Zmiany obsługowe - wrzesień 2019

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 wrz 2019, 22:23

Właśnie, pierwszy kurs o 3:35 z Os. Kabaty. :)

Walas
Posty: 17079
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 27 wrz 2019, 22:48

stołecznynocnik pisze:
27 wrz 2019, 21:09
Kurs BWL136 22:58 z krańca Ursus-Niedźwiadek znika
Już od miesiąca BWL 136 wyjeżdża jako N85 i zaczyna o 23:44 z Centrum.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 27 wrz 2019, 22:49

Jurand pisze:
27 wrz 2019, 21:47
Nordyk110 pisze:
27 wrz 2019, 19:45
A na 743 co będzie?
Arriva z dojazdami z Płochocińskiej do Płochocina 35km w jedną stronę (-(
Pierwszy wyjazd brygady na 743 z bazy na Płochocińskiej o godz 2.56 #-o
Płochocińska do Płochocina :-D
Stalowa do Stalowej Woli.
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

Awatar użytkownika
KwZ
Posty: 10641
Rejestracja: 05 paź 2008, 22:43
Lokalizacja: z Parku Odkrywców

Post autor: KwZ » 27 wrz 2019, 22:53

zxcvbnm pisze:
27 wrz 2019, 20:27
mam wrażenie, że rola ZTM to minimalizowanie wydatków, a nie rozwój komunikacji.
A tak na prawdę jedno i drugie na raz.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 27 wrz 2019, 23:07

KwZ pisze:
zxcvbnm pisze:
27 wrz 2019, 20:27
mam wrażenie, że rola ZTM to minimalizowanie wydatków, a nie rozwój komunikacji.
A tak na prawdę jedno i drugie na raz.
A gdyby ta prawda była really a nie re ally...
ŁK

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 27 wrz 2019, 23:32

A potok to jest o 3 rano z Warszawy pod miasto czy raczej na odwrót? Co to ZTM obchodzi, skąd kto gdzie dojeżdża. Tak długo jak nie jest to MZA, któremu za dojazdy płacić trzeba, to tylko ich dobra wola, że dają ajentowi linie bliżej bazy (i, co akurat absurdalne, w niektórych przypadkach widać jak ZTM idzie na rękę ajentowi mimo braku podstaw w potoku pasażerskim, np. jeśli chodzi o kursy skrócone). Niech sobie ten przewoźnik nocuje te wozy i w Płochocinie. Zgodził się ajent na umowę, niech teraz płaci za kierowcę i paliwo z własnej kieszeni, a nie pieniędzy podatników (jak kursy-widmo MZA albo TW o 3 rano z zajezdni).
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Nordyk110
Posty: 1618
Rejestracja: 06 sty 2006, 21:32

Post autor: Nordyk110 » 28 wrz 2019, 2:02

Trochę masz racji, ale następny przetarg będzie droższy o 50 gr/km bo ztm nas może pogonić do Leszna, Karczewa.....
Przegubowce ,to sól tej ziemi .

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 wrz 2019, 9:25

ashir pisze:
27 wrz 2019, 20:20
pawcio pisze:
27 wrz 2019, 18:24
Plan wtorkowy względem tego tygodnia spada o 12 sztuk.
Mogłoby być i obiecane 20 brygad, bo będą 4 wtyczki na 412 i 4 wtyczki na 500. ;) Swoją drogą to po to jest ścinane 500, żeby dawać wtyczki? Przed cięciami było 7c+3d, a będzie 7c+1d+4w to jeszcze 2 brygady dołożą. Jeszcze 169 jedzie za każdym razem w parze z 500, nawet w godzinach szczytu. :D
Mam wrażenie, że ktoś z ZTM bardzo nie lubi tego 169 i przy każdej okazji mu podcina skrzydła. W końcu wozy poszły na 160, bo przecież Derby są jakieś lepsze...
A wtyczki... Kompletnie bez sensu. Zresztą cały wrzesień w wykonaniu ZTM to taki chaotyczny...

