Post
autor: Łukasz » 24 wrz 2017, 12:45
Główne pytanie jest czy regulować rynek przewozów jednostkowych, czy nie. Jeśli tak, to nie ma miejsca na ubera. Jeśli nie, to każdy sobie wozi, co chce, ale nie ma udogodnień - wjeżdżanie na Nowy Świat, buspasy, taksometry. Gdzieś mam wrażenie, że kazdy chciałby zjeść ciastko i go mieć.
Oczywiście jest tez do wyboru opcja pośrednia, która teraz działa, trochę nieoficjalnie. Grupy docelowe i tak się różnią. Ja nie korzystam raczej z ubera i nie zamierzam (raz jechałem w Poznaniu, pierwszy kurs za darmo - gość się pochwalił, że pojeździ 4-5h a potem wsiada w autokar i wiezie ludzi do Berlina i z powrotem). Opcja pośrednia tak naprawdę też obniża ceny taksówek: mytaxi praktycznie non stop ma jakieś -50% w różnych postaciach, itaxi teraz też. Wiec mino, że nie jeżdżę uberem, to na nim korzystam. Jednak chciałbym, żeby ktoś to ucywilizował.
ŁK