Wrocławskiej), krzyżówka na Estrady, DW580 w Bliznem i rynek w Starych Babicach, odcinek 197 z Koła do gen. Maczka, Dźwigowa, Nowolazurowa, cała Ochota oprócz standardowego bałaganu przed zwężeniem za tunelem i BW1920 to stała Niemcewicza i Grójecka. Okolice Grzybowskiej stały mocno po wycieku gazu. Dziś to naprawdę bałagan jak za "starych, dobrych czasów". I trochę notowań liczbowych: -95 na 414 o 19:15 i Woronicza teraz startująca na Bródno (19:30), 3x719 dojeżdża na MKJ (-40, -20 i 0), 112 i 186 po ok. -70.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka



Korki i zatory II

: 20 kwie 2021, 20:15
autor: Flash8222
W Babicach pierdolnik był przez remont jezdni

Korki i zatory II

: 21 kwie 2021, 0:30
autor: reserved
Na 220 miałem przez chwilę nawet -80.

Korki i zatory II

: 02 wrz 2021, 15:09
autor: kocur
Nie wiem co się dzisiaj dzieje na mieście, ale 136 jeździ parami, a teraz nawet trójkami.

Korki i zatory II

: 02 wrz 2021, 17:04
autor: Emyl
Dobrze, że w ogóle. Takich korków nie widziałem od lat.

Korki i zatory II

: 02 wrz 2021, 19:21
autor: Piotrek_2274
Około 11-12 był betonowy korek na Bitwy w kierunku tunelu na Prymasa Tysiąclecia, jak to się miało w innych godzinach, nie wiem.

Korki i zatory II

: 02 wrz 2021, 19:30
autor: pawcio
Dziś (albo wczoraj) weszła nowa organizacja ruchu w tunelu pod dworcem, więc to mogło dołożyc swoje do bałaganu.

Korki i zatory II

: 02 wrz 2021, 19:48
autor: Łukasz
kocur pisze:Nie wiem co się dzisiaj dzieje na mieście, ale 136 jeździ parami, a teraz nawet trójkami.
Między Szczęsliwicką a tunelem stoi 7 sztuk w kierunku Młynowa. Opóźnienia różne. Dlaczego nikt nie może tym sterować? Przecież poprzednie są na Ursynowie, można by zrobić ze 2 skróty…

Korki i zatory II

: 02 wrz 2021, 21:45
autor: Flash8222
W godzinach szczytu nie robi się skrótów. W ogóle takich korków to nie było przed pandemią.

Korki i zatory II

: 02 wrz 2021, 22:01
autor: Łukasz
Flash8222 pisze:W godzinach szczytu nie robi się skrótów. W ogóle takich korków to nie było przed pandemią.
20 to taki średni szczyt.

Korki i zatory II

: 02 wrz 2021, 22:13
autor: alojz
Łukasz pisze:
02 wrz 2021, 19:48
kocur pisze:Nie wiem co się dzisiaj dzieje na mieście, ale 136 jeździ parami, a teraz nawet trójkami.
Między Szczęsliwicką a tunelem stoi 7 sztuk w kierunku Młynowa. Opóźnienia różne. Dlaczego nikt nie może tym sterować? Przecież poprzednie są na Ursynowie, można by zrobić ze 2 skróty…
Byli zajęci robieniem niezbyt przemyślanych (delikatnie mówiąc) skrótów z okazji wypadku w Ząbkach...

Korki i zatory II

: 02 wrz 2021, 22:50
autor: Łukasz
22:45. Dwie kleszczowe brygady 136 jadą sobie w parze przez Mordor na Młynów. Tymczasem z Mlynowa rusza sobie brygada 5 minut przed rozkładowym odjazdem, przy czym częstotliwość już się zmienia na 30 minut .

Niestety chyba nie ma w tym mieście mechanizmów zarządzania.

Korki i zatory II

: 05 wrz 2021, 16:07
autor: TGM
Chyba dzisiaj niewesoło skoro dwa na raz 116 widziałem :-k . A przypominam, że jeździ pocięte z 10 do 15 minut.

Korki i zatory II

: 16 wrz 2021, 10:36
autor: a/p TALENT
Wczorajszy powrót z lotniska Okęcie na Bemowo był dłuższy niż przelot z Wiednia do Warszawy. W swojej naiwności powtórzyłem starą trasę z lotniska, czyli SKM do W-wy Zachodniej i dalej 184. Niestety o godz. 12.40 korek do prawoskrętu w Prymasa sięgał za przystanek autobusowy. Trzeba było jechać w miasto do pl. Zawiszy i tam czekać na 24 prawie 20 minut. Dalej przesiadka na zastępczą linię autobusową i następne 15 minut w plecy. Tak to jest gdy ciągną się remonty i przebudowy. Pod wiaduktem na Obozowej rozgrzebany remont torowiska i zero obecności pracowników.