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 wrz 2019, 9:31

A te wtyczki na 500 to nie z powodu tego, że się zbliża 1 listopada? No i pewnie może się zdarzyć, że wtyczki z 500 pójdą na szybko gdzieś w okolicę, dlatego i po to są wtyczkami...
ŁK

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 28 wrz 2019, 9:34

104 i 741 w DP na Otokarach to też mam nadzieje że jakaś sytuacja przejściowa?

ashir
Posty: 27709
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 28 wrz 2019, 9:40

SławekM pisze:
28 wrz 2019, 9:25
Mam wrażenie, że ktoś z ZTM bardzo nie lubi tego 169 i przy każdej okazji mu podcina skrzydła. W końcu wozy poszły na 160, bo przecież Derby są jakieś lepsze...
A wtyczki... Kompletnie bez sensu. Zresztą cały wrzesień w wykonaniu ZTM to taki chaotyczny...
Aczkolwiek 169 co 20 minut będzie na przeguby. Chociaż tyle. ;)
Łukasz pisze:
28 wrz 2019, 9:31
A te wtyczki na 500 to nie z powodu tego, że się zbliża 1 listopada? No i pewnie może się zdarzyć, że wtyczki z 500 pójdą na szybko gdzieś w okolicę, dlatego i po to są wtyczkami...
Nie. Wtyczki na 500 co jakiś czas znikają i wracają. :)

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 wrz 2019, 9:41

Łukasz pisze:
28 wrz 2019, 9:31
A te wtyczki na 500 to nie z powodu tego, że się zbliża 1 listopada? No i pewnie może się zdarzyć, że wtyczki z 500 pójdą na szybko gdzieś w okolicę, dlatego i po to są wtyczkami...
Od paru lat nie ma zasileń wtyczkowych w DP, w ramach 1 listopada na linii 500. Zresztą one są tylko w szczycie, a nie poza.
ashir pisze:
28 wrz 2019, 9:40
SławekM pisze:
28 wrz 2019, 9:25
Mam wrażenie, że ktoś z ZTM bardzo nie lubi tego 169 i przy każdej okazji mu podcina skrzydła. W końcu wozy poszły na 160, bo przecież Derby są jakieś lepsze...
A wtyczki... Kompletnie bez sensu. Zresztą cały wrzesień w wykonaniu ZTM to taki chaotyczny...
Aczkolwiek 169 co 20 minut będzie na przeguby. Chociaż tyle. ;)

Owszem, tyle. Taki akt łaski z Żelaznej.

Jurand
Posty: 1075
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 28 wrz 2019, 9:46

ashir pisze:
27 wrz 2019, 22:17
Mało prawdopodobne. Po to chyba była wymiana brygad między 255 i 743. Bo ogólnie na tej pierwszej jeździł Mobilis, a na tej drugie Kleszczowa. Właśnie oprócz porannych i wieczornych kursów. Do Radzymina też startuje pierwszy kurs na 738 o 3:39 z Piotra Skargi, o 3:40 i 3:50 jedzie 728 z P+R Al. Krakowska do Złotokłosa, a w międzyczasie o 3:45 rusza kurs na 711 do Nadarzyna, podobnie było z 719 za czasów MZA - pierwszy kurs do Leszna o 3:40 z Os. Górczewska.
Śmiało jeszcze można dodać ukryte kursy 705 z Żerania FSO 02 o 3.40, 4.15, 4.30 i 735 o 4.49.

Łukasz
Posty: 10539
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 28 wrz 2019, 9:50

A jest jakiś powód, dla którego te kursy są ukryte?
ŁK

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 28 wrz 2019, 9:50

Jurand pisze:
28 wrz 2019, 9:46
ashir pisze:
27 wrz 2019, 22:17
Mało prawdopodobne. Po to chyba była wymiana brygad między 255 i 743. Bo ogólnie na tej pierwszej jeździł Mobilis, a na tej drugie Kleszczowa. Właśnie oprócz porannych i wieczornych kursów. Do Radzymina też startuje pierwszy kurs na 738 o 3:39 z Piotra Skargi, o 3:40 i 3:50 jedzie 728 z P+R Al. Krakowska do Złotokłosa, a w międzyczasie o 3:45 rusza kurs na 711 do Nadarzyna, podobnie było z 719 za czasów MZA - pierwszy kurs do Leszna o 3:40 z Os. Górczewska.
Śmiało jeszcze można dodać ukryte kursy 705 z Żerania FSO 02 o 3.40, 4.15, 4.30 i 735 o 4.49.
Jak już to też z Edisona do Halinowa 704 o 4:00, oraz 702 o 3:30 do Otwocka. Bo MZA nie może jeździć na pusto, za to ajent już tak.
Łukasz pisze:
28 wrz 2019, 9:50
A jest jakiś powód, dla którego te kursy są ukryte?

Ukryte one nie są. W rozkładzie od Kanału Żerańskiego się pojawiają. Po prostu startują z Żerania FSO koło Auchan i tyle.

Zablokowany