Wszystkich Świętych 2019

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 paź 2019, 0:04

ashir pisze:
29 paź 2019, 16:20
fraktal pisze:
25 paź 2019, 20:34
Co do jej istnienia, zachęcam Organizatora do jej zlikwidowania, to zobaczy wówczas co będzie się działo w tramwajach 1 listopada. :twisted: Sporo osób podjeżdża tą linią dwa przystanki na przykład ze Staniewickiej do Ronda Żaba do dalszych przesiadek, ale tacy pasażerowie muszą się gdzieś także zmieścić przecież.
W tym roku C76 ma kursować na solówkach już tylko co ok. 10 minut, nawet 1 listopada. Nie dziwię się, bo oferta tramwajowa będzie naprawdę bogata:
1 :arrow: co 7,5 minuty
3 :arrow: co 7,5 minuty (1.11 w godzinach 9-15 dodatkowe kursy co 15 minut na trasie skróconej: Annopol - Wiatraczna)
4 :arrow: co 15 minut
25 :arrow: co 15 minut
C1 :arrow: co 7,5 minuty
C4 :arrow: co 15 minut
C6 :arrow: co 15 minut
Łącznie 44 kursy/h. .
To będzie jakiś dramat moim zdaniem. Policz teraz, ile kursów z tego to kursy niskopodłogowe - 4 tylko co 15 minut (a była co 8), 1 jest częściej, ale obsługuje Powązki. DRAMAT I to akurat, kiedy rzeczywiście zauważalnie więcej rodzin z dziećmi zaczęło jeździć transportem publicznym na Bródno. A jeśli trafią na zatłoczony tramwaj, więcej się na cmentarz owym tramwajem nie wybiorą. I już nie chce mi się pisać więcej, bo naprawdę coraz mniej mi się chce komentować poczynania ZTMu. Dwa dni w roku i już nawet tu musieli wszystko pociąć. Niech się lepiej modlą, żeby pogoda w tym roku nie dopisała 1. i było mało ludzi.

Tymczasem na Cmentarz Północny w tygodniu przedświątecznym jest przesyt podaży - i wszystko i tak stoi w korku - nawet 303 miewa godzinne opóźnienie i bez sterowania nie może się obejść. Skoro jest C09, to po co pod główną bramę podjeżdża jeszcze C40 - tak jak już było wspomniane?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 paź 2019, 5:56

Nikt niczego na Bródnie w tramwajach nie pociął. Liczba kursów się zgadza, niskie na oko są podobnie jak były, ale będę musiał przeliczyć w pracy. Takie C4 jest krótsze niż 4, więc ten sam niski wykona więcej kursów pod cmentarzem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 paź 2019, 7:57

fraktal pisze:
30 paź 2019, 0:04
To będzie jakiś dramat moim zdaniem. Policz teraz, ile kursów z tego to kursy niskopodłogowe - 4 tylko co 15 minut (a była co 8), 1 jest częściej, ale obsługuje Powązki. DRAMAT I to akurat, kiedy rzeczywiście zauważalnie więcej rodzin z dziećmi zaczęło jeździć transportem publicznym na Bródno. A jeśli trafią na zatłoczony tramwaj, więcej się na cmentarz owym tramwajem nie wybiorą. I już nie chce mi się pisać więcej, bo naprawdę coraz mniej mi się chce komentować poczynania ZTMu. Dwa dni w roku i już nawet tu musieli wszystko pociąć. Niech się lepiej modlą, żeby pogoda w tym roku nie dopisała 1. i było mało ludzi.
Policzyłem, w całości niskopodłogowe będzie 1, 3, 4, 25 i C6. Mało? Tylko te linie to 32 kursy/h, a przecież również wybrane kursy na C1 (średnio 4 kursy/h) i C4 (średnio 2 kursy/h) będą obsługiwane przez niskopodłogowe tramwaje i tak jak pawcio napisał nie było żadnych cięć. 38 z 44 kursów na godzinę jest niskopodłogowe i temu jeszcze mało. :roll:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 paź 2019, 8:33

Statystycznie na te 44 kursy 6 będzie wysokich. Dla porównania w zeszłym roku było tego 14,5 z 44.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 paź 2019, 8:45

Czyli zdecydowanie poprawa.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 30 paź 2019, 12:28

Czy te rozkłady układała osoba pijana? :-D
https://www.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php ... 5&o=01&k=A
Most Siekierkowski => PKP Międzylesie i dalej:
9 | 12m 22 42m 52
itd.
https://www.ztm.waw.pl/rozklad_nowy.php ... 9&o=03&k=B
PKP Międzylesie w stronę centrum:
9 | 19 27g 49 57g
itd.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27356
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 paź 2019, 12:34

