To będzie jakiś dramat moim zdaniem. Policz teraz, ile kursów z tego to kursy niskopodłogowe - 4 tylko co 15 minut (a była co 8), 1 jest częściej, ale obsługuje Powązki. DRAMAT I to akurat, kiedy rzeczywiście zauważalnie więcej rodzin z dziećmi zaczęło jeździć transportem publicznym na Bródno. A jeśli trafią na zatłoczony tramwaj, więcej się na cmentarz owym tramwajem nie wybiorą. I już nie chce mi się pisać więcej, bo naprawdę coraz mniej mi się chce komentować poczynania ZTMu. Dwa dni w roku i już nawet tu musieli wszystko pociąć. Niech się lepiej modlą, żeby pogoda w tym roku nie dopisała 1. i było mało ludzi.ashir pisze: ↑29 paź 2019, 16:20W tym roku C76 ma kursować na solówkach już tylko co ok. 10 minut, nawet 1 listopada. Nie dziwię się, bo oferta tramwajowa będzie naprawdę bogata:fraktal pisze: ↑25 paź 2019, 20:34Co do jej istnienia, zachęcam Organizatora do jej zlikwidowania, to zobaczy wówczas co będzie się działo w tramwajach 1 listopada. Sporo osób podjeżdża tą linią dwa przystanki na przykład ze Staniewickiej do Ronda Żaba do dalszych przesiadek, ale tacy pasażerowie muszą się gdzieś także zmieścić przecież.
1 co 7,5 minuty
3 co 7,5 minuty (1.11 w godzinach 9-15 dodatkowe kursy co 15 minut na trasie skróconej: Annopol - Wiatraczna)
4 co 15 minut
25 co 15 minut
C1 co 7,5 minuty
C4 co 15 minut
C6 co 15 minut
Łącznie 44 kursy/h. .
Tymczasem na Cmentarz Północny w tygodniu przedświątecznym jest przesyt podaży - i wszystko i tak stoi w korku - nawet 303 miewa godzinne opóźnienie i bez sterowania nie może się obejść. Skoro jest C09, to po co pod główną bramę podjeżdża jeszcze C40 - tak jak już było wspomniane?