Zmiany obsługowe - grudzień 2018

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

man1956
Posty: 1536
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 08 gru 2018, 11:36

pawcio pisze:
08 gru 2018, 10:11
Liczba kursów to kasa. Liczba brygad to wizy i kierowcy.
A na 146 teraz to tylko wyrównano takt, bo 147 nie musi robić kombinacji na Torfowej. Szczyty do 15 minut podbito wcześniej, chyba od wakacji.
No nie, trochę kasy dołożono, bo na 146 jest teraz o 2 kursy więcej.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 gru 2018, 16:43

Jurand pisze:
06 gru 2018, 20:56
ZTM został po raz kolejny zmuszony do obsługi mieszanej na poszczególnych liniach, a w nowych przetargach jeden przewożnik miał obsługiwać w całości daną linie.
Nikt nikogo nie zmuszał i nie ma obowiązku, aby ajenci mieli całe linie, nawet nie zawsze jest to możliwe. Dlatego sporo przypadków mieszanej obsługi już było.
michael112 pisze:
06 gru 2018, 23:28
Tylko przynajmniej powinni tak poukładać obsługę żeby całe linie były obsługiwane przez Michalczewskiego. Teraz będzie trudniej złapać ich autobusy.
A w jakim celu pasażer ma łapać autobusy konkretnego przewoźnika? Owszem jestem za uporządkowaniem obsługi, ale nie za wszelką cenę, a na pewno nie dlatego, żeby ich autobusy było łatwo złapać. Co to za argument? A miłośnik to w XXI w. bez ruszania się z domu jest w stanie stwierdzić, gdzie się znajdują pojazdy i jakiego przewoźnika. ;)
vernalisadonis pisze:
07 gru 2018, 1:08
Myślałem, że z powodu braku kierowców to obniżą plan.
Niby czemu? To byłoby tylko w interesie przewoźnika. A tak ZTM chociaż zarabia na karach i skoro i tak musi robić regularnie zastępstwa to tym wyższe będą kary to tym lepiej. W tym przypadku niekorzystne jest zamienianie całek na dodatki. :)
Jurand pisze:
07 gru 2018, 6:05
516 Arriva dzieliła z MZA, a potem z PKS.
SU89 pisze:
07 gru 2018, 9:19
Obecnie 397 jest podzielone po dwie brygady dla Mobilisu i Arrivy.
Mieszanej obsługi już było sporo. Aktualnie też 05/338 obsługuje PKS, a resztę Stalowa. Niczym się to nie różni od tego, że 011/120 ma Michalczewski, a resztę Stalowa...
michael112 pisze:
07 gru 2018, 11:28
Strzelam, że te wtyczki na 500 de facto przestaną jeździć.
Nie przestaną, brygada to brygada i trzeba ją uruchomić, niezależnie od tego czy jest ujęta w rozkładzie czy też nie. Jak Michalczewski nie będzie w stanie czegoś wystawić to pojedzie jak zwykle MZA lub inny ajent.
michael112 pisze:
07 gru 2018, 11:36
Na dobrą sprawę - sprytne rozwiązanie. ZTM nie musi już płacić innym przewoźnikom za zastępstwa, jednocześnie sam nalicza kary za niezrealizowane kursy Michalczewskiego, a przeciętny pasażer niczego nie zauważy.
I nadal ZTM będzie płacił za zastępstwa, nawet w przypadku wtyczek. Przy wysokiej częstotliwości i opóźnieniach to przeciętny pasażer nie wie do jakiego kursu wsiada, ale ile musiał czekać na autobus i w jakim stopniu przyjechał zapełniony to już doskonale widzi. A te wtyczki nie zostały uruchomione po to, żeby sztucznie podnosić plan...

