Rozkłady tramwajowe (sezon 2016/2017/2018)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Z obecnego rozkładu wychodzi łączenie relacji Tarchomin-FSO (w DP). Tak pozostanie, bo to ok. 1'45 półkursu?
O Jezu.pawcio pisze:Trzeba było trochę szantażu i poświęcenia relacji północ-zachód. Wyjazdy na północ i powroty będą z obrotem wokół pętli.
Znaczy się że nie będzie wyjazdu z R-3 w lewo i na odwrót a do zajezdni będzie się jeździć przez pętle? To nie można było poświęcić relacji płd-zach z której tylko 31 korzysta?
Czego chcesz? Priorytety dla tramwajów. A te wyjazdy i jazdy przez pętlę będą bardzo fajne skoro część 17 ma kończyć na samej pętli. Chyba, że bez postoju...MichalJ pisze:O Jezu.pawcio pisze:Trzeba było trochę szantażu i poświęcenia relacji północ-zachód. Wyjazdy na północ i powroty będą z obrotem wokół pętli.
Ciekawe, czy to cokolwiek pomoże w stosunku do obecnego układu, bo zalet nie widzę kompletnie żadnych, a wad mnóstwo.
Ale o tym, że jedna relacja tramwajowa (do wyboru która) idzie do wycięcia na tym skrzyżowaniu to słyszałem już dawniej.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Obawiam się, że nie pomoże. Załóżmy, że 17 ma ten postój na Woronicza. I co. Za nią sznureczek tramwajów zjazdowych by dojechać na zajezdnię, które mogą... przyblokować 31.MichalJ pisze:Ciekawe, czy to cokolwiek pomoże w stosunku do obecnego układu, bo zalet nie widzę kompletnie żadnych, a wad mnóstwo.
Przecież relacja płn.-zach. w tym węźle ma wydzielone torowisko skrętne na Wołoskiej. Dlaczego więc ma być nieuwzględniona?
Brak czasu w awaryjnym programie stałoczasowym.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
To nie można było zabrać relacji płd-zach?
Szkoda tylko, że nikt nie pomyślał, że będzie beznadziejny przystanek dla wysiadających tamże. Ja widzę same wady - w zasadzie jest coraz gorzej.Flash8222 pisze:Od soboty 17 będzie łączona z 18, a co drugi kurs 17 będzie kończyć na pętli Woronicza. Tak, od soboty pojawi się brakujaca sygnalizacja oraz faza na skrzyżowaniu Wołoskiej z Woronicza.
To jest jakaś kompletna bzdura.KwZ pisze:Brak czasu w awaryjnym programie stałoczasowym.
Wystarczy cykl awaryjny zrobić dłuższy.
Jeżeli zmiana ma prowadzić do dwukrotnego jeżdżenia przez skrzyżowanie, to po jednym dniu ktoś to będzie w panice odkręcał.
Nieobstawiona relacja musi przecinać Woronicza. Bo ona zabiera najwięcej czasu.Flash8222 pisze:To nie można było zabrać relacji płd-zach?
Dodano po 54 sekundach:
Pętla Woronicza będzie techniczna. Wsiadanie/wysiadanie dla kursów 17 zawracających tamże będzie się odbywać na przystankach podstawowych.fraktal pisze:Szkoda tylko, że nikt nie pomyślał, że będzie beznadziejny przystanek dla wysiadających tamże. Ja widzę same wady - w zasadzie jest coraz gorzej.Flash8222 pisze:Od soboty 17 będzie łączona z 18, a co drugi kurs 17 będzie kończyć na pętli Woronicza. Tak, od soboty pojawi się brakujaca sygnalizacja oraz faza na skrzyżowaniu Wołoskiej z Woronicza.
Dodano po 1 minucie 1 sekundzie:
Re: Rozkłady tramwajowe (sezon 2016/2017)
Bo będzie na tym torze stać dodatkowy maszt obsługujący relację skrętną w lewo. On nie miał nawet instalacji elektrycznej przygotowanej pod sygnalizatory.michj pisze:Przecież relacja płn.-zach. w tym węźle ma wydzielone torowisko skrętne na Wołoskiej. Dlaczego więc ma być nieuwzględniona?
Dodano po 51 sekundach:
17 będzie musiała kręcić bączki.SławekM pisze:Obawiam się, że nie pomoże. Załóżmy, że 17 ma ten postój na Woronicza. I co. Za nią sznureczek tramwajów zjazdowych by dojechać na zajezdnię, które mogą... przyblokować 31.MichalJ pisze:Ciekawe, czy to cokolwiek pomoże w stosunku do obecnego układu, bo zalet nie widzę kompletnie żadnych, a wad mnóstwo.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Czyli będzie to wyglądać tak- 17 wyjeżdżająca rano z zajezdni odstoi swoje przed Wołoską, następnie zrobi oberka przez pętlę Woronicza i znów odstoi przed Wołoską, żeby jechać w miasto? A organizator da na to 2 minuty, bo tak mu wyjdzie z odległości. Ludzie, w 21 wieku nie potrafimy raz na 3 minuty dać 15 sekund zielonego dla trama w pożądanej relacji? Można północ-zachód, a nie można północ-wschód?
miłośnik 13N
Będzie pięć minut na dwukrotny przejazd przez skrzyżowanie.Stary Pingwin pisze:Czyli będzie to wyglądać tak- 17 wyjeżdżająca rano z zajezdni odstoi swoje przed Wołoską, następnie zrobi oberka przez pętlę Woronicza i znów odstoi przed Wołoską, żeby jechać w miasto? A organizator da na to 2 minuty, bo tak mu wyjdzie z odległości.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem