Już nie przesadzajmy z tym wychwalaniem niemieckich rozwiązań. Sygnalizacja cykliczna przez całą dobę w śródmieściu stolicy najbogatszego landu tego kraju nie jest niczym nadzwyczajnym. Wydzielenie pasów do skrętu w prawo wcale nie jest powszechnym standardem tamże, wręcz przeciwnie - typowo stosuje się wprost+prawo z jednego pasa, jak w Polsce.klemenko pisze: Co do fotoradarów: niestety są one raczej narzędziem fiskalnym a nie środkiem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego. Zamiast budować infrastrukturę inteligentnie, z pętlami indukcyjnymi, systemami sterowania ruchem, wydzielonymi pasami do skrętu w prawo, pasami dla rowerów, etc. - tak jak w Niemczech, gdzie obecnie mieszkam - władza zastawia na obywatela pułapki.
(!) Ĺťniwa, czyli nowe fotoradary w Warszawie
Moderatorzy: Poc Vocem, Dantte
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Jeszcze raz: A gdzie tak napisałem ? Pomiędzy czarnym i białym są chyba jakieś kolory pośrednie ? Jeśli obserwacje kolegi są białe to nie oznacza z automatu że jeśli mam zdanie przeciwne to moje muszą być czarne, prawda ?KwZ pisze:Podałeś w wątpliwość zdanie przeciwne. Zdecyduj się.
Ja też. I co z tego ? Troszkę inne były realia, inna komunikacja, inne społeczeństwo i troszkę więcej milicji/policji. A i dzieci mimo że bardziej kreatywne to jednak też bardziej znające granice kreatywnościKwZ pisze:Ja jeździłem.
A gdzie to napisałem ? Mają jechać Południową obwodnicą Warszawy od Al. Krakowskiej, albo od Puławskiej (zależy gdzie kto wjechał), WM i Wybrzeżem zamiast jak obecnie Puławską lub Hynka i dalej Doliną, Siekierkowską i Wybrzeżem. W ten sposób masz obsługiwane większość zaopatrzenia prawobrzeżnej (powiedzmy do wysokości Targówka jadące od południowego zachodu. Część jeździ z Grójca na Górę Kalwarię i Karczew. Powyżej Targówka jeżdżą AK i Grotem (i jak południowa zepnie się z S8 to tam pojadą). Wprowadzenia ruchu do centrum Pragi nie można uniknąć do czasu aż wschodnia obwodnica (lub chociaż 631) nie zepnie się z obwodnicą Marek, albo Zabraniecka nie zostanie przystosowana do takiego ruchu.KwZ pisze:Nie. Skąd mają jechać? Wg ciebie z Puławskiej mają jechać Trasą Siekierkowską, Wałem Miedzeszyńskim, Wybrzeżem Helskim, Jagiellońską? Ja proponuję "po staremu" S69, Łopuszańską, al. Prymasa, Grotem. Z Krakowskiej (Jerozolimskich?) tym bardziej. Zresztą Wisłostrada do wybudowania obwodnicy Pragi będzie drogą tranzytową. W każdym razie poszerzanie Wału na północ od TŁ to nonsens - właśnie ze względu na wprowadzanie ruchu do centrum (Pragi).
Ja cały czas piszę o południowej obwodnicy więc poszerzenie byłoby na południe i nie od TŁ tylko od ronda TL/WM.KwZ pisze:W każdym razie poszerzanie Wału na północ od TŁ to nonsens
Cieszę się że możesz sobie pozwolić na ten luksus. Większość go nie ma z powodów finansowych. Moim zdaniem kupiłeś to mieszkanie jak większość z nas, dlatego że znasz to osiedle, lubisz je itd, a przy tym było Cię na to stać. Przyjezdny tak nie zrobi, bo po pierwsze ma mało kasy, a po drugie ma wiele ciekawszych osiedli do wyboru za te same lub niższe pieniądze. Ale niech to pozostanie moją subiektywną opinią niepopartą żadnymi faktamiklemenko pisze:W mieście dzieci powinny chodzić do szkoły piechotą i pod tym kątem powinno się dobierać miejsce zamieszkania. Między innymi dlatego w swoim czasie kupiłem mieszkanie na moim rodzinnym Kole.
Toteż część jeździ zbiorkomem.klemenko pisze:Nie każdy jest malarzem z drabiną i czy osobą z trudnościami w poruszaniu, że wszędzie musi jechać autem.
Oczywiście istnieje spora część która jeździ z wygody, ale tak jak napisał Glonojad jest to raptem 20% więc można założyć że pozostałe 80% ma jakieś faktyczne powody, często całkiem sensowne.
Piszesz o poszerzaniu Wału Miedzeszyńskiego, a potem o ruchu przez Trasę Siekierkowską. Poza tym pisałeś o Białołęce, nie Targówku.cns80 pisze:
A gdzie to napisałem ? Mają jechać Południową obwodnicą Warszawy od Al. Krakowskiej, albo od Puławskiej (zależy gdzie kto wjechał), WM i Wybrzeżem zamiast jak obecnie Puławską lub Hynka i dalej Doliną, Siekierkowską i Wybrzeżem. W ten sposób masz obsługiwane większość zaopatrzenia prawobrzeżnej (powiedzmy do wysokości Targówka jadące od południowego zachodu. Część jeździ z Grójca na Górę Kalwarię i Karczew. Powyżej Targówka jeżdżą AK i Grotem (i jak południowa zepnie się z S8 to tam pojadą). Wprowadzenia ruchu do centrum Pragi nie można uniknąć do czasu aż wschodnia obwodnica (lub chociaż 631) nie zepnie się z obwodnicą Marek, albo Zabraniecka nie zostanie przystosowana do takiego ruchu.
Dalej uważam, że poszerzanie Wału jest niepotrzebne, także na między Trasą Siekierkowską a Łazienkowską. I co do wprowadzania ruchu do centrum Pragi -- lepiej Wisłostradą.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
KwZ pisze:Piszesz o poszerzaniu Wału Miedzeszyńskiego, a potem o ruchu przez Trasę Siekierkowską.
zamiast jak obecnie Puławską lub Hynka i dalej Doliną, Siekierkowską i Wybrzeżem.
KwZ pisze:Poza tym pisałeś o Białołęce, nie Targówku.
Chyba Białołęka jest powyżej TargówkaW ten sposób masz obsługiwane większość zaopatrzenia prawobrzeżnej (powiedzmy do wysokości Targówka jadące od południowego zachodu. Część jeździ z Grójca na Górę Kalwarię i Karczew. Powyżej Targówka jeżdżą AK i Grotem (i jak południowa zepnie się z S8 to tam pojadą)
KwZ pisze:Dalej uważam, że poszerzanie Wału jest niepotrzebne, także na między Trasą Siekierkowską a Łazienkowską.
TŁ -Trasa ŁazienkowskaJa cały czas piszę o południowej obwodnicy więc poszerzenie byłoby na południe i nie od TŁ tylko od ronda TL/WM.
TL - Trakt Lubelski
WM - Wał Miedzeszyński
Między Siekierkowską a Łazienkowską nie ma co poszerzać, bo już są 3 pasy.
Taa I którym niby mostem obsłużysz Pragę ?KwZ pisze:I co do wprowadzania ruchu do centrum Pragi -- lepiej Wisłostradą.
Łazienkowski - Wracamy do proponowanego przeze mnie wariantu z ruchem po Wybrzeżu pomijając to że tam jest <12t i że estakady tego nie wytrzymają, a na nich będziesz miał sznur TIRów, mimo tego że o ile pamiętam w temacie o ruchu na Łazienkowskiej przeszkadzały Ci już same osobówki.
Poniatowski - <3.5t
Świętokrzyski
Gdański - Wjazd zapewne przez Sanguszki a wyjazd nie wiem.
Toruński - Jakby trochę daleko od Pragi
Sam widzisz że najrozsądniejszy jest Siekierkowski. Inaczej Pragi nie obsłużysz. A mam tu na myśłi cały rejon Zabranieckiej, całą przemysłowo usługową część Grochowa.
Zgadzam się. Nadal jednak twierdzę, że pisałem o Grocie w odpowiedzi na Białołękę:cns80 pisze:Chyba Białołęka jest powyżej Targówka
Na Targówek Przemysłowy (Utratę) lub Grochów to faktycznie przez Trasę Siekierkowską i Chełmżyńską (to nie jest 631). Ale nadal nie Wybrzeżem Helskim.cns80 pisze:Tylko należy też zadbać o poszerzenie Wału Miedzeszyńskiego do obwodnicy, żeby TIRy na Białołękę też mogły pojechać.
[ Dodano: Pią 04 Sty, 2013 12:35 ]
Sprawdziłem jeszcze, że z Janek na Utratę jest bliżej przez Konotopę i Kodratowicza niż przez POW i Wał Miedzeszyński (niezależnie czy przez Chełmżyńską, czy Wybrzeżem Helskim). O ponad 10%.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zupełnie nie o to mi chodziło - 80% to klienci, których da się przekonać, 20% to ci, których przekonywać nie ma sensu. To nie znaczy, że te 80% musi, a 20% chce.cns80 pisze: Oczywiście istnieje spora część która jeździ z wygody, ale tak jak napisał Glonojad jest to raptem 20% więc można założyć że pozostałe 80% ma jakieś faktyczne powody, często całkiem sensowne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 12 sty 2006, 17:46
- Lokalizacja: Loża komentatorów
Niekoniecznie.Stary Pingwin pisze:Nasi szanowni stanowiący prawo posłowie odczuwają na własnej skórze skutki fotoradarów. Trudno żółtemu masztowi mignąć legitką poselską
No jak widać trzeba tylko zadzwonic.Stary Pingwin pisze:Nasi szanowni stanowiący prawo posłowie odczuwają na własnej skórze skutki fotoradarów. Trudno żółtemu masztowi mignąć legitką poselską
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/art ... ndatu.html
Nie wiem czy przeczytałeś co było napisane.Rosa pisze:No jak widać trzeba tylko zadzwonic.Stary Pingwin pisze:Nasi szanowni stanowiący prawo posłowie odczuwają na własnej skórze skutki fotoradarów. Trudno żółtemu masztowi mignąć legitką poselską
http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/art ... ndatu.html
Sam telefon nie wystarczy, bo poproszono o przesłanie potwierdzenia immunitetu.
I nie jest to anulowanie mandatu, tylko zawieszenie postępowania ze względu immunitet sprawcy.
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Wy tu o stacjonarnych, że paskudne i złe, a ITD miała ciekawsze pomysły.