Gry komputerowe

Moderatorzy: Tyrystor, Szeregowy_Równoległy

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 29 mar 2013, 23:13

Najpewniej będzie zapytać obsługę muve.pl...

adner
Posty: 626
Rejestracja: 16 lut 2012, 17:17

Post autor: adner » 31 mar 2013, 0:14

Pytałem się o to wydawcy, czyli Cenegi: gra jest w pełni przez Steam.

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1594
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 31 mar 2013, 15:04

adner pisze:Pytałem się o to wydawcy, czyli Cenegi: gra jest w pełni przez Steam.
To fajnie. Dzięki. Tak w ogóle to ostatnio wyczytałem, że Paradox ma zrezygnować z krajowych dystrybutorów i skupić swą działalność na Steamie. Co oznacza, że taką Europę Universalis 4 będziemy kupować już w eurach :/
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1594
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 05 kwie 2013, 22:45

Paczka z grą doszła, mogę się podzielić pierwszymi wrażeniami z CiM2.
W kwestii "motion" zmiany są na plus: rozkłady działają, cykl dobowy jest grywalny, odrobinę trudniejsze realia ekonomiczne dają poczucie "challengu"; zajezdnie działają nierealnie, ale dość grywalnie, jedynym problemem jest fakt, że wszystkie pojazdy się snują - 4 godziny na paręnaście przystanków to trochę słabo. Na interfejs narzeka wiele osób, mi on nie przeszkadza, posługiwanie się klawiaturą nie sprawia problemów.
Natomiast katastrofalna dla mnie jest ta druga połowa gry - "cities" zawierają wszystkie najgorsze cechy miasta amerykańskiego - ogromne, bezładne, z prostokątną siatką wielopasmowych ulic i budynkami żywcem przeniesionymi z amerykańskiego i tokijskiego DLC do CiM1 (sic!). Miasta są całkowicie wyprane z jakiejkolwiek szczegółowości i europejskości (landmarki, skwery, parki). Ponadto gra wydaje się być pisana na kolanie (już mnie parę razy wywaliło) i zoptymalizowana może być dopiero przy okazji patchy i/lub DLC.
Zobaczymy co z tego będzie.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

esbek
Posty: 582
Rejestracja: 19 gru 2010, 16:50
Kontakt:

Post autor: esbek » 06 kwie 2013, 12:20

Czy dalej tramwaje mają prawie taką samą pojemność jak autobusy?
http://www.youtube.com/user/esbek2
Filmy "tramwajowe" i nie tylko.
http://www.film.tramwaje.eu
Linki do filmów tramwajowych sortowane w/g krajów i miast

Awatar użytkownika
Piotrek
Posty: 6104
Rejestracja: 30 gru 2005, 10:27
Lokalizacja: Radiowo/Bemowo

Post autor: Piotrek » 06 kwie 2013, 13:06

Nie robi wrażenia ta dwójka z tego co widziałem...
Kasta pianistów
Pozdrawiam, Szafran.

Awatar użytkownika
Daniel_FCB
(kaczofob)
Posty: 1594
Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
Lokalizacja: Natolin

Post autor: Daniel_FCB » 06 kwie 2013, 13:11

esbek pisze:Czy dalej tramwaje mają prawie taką samą pojemność jak autobusy?
Tramy: 40/30/20, autobusy: 30/20/18/10. Do tego dopuszczalne przepełnienie wozu (domyślnie o 50%).
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 06 kwie 2013, 14:51

Cóż, IMHO bez modów nie ma co się w to bawić... Dopóki nie wyjdą poprawki na ilość pasażerów w tramwajach/autobusach albo na przepustowość "zajezdni" (bardziej nazwałbym je pętlami, bo tam mogą zawracać tramwaje każdej linii, a stacjonować tylko jednej), która jest obecnie dennie niska (16 tramwajów/20 autobusów + jedną linię może obsługiwać tylko jedna zajezdnia) - oczywiście można tam serwisować więcej pojazdów, ale to się kończy zawsze psuciem się ich na trasie i blokowaniem całego ruchu. Nieprzemyślana jest też sygnalizacja świetlna, brak możliwości budowy przystanków typu "11 Listopada" (albo kładziesz tory na zewnętrznych pasach ruchu i budujesz przystanek, albo kładziesz tory między jezdniami - w przypadku położenia torów na wewnętrznych pasach nie da się umieścić przystanku, który mógłby obsługiwać tramwaj) oraz torów niebiegnących wzdłuż ulicy (trzeba przedtem zbudować ścieżkę dla pieszych, co jest trochę upierdliwe). Wkurzają też customowe miasta - są z wielkimi zbiornikami wodnymi, z kwadratową siatką ulic, miliardem ulic jednokierunkowych poustawianych bezmyślnie oraz nieprzemyślaną zabudową i kosmicznymi odległościami między miastami. Upływ czasu też mi się nie podoba - wolałbym, żeby biegł zgodnie z czasem rzeczywistym + ewentualną możliwością superprzyspieszenia, a nie 1 sekunda = 1 minuta, przez co i rozkłady jazdy stają sę zupełnie nierealne. Słabo; dopóki nie wyjdą mody i dodatki, nie polecam kupować - lepiej skupić się na 1 części.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 20 wrz 2013, 12:32

Na stronie groupees.com pojawił się Train Simulator 2013 za $0.75 (zgadza się: poniżej dolara) podpinany do Steam-a. Oprócz tego w miarę sprzedawanych sztuk będą dodawali kolejne darmowe bonusy. Oferta ważna jeszcze niecałe 5 dni.

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 20 wrz 2013, 15:33

Nie wspominając już zupełnie o tym, że na steamgifts.com jest tego teraz na pęczki z ponad jednoprocentową szansą na wygraną ;)

Piter232
Posty: 434
Rejestracja: 03 gru 2010, 18:27
Lokalizacja: Wilanów

Post autor: Piter232 » 20 wrz 2013, 15:52

Ze Steamgifts to jest tak, że to trzeba by mieć w cholerę uporu, żeby upolować konkretną grę :P Ale dzięki za cynk, to sobie kupiłem (taka gra w cenie mniejszej niż litr coli to dobra okazja :P )

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 20 wrz 2013, 16:30

Kiedyś się bawiłem w Steamgifts, ale po tym jak osiągnąłem 300 joinów na 0 wygranych sobie odpuściłem :P
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 20 wrz 2013, 18:38

Mam 5 wygranych na 1462 wejść... Pierwsza z wygranych była gdzieś w okolicach 700 jeśli mnie pamięć nie myli... Szybko wymiękłeś ;)

Awatar użytkownika
winnux8
Posty: 932
Rejestracja: 07 mar 2013, 16:50
Lokalizacja: Tarchodwory

Post autor: winnux8 » 20 wrz 2013, 19:47

hafilip84 pisze:Mam 5 wygranych na 1462 wejść... Pierwsza z wygranych była gdzieś w okolicach 700 jeśli mnie pamięć nie myli... Szybko wymiękłeś ;)
Trochę niecierpliwy jestem ;-) Zresztą i tak rzadko gram w jakiekolwiek gry, więc raczej brałem udział raczej dla zabawy, wciąż mam na Steamie parę gierek kupionych których nawet nie ruszyłem.
126: Nowodwory - Mehoffera - Modlińska - Klasyków - Czołowa - Marywilska!

Awatar użytkownika
hafilip84
Jego Gryząca Albumowość
Posty: 7641
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:03
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: hafilip84 » 10 paź 2013, 20:17

Cities XL Platinum za $0.17 - warto?

ODPOWIEDZ