Zmiany obsługowe - marzec 2019

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 12 mar 2019, 17:44

Obstawiałbym jakieś pozostałości po wtyczkach (220, 500)...
ŁK

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 13 mar 2019, 12:21

Kto obsłuży 327?
Operacja się udała, pacjent zmarł.

marcelng313
Posty: 33
Rejestracja: 10 maja 2017, 9:45

Post autor: marcelng313 » 14 mar 2019, 20:06

stołecznynocnik pisze:
13 mar 2019, 12:21
Kto obsłuży 327?
Stalowa 3 dodatkami na 12m

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 18 mar 2019, 10:49

Od 23 lub 25 Arriva przejmuję obsługę linii 102 i 134. Nie wiem natomiast z czego schodzi i czy będzie to obsługa w DS czy w DP, czy może zarówno DP jak i w DS🤔

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 19 mar 2019, 4:09

Przepraszam że sam sobie odpisuję ale ponoć Arriva schodzi z obsługi dodatków na 103 i z całości linii 326.

Matt011
Posty: 45
Rejestracja: 06 lip 2017, 21:11
Lokalizacja: Piastów

Post autor: Matt011 » 21 mar 2019, 19:53

Kto obsłuży ZS1 w weekend 30-31 marca? :D

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 21 mar 2019, 21:38

Matt011 pisze:
21 mar 2019, 19:53
Kto obsłuży ZS1 w weekend 30-31 marca? :D
Podobno Ostrobramska ma mieć 1 brygadę.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Molo
Posty: 627
Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56

Post autor: Molo » 22 mar 2019, 10:04

Od poniedziałku linia 264 idzie na R-1, za to 397 out.

wincenty
Posty: 1311
Rejestracja: 04 lis 2014, 21:25
Lokalizacja: Miasteczko Kabaty

Post autor: wincenty » 22 mar 2019, 11:00

Molo pisze:
22 mar 2019, 10:04
Od poniedziałku linia 264 idzie na R-1, za to 397 out.
A to szkoda, nie będzie już dalekich dojazdów i egzotycznych przejazdów elektryków po Bielanach :(
A tu wszystkie zmiany:
http://www.wgkm.waw.pl/portal/index.php ... -2019-roku
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.

Tiger-Bus
Posty: 21
Rejestracja: 08 cze 2017, 15:20

Post autor: Tiger-Bus » 22 mar 2019, 11:54

Jurand pisze:
18 mar 2019, 10:49
Od 23 lub 25 Arriva przejmuję obsługę linii 102 i 134. Nie wiem natomiast z czego schodzi i czy będzie to obsługa w DS czy w DP, czy może zarówno DP jak i w DS🤔
A co z linią 102? Zostaje jednak w Mobilisie?

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 22 mar 2019, 12:13

Tiger-Bus pisze:
22 mar 2019, 11:54
Jurand pisze:
18 mar 2019, 10:49
Od 23 lub 25 Arriva przejmuję obsługę linii 102 i 134. Nie wiem natomiast z czego schodzi i czy będzie to obsługa w DS czy w DP, czy może zarówno DP jak i w DS🤔
A co z linią 102? Zostaje jednak w Mobilisie?
Jak widać to 102 jednak zostaje w obsłudze Mobilisu, a Arriva przejmuje calki na 181. ZTM lubi zmieniać decyzję, akurat ta mi bardzo odpowiada bo linia 102 to dramat, natomiast 181 bardzo mi odpowiada do obsługi.
Bilans brygadowy i wzkm może się nie zgadzał i stąd zmiana decyzji.

ITS A 218
Posty: 3159
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 22 mar 2019, 13:09

Na dodatki na 141 wracają przeguby z R-3 ?
RELOBUS A38 ESTRADY

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 22 mar 2019, 15:15

Tak ;)

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 22 mar 2019, 20:40

Zastanawiaja mnie zmiany obsługowe Arrivy. Czy to na pewno chodzi o wzkm? Czy to nie jakiś układ odnośnie nadwyżki kierowców?
Na R13 brakuje ludzi i ciągle wydzwaniają do kierowców o prośbę aby przyszli z wolnego. Nie wiem jak wygląda sytuacja w Mobilisie, ale zmiany obsługowe trochę to sugerują. Arriva traci 3 całki i 7 dodatków, natomiast przejmuje 8 całek i 2 dodatki, a poza tym nadal obsługuje 2 brygady 169 ponad plan.

Snake.Griffin
Posty: 97
Rejestracja: 28 paź 2018, 9:31

Post autor: Snake.Griffin » 22 mar 2019, 22:34

Nie szukałbym specjalnych spisków. Wystarczy spojrzeć na informator statystyczny, żeby zobaczyć że Arriva jeździ mało kilometrów. Nominał z kontraktu (4 000 000 na rok) to średnio 333 333 km/miesiąc z możliwością zwiększenia do 350 000 km/miesiąc. W 2017 Arriva wyjeździła np. 4 204 713. Tymczasem:
- grudzień - 324 618
- listopad - 338 154
- październik - 357 287
- wrzesień - 346 053

Nie wiem jak wygląda to za początek roku 2019, ale pewnie zbliżona liczba do grudnia stąd zmiany. Widać też, że był wpływ braków u Michalczewskiego.

Zablokowany