No nie, trochę kasy dołożono, bo na 146 jest teraz o 2 kursy więcej.
Zmiany obsługowe - grudzień 2018
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Nikt nikogo nie zmuszał i nie ma obowiązku, aby ajenci mieli całe linie, nawet nie zawsze jest to możliwe. Dlatego sporo przypadków mieszanej obsługi już było.
A w jakim celu pasażer ma łapać autobusy konkretnego przewoźnika? Owszem jestem za uporządkowaniem obsługi, ale nie za wszelką cenę, a na pewno nie dlatego, żeby ich autobusy było łatwo złapać. Co to za argument? A miłośnik to w XXI w. bez ruszania się z domu jest w stanie stwierdzić, gdzie się znajdują pojazdy i jakiego przewoźnika.michael112 pisze: ↑06 gru 2018, 23:28Tylko przynajmniej powinni tak poukładać obsługę żeby całe linie były obsługiwane przez Michalczewskiego. Teraz będzie trudniej złapać ich autobusy.
Niby czemu? To byłoby tylko w interesie przewoźnika. A tak ZTM chociaż zarabia na karach i skoro i tak musi robić regularnie zastępstwa to tym wyższe będą kary to tym lepiej. W tym przypadku niekorzystne jest zamienianie całek na dodatki.
Mieszanej obsługi już było sporo. Aktualnie też 05/338 obsługuje PKS, a resztę Stalowa. Niczym się to nie różni od tego, że 011/120 ma Michalczewski, a resztę Stalowa...
Nie przestaną, brygada to brygada i trzeba ją uruchomić, niezależnie od tego czy jest ujęta w rozkładzie czy też nie. Jak Michalczewski nie będzie w stanie czegoś wystawić to pojedzie jak zwykle MZA lub inny ajent.
I nadal ZTM będzie płacił za zastępstwa, nawet w przypadku wtyczek. Przy wysokiej częstotliwości i opóźnieniach to przeciętny pasażer nie wie do jakiego kursu wsiada, ale ile musiał czekać na autobus i w jakim stopniu przyjechał zapełniony to już doskonale widzi. A te wtyczki nie zostały uruchomione po to, żeby sztucznie podnosić plan...michael112 pisze: ↑07 gru 2018, 11:36Na dobrą sprawę - sprytne rozwiązanie. ZTM nie musi już płacić innym przewoźnikom za zastępstwa, jednocześnie sam nalicza kary za niezrealizowane kursy Michalczewskiego, a przeciętny pasażer niczego nie zauważy.
Od jutra w ramach nowego rozkładu jazdy i wydłużonej trasy na 199 będą 4 całki + 2 dodatki. Stalowa ma nadal 1 i 05, a Ostrobramska 2, 3, 4 i 06. Przy okazji pytanie czy wtyczki na 500 nadal będą rano startowały z Ronda Żaby w kierunku Bródna-Podgrodzia, a po południu z Ronda Starzyńskiego w kierunku Ronda Radosława?
-
- Posty: 3303
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
011/120 chyba też będzie miało inaczej wyjazd? bo coś 5:18 kursu nie widać z Żuromińskiej 02ashir pisze: ↑09 gru 2018, 9:00Od jutra w ramach nowego rozkładu jazdy i wydłużonej trasy na 199 będą 4 całki + 2 dodatki. Stalowa ma nadal 1 i 05, a Ostrobramska 2, 3, 4 i 06. Przy okazji pytanie czy wtyczki na 500 nadal będą rano startowały z Ronda Żaby w kierunku Bródna-Podgrodzia, a po południu z Ronda Starzyńskiego w kierunku Ronda Radosława?
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
Zaczyna o 5:31 na przystanku Kąty Grodziskie.
Jak namierzyć Mobilisowe przeguby?ashir pisze: A miłośnik to w XXI w. bez ruszania się z domu jest w stanie stwierdzić, gdzie się znajdują pojazdy i jakiego przewoźnika.
Nie ma takiej możliwości, musisz polegać na rozkładowych godzinach odjazdów.
Na co wyjadą Otokary:
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... da-otokary
Najlepsze jest 119 - będzie wesoło
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... da-otokary
Najlepsze jest 119 - będzie wesoło
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
No proszę, czyli nadmiar midików wykorzystano w większości do zdegradowania 119, 152 (w DŚ), 227 oraz 262. Dotychczas tylko na 211 i 334 była obsługa midikami.
A dopiero co podbito 119 z 10 na 12 metrów...
Przecież na Goworka ludzie się w nich potratują...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Pewnie duże przetasowania będą w lutym, a na razie to Ostrobramska ustępuje brygady, żeby miało na czym EEC jeździć.
Aczkolwiek, ludzie mieszkający na Trakcie Lubelskim spodziewali się, że nowe brygady podbiją 213/219, by na trasie wspólnej jeździły co 10 min, jak ZTM zapowiedział. A tak się nie stało, ale patrząc na problemy z kierowcami to chyba nie ma się co dziwić.
A ta ładowarka pod linię 178, nie będzie zmian obsługowych (178 do R1)?
I mnie to dziwi, że 213 nie zdegradują do 9m, a 119. To trochę przesada, w dp 9 m na 119.
Aczkolwiek, ludzie mieszkający na Trakcie Lubelskim spodziewali się, że nowe brygady podbiją 213/219, by na trasie wspólnej jeździły co 10 min, jak ZTM zapowiedział. A tak się nie stało, ale patrząc na problemy z kierowcami to chyba nie ma się co dziwić.
A ta ładowarka pod linię 178, nie będzie zmian obsługowych (178 do R1)?
I mnie to dziwi, że 213 nie zdegradują do 9m, a 119. To trochę przesada, w dp 9 m na 119.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
I to jakie linie dostała Arriva rozwiewa wszelkie wątpliwości - baza na Klementowickiej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2