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 gru 2018, 9:00

Od jutra w ramach nowego rozkładu jazdy i wydłużonej trasy na 199 będą 4 całki + 2 dodatki. Stalowa ma nadal 1 i 05, a Ostrobramska 2, 3, 4 i 06. Przy okazji pytanie czy wtyczki na 500 nadal będą rano startowały z Ronda Żaby w kierunku Bródna-Podgrodzia, a po południu z Ronda Starzyńskiego w kierunku Ronda Radosława? :-k

michał1984
Posty: 3303
Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
Lokalizacja: Warszawa-Bródno

Post autor: michał1984 » 09 gru 2018, 12:30

ashir pisze:
09 gru 2018, 9:00
Od jutra w ramach nowego rozkładu jazdy i wydłużonej trasy na 199 będą 4 całki + 2 dodatki. Stalowa ma nadal 1 i 05, a Ostrobramska 2, 3, 4 i 06. Przy okazji pytanie czy wtyczki na 500 nadal będą rano startowały z Ronda Żaby w kierunku Bródna-Podgrodzia, a po południu z Ronda Starzyńskiego w kierunku Ronda Radosława? :-k
011/120 chyba też będzie miało inaczej wyjazd? bo coś 5:18 kursu nie widać z Żuromińskiej 02 :-k
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo :)

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 gru 2018, 12:35

Zaczyna o 5:31 na przystanku Kąty Grodziskie.

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 09 gru 2018, 21:34

ashir pisze: A miłośnik to w XXI w. bez ruszania się z domu jest w stanie stwierdzić, gdzie się znajdują pojazdy i jakiego przewoźnika. ;)
Jak namierzyć Mobilisowe przeguby?

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 09 gru 2018, 21:50

Nie ma takiej możliwości, musisz polegać na rozkładowych godzinach odjazdów. ;)

Georg
Posty: 5962
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 10 gru 2018, 11:35

ashir pisze:
09 gru 2018, 21:50
Nie ma takiej możliwości, musisz polegać na rozkładowych godzinach odjazdów. ;)
Na 186 raczej ciężko polegać na rozkładzie. 😉

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 gru 2018, 15:54

Na co wyjadą Otokary:
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... da-otokary
Najlepsze jest 119 - będzie wesoło :)
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 gru 2018, 16:10

No proszę, czyli nadmiar midików wykorzystano w większości do zdegradowania 119, 152 (w DŚ), 227 oraz 262. Dotychczas tylko na 211 i 334 była obsługa midikami.

wincenty
Posty: 1319
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 13 gru 2018, 16:17

ashir pisze:
13 gru 2018, 16:10
No proszę, czyli nadmiar midików wykorzystano w większości do zdegradowania 119, 152 (w DŚ), 227 oraz 262. Dotychczas tylko na 211 i 334 była obsługa midikami.
A dopiero co podbito 119 z 10 na 12 metrów...
Przecież na Goworka ludzie się w nich potratują...
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 13 gru 2018, 16:29

Pewnie duże przetasowania będą w lutym, a na razie to Ostrobramska ustępuje brygady, żeby miało na czym EEC jeździć.
Aczkolwiek, ludzie mieszkający na Trakcie Lubelskim spodziewali się, że nowe brygady podbiją 213/219, by na trasie wspólnej jeździły co 10 min, jak ZTM zapowiedział. A tak się nie stało, ale patrząc na problemy z kierowcami to chyba nie ma się co dziwić.
A ta ładowarka pod linię 178, nie będzie zmian obsługowych (178 do R1)?
I mnie to dziwi, że 213 nie zdegradują do 9m, a 119. To trochę przesada, w dp 9 m na 119.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 gru 2018, 16:30

wincenty pisze:
13 gru 2018, 16:17
A dopiero co podbito 119 z 10 na 12 metrów...
Przecież na Goworka ludzie się w nich potratują...
Podbito pewnie tylko dlatego, że w planie brygadowym brakowało pojazdów 10-metrowych. ;) Szkoda, że Arriva oprócz 262 nie dostała też 212. :(

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2226
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 13 gru 2018, 16:33

I to jakie linie dostała Arriva rozwiewa wszelkie wątpliwości - baza na Klementowickiej.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

ashir
Posty: 27710
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 13 gru 2018, 16:37

zxcvbnm pisze:
13 gru 2018, 16:33
I to jakie linie dostała Arriva rozwiewa wszelkie wątpliwości - baza na Klementowickiej.
A kto miał wątpliwości? ;) Zgodnie z planem i od początku tam wozy stacjonują, nawet widziałem ostatnio jak wyjeżdżał Otokar.

Zablokowany