Zmiany obsługowe - luty 2020

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 08 lut 2020, 13:37

fraktal pisze:
08 lut 2020, 12:12
marcus pisze:
08 lut 2020, 11:27


Woronicza tak, ale dojazdy z Ostrobramskiej czy Kleszczowej na Natolin czy Konwiktorską nie są już takie oczywiste :)
Skoro Arriva może zjeżdżać na pusto spod Zajezdni Ostrobramska, to widać wozy z Ostrobramskiej mogą dojeżdżać na Natolin. ZTM oszczędza na wozokilometrach i widać stwierdzili, że część kosztów pustych wyjazdów może wziąć na siebie także MZA. :razz:
Arriva to dojeżdża i zjeżdża na pusto z Marysina.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 lut 2020, 14:10

Walas pisze:
08 lut 2020, 13:37
fraktal pisze:
08 lut 2020, 12:12

Skoro Arriva może zjeżdżać na pusto spod Zajezdni Ostrobramska, to widać wozy z Ostrobramskiej mogą dojeżdżać na Natolin. ZTM oszczędza na wozokilometrach i widać stwierdzili, że część kosztów pustych wyjazdów może wziąć na siebie także MZA. :razz:
Arriva to dojeżdża i zjeżdża na pusto z Marysina.
Kto zatem realizuje 3 ostatnie kursy z przystanku Płocka Szpital o 23:05s, 23:20o i 23:35s? Arriva ma mieć 520 w całości przecież.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 lut 2020, 14:15

Flash8222 pisze:
07 lut 2020, 21:31
Zakaz taborowy, z Kleszczowej wyłącznie gazowce a z pozostałych zajezdni Euro6 :-k
Zobaczymy ile czasu w tym wytrwa MZA. :) Swoją drogą dlaczego Kleszczowa na 503 koniecznie musi wysyłać gazowce, a na 116 i 180 już nie?
fraktal pisze:
08 lut 2020, 14:10
Walas pisze:
08 lut 2020, 13:37
Arriva to dojeżdża i zjeżdża na pusto z Marysina.
Kto zatem realizuje 3 ostatnie kursy z przystanku Płocka Szpital o 23:05s, 23:20o i 23:35s?
Arriva. Czego nie rozumiesz w tym, że przewoźnik kończy zarówno w Marysinie, Metro Ratusz Arsenał (na trambuspasie :)) i Zajezdni Ostrobramska? ;)

Walas
Posty: 17069
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 08 lut 2020, 14:25

fraktal pisze:
08 lut 2020, 14:10
Walas pisze:
08 lut 2020, 13:37

Arriva to dojeżdża i zjeżdża na pusto z Marysina.
Kto zatem realizuje 3 ostatnie kursy z przystanku Płocka Szpital o 23:05s, 23:20o i 23:35s? Arriva ma mieć 520 w całości przecież.
Oczywiście Arriva.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 lut 2020, 15:52

ashir pisze:
08 lut 2020, 14:15
fraktal pisze:
08 lut 2020, 14:10
Kto zatem realizuje 3 ostatnie kursy z przystanku Płocka Szpital o 23:05s, 23:20o i 23:35s?
Arriva. Czego nie rozumiesz w tym, że przewoźnik kończy zarówno w Marysinie, Metro Ratusz Arsenał (na trambuspasie :)) i Zajezdni Ostrobramska? ;)
Uważam, że to zabawne. :razz: Natomiast myślę, że gdybym był szefem Arrivy, to by mnie wkurzyło, że muszę realizować kurs pod bramę obcej zajezdni, podczas gdy moja zajezdnia jest zupełnie w innym kierunku.

