Zmiany obsługowe - wrzesień 2019

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 wrz 2019, 20:00

Jak będą kursowały wtyczki na 412?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 27 wrz 2019, 20:08

Młodzieńcza-Wileński
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Krzysiek_S
Posty: 5082
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 27 wrz 2019, 20:11

A wtyczki na 500 na całej trasie ?.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 wrz 2019, 20:20

pawcio pisze:
27 wrz 2019, 18:24
Plan wtorkowy względem tego tygodnia spada o 12 sztuk.
Mogłoby być i obiecane 20 brygad, bo będą 4 wtyczki na 412 i 4 wtyczki na 500. ;) Swoją drogą to po to jest ścinane 500, żeby dawać wtyczki? Przed cięciami było 7c+3d, a będzie 7c+1d+4w to jeszcze 2 brygady dołożą. Jeszcze 169 jedzie za każdym razem w parze z 500, nawet w godzinach szczytu. :D

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2200
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 27 wrz 2019, 20:27

Plan brygad sobie spada, a zmiany w innych dzielnicach (podbicie częstotliwości) będą? Ech, mam wrażenie, że rola ZTM to minimalizowanie wydatków, a nie rozwój komunikacji.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 27 wrz 2019, 20:57

ashir pisze:
27 wrz 2019, 20:20
pawcio pisze:
27 wrz 2019, 18:24
Plan wtorkowy względem tego tygodnia spada o 12 sztuk.
Mogłoby być i obiecane 20 brygad, bo będą 4 wtyczki na 412 i 4 wtyczki na 500. ;) Swoją drogą to po to jest ścinane 500, żeby dawać wtyczki? Przed cięciami było 7c+3d, a będzie 7c+1d+4w to jeszcze 2 brygady dołożą. Jeszcze 169 jedzie za każdym razem w parze z 500, nawet w godzinach szczytu. :D
No przecież przykład z 500 i 169 to było parę lat 169 i 227 w tej samej minucie. Wygaszanie potoku i tyle.

Co nie zmienia faktu, że historia ze 169 jest naprawdę ponura. Bródno dostaje jak zwykle po dupie najbardziej. Już mnie to nawet nie boli tak bardzo jak tam nie mieszkam, ale obiektywnie... meh.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

stołecznynocnik
Posty: 157
Rejestracja: 16 sty 2018, 18:27

Post autor: stołecznynocnik » 27 wrz 2019, 21:09

Z nocek BWL217 zastąpi N12/1
Kurs BWL136 22:58 z krańca Ursus-Niedźwiadek znika

w DP na 193 zostają deski
Operacja się udała, pacjent zmarł.

Jurand
Posty: 1058
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 27 wrz 2019, 21:47

Nordyk110 pisze:
27 wrz 2019, 19:45
A na 743 co będzie?
Arriva z dojazdami z Płochocińskiej do Płochocina 35km w jedną stronę (-(
Pierwszy wyjazd brygady na 743 z bazy na Płochocińskiej o godz 2.56 #-o

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 wrz 2019, 22:05

Idealne zadanie dla ajenta. :)

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 27 wrz 2019, 22:05

Tak wygląda efektywne wykorzystanie autobusu i kierowcy.
1) Długi dojazd, a to koszty paliwa.
2) Kierowca który zamiast jeździć na linii traci czas pracy, na przejazd techniczny.
Przecież można to było dać Kleszczowej. A jak ze zjazdem? Też jest z Płochocina?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Jurand
Posty: 1058
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 27 wrz 2019, 22:09

vernalisadonis pisze:
27 wrz 2019, 22:05
Tak wygląda efektywne wykorzystanie autobusu i kierowcy.
1) Długi dojazd, a to koszty paliwa.
2) Kierowca który zamiast jeździć na linii traci czas pracy, a przejazd techniczny.
Przecież można to było dać Kleszczowej. A jak ze zjazdem? Też jest z Płochocina?
Część brygad zjazd z Płochocina, część z cm.Wolskiego #-o

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 wrz 2019, 22:10

Po co dawać to Kleszczowej, żeby pierwszy kurs był z Cm. Wolskiego o 3:16? Mobilis był idealny na te kursy. :)

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 27 wrz 2019, 22:11

Rozumiem, że MZA pustym przejazdem tam nie pojedzie?
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 27 wrz 2019, 22:17

Mało prawdopodobne. Po to chyba była wymiana brygad między 255 i 743. Bo ogólnie na tej pierwszej jeździł Mobilis, a na tej drugie Kleszczowa. Właśnie oprócz porannych i wieczornych kursów. Do Radzymina też startuje pierwszy kurs na 738 o 3:39 z Piotra Skargi, o 3:40 i 3:50 jedzie 728 z P+R Al. Krakowska do Złotokłosa, a w międzyczasie o 3:45 rusza kurs na 711 do Nadarzyna, podobnie było z 719 za czasów MZA - pierwszy kurs do Leszna o 3:40 z Os. Górczewska.

Awatar użytkownika
vernalisadonis
Posty: 3058
Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12

Post autor: vernalisadonis » 27 wrz 2019, 22:22

No i 742 do Góry Kalwarii, Jak EEC była na tej linii, to mam wrażenie, że lepiej rozkład wyglądał.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej

Zablokowany