Wypadki i awarie - 2018

Moderator: vernalisadonis

Zablokowany
Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 sty 2019, 18:26

Przypominam że skręty tramwajowe na Kercelaka chodzą na zasadach ogólnych czyli z definicji kolizyjnie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 sty 2019, 21:08

pawcio pisze:Przypominam że skręty tramwajowe na Kercelaka chodzą na zasadach ogólnych czyli z definicji kolizyjnie.
Wiem, że tak chodzą, ale akurat w tramwajach to jest do ogarnięcia na kompletnie każdym skrzyżowaniu, bo albo zwrotnica, albo zajęcie splotu/toru determinują kierunek jazdy najbliższego składu.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 sty 2019, 22:24

Mam duże wątpliwości czy Kercelak z wydzielonym czterema skrętami tramwajów (a przy okazji i samochodów) ma szansę na program podstawowy z rozsądnym czasem cyklu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 sty 2019, 8:06

Docelowo będzie musiał mieć, bo teraz chyba łamie wszelkie możliwe rozporządzenia.
ŁK

Zablokowany