Na PKP Międzylesie nie zrobisz postoju, więc nie zgrasz tego z podstawowym 147, bo jak wyrównasz w jedną stronę, to przytulisz w drugą stronę.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 30 paź 2019, 12:45

Ale tutaj są rozjechane w obie strony.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 paź 2019, 12:54

Wykonaj ćwiczenie intelektualne:
1. Przesuń odjazdy w stronę Miedzylesia tak, żeby było idealnie. O tę samą wartość w tym sasmym kierunku przesuń odjazdy z Międzzylesia. Fajnie?
2. Przesuń odjazdy z Międzzylesia tak, żeby było idealnie. O tę samą wartość w tym sasmym kierunku przesuń odjazdy w stronę Miedzylesia. Fajnie?
3. Wyciągnij wnioski.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27356
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 paź 2019, 13:00

michael112 pisze:
30 paź 2019, 12:45
Ale tutaj są rozjechane w obie strony.
Obrazek
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Krzysiek_S
Posty: 5083
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 30 paź 2019, 13:19

Do tego linia 147 w kursach podstawowych ma łączone kursy z linią 146 w rozkładzie świątecznym. Więc przy zmianie rozkładu podstawowego, żeby ułożyć koordynacje z kursami skróconymi trzeba byłoby ruszyć też linie 146.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 30 paź 2019, 14:07

fik pisze:
30 paź 2019, 12:34
Na PKP Międzylesie nie zrobisz postoju, więc nie zgrasz tego z podstawowym 147, bo jak wyrównasz w jedną stronę, to przytulisz w drugą stronę.
Dlaczego nie może być postoju na PKP Międzylesie 04? Skoro Z20 nie przeszkadzało na Metro Targówek Mieszkaniowy (albo blokowało zatokę albo trzykrotnie robiło kółko po obwodnicy) to tym bardziej nie będzie przeszkadzało 147.
pawcio pisze:
30 paź 2019, 12:54
Wykonaj ćwiczenie intelektualne:
1. Przesuń odjazdy w stronę Miedzylesia tak, żeby było idealnie. O tę samą wartość w tym sasmym kierunku przesuń odjazdy z Międzzylesia. Fajnie?
2. Przesuń odjazdy z Międzzylesia tak, żeby było idealnie. O tę samą wartość w tym sasmym kierunku przesuń odjazdy w stronę Miedzylesia. Fajnie?
3. Wyciągnij wnioski.
Wykonaj ćwiczenie intelektualne:
1. Nie skąp brygady i dołóż trzeci maraton.
2. Wydłuż kursy skrócone do pętli Międzylesie
3. Niczym więcej się nie martw i ciesz się z idealnej koordynacji w obydwie strony.
Krzysiek_S pisze:
30 paź 2019, 13:19
Do tego linia 147 w kursach podstawowych ma łączone kursy z linią 146 w rozkładzie świątecznym. Więc przy zmianie rozkładu podstawowego, żeby ułożyć koordynacje z kursami skróconymi trzeba byłoby ruszyć też linie 146.
A to już problem ZTM, że zachciało mu się łączyć linie, żeby pewnie aż jedną brygadę zaoszczędzić (a sam na pierdoły marnuje więcej). To tak jak 125 skrócono z Pl. Hallera do Metro Stadion Narodowy i udało się odzyskać aż jedną brygadę i w weekendy to tylko dlatego, że wprowadzono łączenia z 525.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 30 paź 2019, 20:27

fik pisze:
30 paź 2019, 12:34
Na PKP Międzylesie nie zrobisz postoju, więc nie zgrasz tego z podstawowym 147, bo jak wyrównasz w jedną stronę, to przytulisz w drugą stronę.
Jaki z tego wniosek? Wydłużyć 147m do PKP Wawer.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27356
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 30 paź 2019, 20:29

Prędzej do Międzylesia po trasie podstawowej, po co mieszać ludziom we łbach. Tak byłoby najmądrzej, ale jeśli założeniem było zrobienie kursów skróconych od PKP, to efekt musiał być taki, jaki jest.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 30 paź 2019, 20:49

pawcio pisze:
30 paź 2019, 5:56
Nikt niczego na Bródnie w tramwajach nie pociął. Liczba kursów się zgadza, niskie na oko są podobnie jak były, ale będę musiał przeliczyć w pracy. Takie C4 jest krótsze niż 4, więc ten sam niski wykona więcej kursów pod cmentarzem.
Rzeczywiście, jakoś nie zauważyłem, że w tym roku z 4 zostało wyodrębnione C4, mój błąd. :oops:
Nie mam czasu na śledzenie wszystkich zmian, a w komunikacie na stronie ZTM nie ma słowa, że jest jakaś nowa tramwajowa linia cmentarna w tym roku i jaką ma trasę W artykule jest wymienione wszystko naraz.

Zablokowany