No tak, tylko założeniem zakupu 134N miało być zastąpienie solówek (zapewne pospinanie ich w składy i kasacja najstarszych). A solówki dalej jeżdżą.Stary Pingwin pisze: ↑18 gru 2020, 12:24Solówki wymyślił organizator po wieloletnich obserwacjach i badaniach napełnienia pojazdów. Efektem jest zakup szczeniaków(czy gdzieś wtemkraju jeżdżą jeszcze szczeniaki?). Trudno się teraz wycofać.
Rozkłady tramwajowe (2020)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Sołowki organizator. Szczeniaki operator i nawet znam nazwisko winnego. Utrzymanie solówek w ruchu mimo zakupu szczeniaków - organizator.person pisze: ↑18 gru 2020, 12:43Organizator czy operator?Stary Pingwin pisze: ↑18 gru 2020, 12:24Solówki wymyślił organizator po wieloletnich obserwacjach i badaniach napełnienia pojazdów.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ile nam jeszcze brakuje niskich, żeby takie pandemiczne rozkłady obsługiwały tylko niskopodłogowe tramwaje?
Co do szczeniaków - nikt przecież nie zakładał takich ograniczeń liczby osób w pojazdach.
I rzeczywiście nie widać, co by się miało złego stać po zamianie krańców 6 i 28.
ŁK
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
To byłaby nieodżałowana dla układu komunikacyjnego strata.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Na Marymonckiej tylko połowa 17?
Marymoncka to żaden problem -zawsze można połowę 17 wysłać na Hutę. Bardziej chodzi o Słowackiego-Mickiewicza - połączenie ze szpitalem i Pragą.
-
- Posty: 2812
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Owszem, w tej chwili to problem, ale chyba nie myślisz, że ktoś zacznie poważnie grzebać w układzie komunikacyjnym bez poważnego pretekstu jakim może być metro?
Zawsze można wydłużyć 27.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nie tyle wydłużyć, co przywrócić na trasę, którą jeździło 27 od 63 roku.
miłośnik 13N
Raczej nikt nie zrobi rewolucji, więc spodziewałbym się, że 6 by została jednak w godzinach typu 6/8-20, tylko tabor by miała bardziej odpowiedni. Ewentualnie właśnie 27, choć chyba wolałbym 17 na Hutę, a znów silną jedynkę zamiast 41, z być może jakimś wariantem, jeśli trzeba.Paweł D. pisze:Owszem, w tej chwili to problem, ale chyba nie myślisz, że ktoś zacznie poważnie grzebać w układzie komunikacyjnym bez poważnego pretekstu jakim może być metro?
ŁK
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Świąteczne rozkłady na Ochocie to jest sabotaż. Nie dość że na Krakowskiej takt 10-8-2, to jeszcze w środku tego 2 jedzie sobie 1. Akurat tak, zeby jedyna pewna przesiadka w relacji Pralka - Okopowa oznaczała 10 minutowe marznięcie.
(ze 154 na 1 też jest 10 minut na przesiadkę. Wygląda na klasyczne wygaszanie popytu.)
(ze 154 na 1 też jest 10 minut na przesiadkę. Wygląda na klasyczne wygaszanie popytu.)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.