No wiesz, kodeks pracy w żadnym wypadku nie przewiduje pracy 26 h jednym ciągiem. Nadawałoby się to na skargę do PIP.
Zachowania pasażerów.
Moderatorzy: Wiliam, Szeregowy_Równoległy
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36859
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
A ja nieraz przed pracą muszę objechać sobie w godzinach prywatnych jakąś linię żeby się nie zgubić w czasie pracy. Nagłe nadgodziny gdy zmiennika nie ma albo dyspozytor prosi żebym jeszcze za kogoś wyjechał. Telefony w dziwnych godzinach - np. gdy kończysz pracę o 1:00 w nocy a o 7:00 rano dzwoni planista pytając coś. Albo jak mam pracę od 13:00 a już o 10:00 dzwoni dyspozytor próbując zmienić Twój grafik pracy. Przewlekły stres... no nie muszę chyba tłumaczyć. Będziemy tak wyliczać dalej?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27588
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Doskonale o tym wiem, a Ty doskonale wiesz, jak w tym kraju działa PIP. Mówimy o realiach, a nie o iluzjach.
Notabene nie do tej części się odnosiłem z chochołem, a do twierdzenia, jakobym gdziekolwiek uznał pracę kierowcy za mało stresującą i przyjemną. To raczej notorycznie mesjasze kierownicy idealizują każde inne stanowisko, jakby tylko oni odczuwali stres i mieli kontakt z roszczeniowymi klientami.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Korpo robiące wyniki rozwiązały ten problem robią pseduo-samozatrudnienie (swoją drogą - niektórzy ajenci też to lubią, niekoniecznie mam tu na myśli ajentów ZTMowskich), a wtedy są cuda z godzinami pracy
Co do wiat i krańców bez postojów, to można to zrobić z sensem (np. praski Černý Most), z mniejszym sensem (również praski przykład terminalu Letňany - wiaty wyglądają ładnie, ale nie chronią ani od wiatru ani od deszczu) lub całkiem bez sensu (Gdyński kraniec Kacze Buki - niegdyś był tam goły słupek zbiorczy z rozkładem, nawet bez ławki). Generalnie, jeśli obok nie ma obiektu kubaturowego z częścią użytkową dla pasażerów, to będzie duża szansa na dno i chlew.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
A i to nie musi przeszkadzać przed dnem i chlewem. Starczy, że okoliczne kloszardy zaczną taki obiekt jako przytułek, gdzie bez przeszkód można spożywać alkohol i defekować gdzie popadnie.
- vernalisadonis
- Posty: 3204
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ostatnio w metrze to jeden bezdomny normalnie położył się na siedzeniu w wagonie. Trochę tyłka było mu widać.
Mam wrażenie, że na stacjach czy w wagonach coraz więcej ich tam jest.
Mam wrażenie, że na stacjach czy w wagonach coraz więcej ich tam jest.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Ostatnio regularnie tak podróżują. Do tego defekują. W czwartek na Natolin wjechał pociąg z Kabat z leżącym na siedzeniach bezdomnym który w międzyczasie załatwił potrzebę fizjologiczną. Strach zajmować miejsca siedzące.
"Ale ty jesteś mądry, Bonifacy!"
Zimą brak grzania, latem brak chłodzenia. Zimą bezdomni, latem pijane sebiksy. Rok w rok te same problemy
Ja tak robię na 308 z Racjonalizacji.vernalisadonis pisze: Czy znacie podobne przypadki takich cwaniaków na innych liniach?
ŁK
- vernalisadonis
- Posty: 3204
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ja wtedy na krańcu mówię: Bardzo przepraszam, mam awarię i muszę zjechać.
Poczym zamykam drzwi i mam spokój.
Poczym zamykam drzwi i mam spokój.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Kraków, 19.10.2024 mc339/4A/178
Komunikacja miejska oraz kolej
Gdzie niby zjeżdżasz na takim 742?
No zwłaszcza na 308, gdzie nie ma postoju na Nowym Mokotowie.vernalisadonis pisze:Ja wtedy na krańcu mówię: Bardzo przepraszam, mam awarię i muszę zjechać.
Poczym zamykam drzwi i mam spokój.
ŁK
Pewnie to nie jest odpowiedni wątek, ale co się dzieje że mamy ostatnio tylu odklejeńców w tym community? Za przeproszeniem robi się syf w dyskusji pod postami FB. Co się z tymi ludźmi stało że są roszczeniowi level max?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Boty i konfiarzezxcvbnm pisze:Pewnie to nie jest odpowiedni wątek, ale co się dzieje że mamy ostatnio tylu odklejeńców w tym community? Za przeproszeniem robi się syf w dyskusji pod postami FB. Co się z tymi ludźmi stało że są roszczeniowi level max?
ŁK