Wawkomozaury - wieści z ubiegłego tysiąclecia
Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte
A bo to tak było:
http://www.picfront.org/d/8sGe
http://www.picfront.org/d/8sGe
Jeśli ktokolwiek wypowiada się o komunikacji w Pruszkowie, niech nie zapomina, że na północ od torów (Gąsin, Żbików, Bąki) też mieszkają ludzie.
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
Śp. 714 Ożarów - os. Staszica = to były piękne dni...
EN94 mają dopuszczenie do 70km/h, EN97 do 80km/hAutobus Czerwon pisze:Wydaje mi się że obiegi na EN97 są pisane na 80km/h gdyż niektóre kursy Warszawa - Grodzisk jadą z czasem godziny i minuty, a niektóre 57 minut.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Czy ktoś coś wie jak wygladało kiedyś skrzyżowanie linii WKD z linią Radomską? Bo zakładam że ono było jednopoziomowe.
Do skasowania
Zautomatyzowano to potem, czy dopiero zmiana trasy WKD albo budowa wiaduktu zakończyła funkcjonowanie posterunku?
Wiadukt zbudowano już przed wojną, ale linię radomską przełożono pod wiadukt później. Wybacz, nie wiem, jak ten posterunek w szczegółach działał.
Dzisiaj to miejsce wygląda tak:
https://goo.gl/maps/NuFaZD6fX242
Dzisiaj to miejsce wygląda tak:
https://goo.gl/maps/NuFaZD6fX242
Dzięki. W sumie nic pilnego, jakoś mnie ciekawość wzięła.
Zerknij na mapę historyczną w latach 70. z istniejącym wiaduktem i 90. gdzie powoli się rozkładał.
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
- Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej
W artykule na Wikipedii natknąłem się na zdanie "Z infrastruktury trolejbusowej zostały (...) oraz podstacja trakcyjna na warszawskim Ursynowie (obecnie znajduje się tam klub sportowy)." Ktoś wie gdzie to jest/było?
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Zgodnie z tym co udało mi się znaleźć, ostatnia linia tramwajowa która jako stały kraniec miała pętlę Wierzbno to dwunastka (do 21 marca 1965). Pamięta ktoś może kiedy używano jeszcze Wierzbna do planowych wyłączeń ruchu?
-
- Posty: 5805
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Planowych nie pamiętam, ale skróty z miasta chyba jeszcze w 82 roku jeździłem. Na Grzyby też wjeżdżałem tramem, i na Odrowąża we Wszystkich Świętych.
miłośnik 13N