Rozkłady tramwajowe (2020)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 gru 2020, 9:24

9 jest zwykle najbardziej zapełniona, więc upchnięcie pustej 15 tuż przed 9 jest całkiem ciekawe. Zresztą to tylko dwa dni w roku, mrozu nie ma. Z tą jedynką to faktycznie ciekawe. Może zakładają, że ktoś z Banacha jak nie ma 25 to będzie miał 1, a zaraz potem przesiadkę w 9?

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 gru 2020, 9:33

Ja myślę, że nic nie zakładają i zostało to zrobione przy pomocy szklanej kuli z żółtymi piłeczkami.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 gru 2020, 9:58

Też podejrzewam, że to jest zwyczajny tumiwisizm - tak wyszło z busmana, tak jest dobrze.

Przedkładania przesiadki 1->9 (abstrahuję od sensowności programowania jej na 2 minuty) nad 9 -> 1 za nic nie pojmę, ale to jeszcze o niczym nie świadczy.
Georg pisze:
25 gru 2020, 9:24
Zresztą to tylko dwa dni w roku, mrozu nie ma.
Swietnie, można też chodzić piechotą.

Naprawdę czekam na wejście SPPN, kupię wtedy samochód - grzech z bonusu w wysokości 5000 zł rocznie nie skorzystać, a władze miasta konsekwentnie mnie do tego zachęcają.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 gru 2020, 10:28

Glonojad pisze:
25 gru 2020, 9:58
Swietnie, można też chodzić piechotą.
Przepraszam. Nie to miałem na myśli. Chodziło mi o to, że jeśli koordynacja jest schrzaniona przez dwa dni w roku, to lepiej niż byłaby na co dzień. Ale oczywiście masz rację. Nie jest to prawidłowe. A może wynika to innych rozkładów? Na przykład 9 ma na pewno koordynację 24 na odcinku Pl. Zawiszy <-> Gocławek. 15 jako takie połączenie z 4 i 35 na Marszałkowskiej (7-5-8). Natomiast 7 tyle o ile z 9. (7-13). Być może dlatego, że jak 7 byłaby z 9 równo co 10 minut, to potem jechałaby w parze razem z 24.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 gru 2020, 10:35

swego czasu było na Krakowskiej jednak 7-7-6 przy układzie 20/3, dziś jest to inaczej. 1 może sobie jechać w zasadzie dowolnie, więc powinna równo między 7 a 9 bo wtedy masz przesiadkę zarówno Banacha-> Centrum, jak i Okęcie -> Bródno (ważne dodatkowo ze względu na brak 25 przecież).

A swoją drogą, w układzie wysokoświątecznym (siecowe 20/15) najlepiej by było po prostu puścić 1 na Okęcie, a 7 na Banacha. Tylko zaraz byłby kłopot, ze naklejki trzeba wieszać na 2 dni...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 gru 2020, 10:47

Łukasz pisze:
20 gru 2020, 23:16
Raczej nikt nie zrobi rewolucji, więc spodziewałbym się, że 6 by została jednak w godzinach typu 6/8-20, tylko tabor by miała bardziej odpowiedni. Ewentualnie właśnie 27, choć chyba wolałbym 17 na Hutę, a znów silną jedynkę zamiast 41, z być może jakimś wariantem, jeśli trzeba.
Nie będzie żadnej 17 na Hutę, bo będzie płacz na Tarchominie, że "tramwaj źle pojechał". Wydłużenie 27 też wywoła protesty, bo Mickiewicza straci połączenie ze Szpitalem Bielańskim, a inna część Żoliborza miałaby je podwójnie.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 25 gru 2020, 11:01

Chyba nikt nie analizuje dziur po koordynacjach zawieszonych linii (czy jak w przypadku 9 - połowy). Wczoraj na Reducie Wolskiej 6:17 (26), 6:19 (27), 6:24 (10), 6:37 (26).

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 25 gru 2020, 11:34

Zacznijmy od tego, że rozkłady świąteczne mają tylko linie 7,5->10, więc cała reszta zostaje na podstawowej choć wykastrowanej koordynacji.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Paweł D.
Posty: 5245
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 25 gru 2020, 13:14

Od wielu lat sensowna koordynacja wieczorem 17 i 33 jest tylko przy okazji rozkładów specjalnych/świątecznych. Skoro przez lata układ typu 16-4 nie przeszkadza, to czemu mają dziury w rozkładach w święta przeszkadzać?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 25 gru 2020, 14:00

Na 33/17 "nikomu nie przeszkadza" idiotyczny układ dziur na 33, który powoduje nierównomierne napełnianie się i stadzenie 17ek, więc nic mnie tamże nie zdziwi.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Georg
Posty: 5935
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 25 gru 2020, 14:25

Koło mnie wcale nie jest lepiej. Z Okopowej na Wolę jest 26 i 27. 13 zawieszona. Rano 5-15, w ciągu dnia 0-15. Trudno się dziwić że ludzie nie lubią przesiadek, skoro tyle czasu muszą czekać.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 30 gru 2020, 8:28

Czy to nie błąd ZTM lub wpadka że jedyna brygada w zasadzie dodatek Mokotowski na 25 rano 014 nie mógł by być na Pradze jako 010. Trochę to dziwne wysyłając jeden dodatek rano 014 z Mokotowa po to by po południu wysłać Pragę jako 010.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 30 gru 2020, 10:26

Kwestia równomierności obniżenia planu brygadowego w zajezdniach. Ten konkretny przypadek (choć nie dobór konkretnej brygady) to na mój wniosek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Zablokowany