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 08 lut 2020, 17:01

fraktal pisze:
08 lut 2020, 15:52
ashir pisze:
08 lut 2020, 14:15
Arriva. Czego nie rozumiesz w tym, że przewoźnik kończy zarówno w Marysinie, Metro Ratusz Arsenał (na trambuspasie :)) i Zajezdni Ostrobramska? ;)
Uważam, że to zabawne. :razz: Natomiast myślę, że gdybym był szefem Arrivy, to by mnie wkurzyło, że muszę realizować kurs pod bramę obcej zajezdni, podczas gdy moja zajezdnia jest zupełnie w innym kierunku.
No cóż widocznie tak musi być?
Z Płochocińskiej jezdzimy na pusto i zjeżdzamy do Wolicy koło Płochocina na linię 743, do Starych Babic na 712, to Marysin czy Ostrobramska też szef Arrivy przełknie, przecież najważniejsze że przetarg wygrany :D

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 08 lut 2020, 19:53

marcus pisze:
08 lut 2020, 11:09
Flash8222 pisze:
07 lut 2020, 21:31
Bez zmiany rozkładu słabo widzę możliwość podładowania baterii na Konwiktorskiej ;)
Dodatek - bo 013 miał w tym tygodniu być przerzucony na R-7 - elektryk powinien objechać bez ładowania.
Od poniedziałku zamiast 12c+1d będzie 14c - więc czasu na postoje powinno być pod dostatkiem.
Nie, będzie 12c+2d, a to jednak różnica.
Jurand pisze:
08 lut 2020, 11:21
Czy MZA już o tym wie🤣
To faktycznie ciekawostka bo zawsze zaczynały 705 z FSO i kursy zjazdowe też zawsze były, co się wydarzyło na linii ZTM-MZA 🤔
Nadal będzie też kurs Żerań FSO - Białobrzegi/Rynia. Może ktoś stwierdził, że przed 4 rano czy po północy było zerowe zainteresowanie takimi kursami, ale ja uważam, że jak autobus jako PT jedzie i tak po trasie jakiejś linii to powinien jednak jechać liniowo, gdy nie ma zbytnio alternatywy do przejazdu. Większość przystanków jest i tak na żądanie, więc nie ma problemu ze zbędnym stawaniem. Tylko pewnie przy okazja gmina zaoszczędziła, bo za przejazdy techniczne przecież nie płaci. To zasada powinna dotyczyć nie tylko MZA, ale też ajentów. Np. nie widzę powodu, żeby Michalczewski nie robił popołudniowych kursów dojazdowych: Płytowa - Metro Marymont i porannych zjazdowych: Metro Marymont - Płytowa*. Z pewnością ktoś by skorzystał, a autobus i tak jedzie tą samą trasą**. Tylko ZTM musiałby chcieć zapłacić za wzkm, a przecież lepiej zaoszczędzić? :)
* - coś na wzór kursów na 120: Dw. Wschodni (Kijowska) - Szwedzka, gdzie kursy zjazdowe nie woziły tłumów, ale zawsze kilkanaście osób się trafiło na kurs
** - podobnie jak z Olesina, ale tam pewnie byłaby frekwencja okołozerowa, tak jak na kursach szkolnych do Kupieckiej
fraktal pisze:
08 lut 2020, 15:52
Uważam, że to zabawne. :razz: Natomiast myślę, że gdybym był szefem Arrivy, to by mnie wkurzyło, że muszę realizować kurs pod bramę obcej zajezdni, podczas gdy moja zajezdnia jest zupełnie w innym kierunku.
Ja myślę, że szefa Arrivy takie błahostki nie interesują. Podobnie jak prezesa Dariusza Załuskę raczej nie interesuje, że Mobilis ma kurs zjazdowy na N02 z Marysina do Zajezdni Stalowa (p. Zajezdnię Ostrobramska :P). Są to normalne praktyki, zgodne z umową zawartą między ajentem, a ZTM. ;)

fraktal
Posty: 5468
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 08 lut 2020, 22:35

ashir pisze:Ja myślę, że szefa Arrivy takie błahostki nie interesują. Podobnie jak prezesa Dariusza Załuskę raczej nie interesuje, że Mobilis ma kurs zjazdowy na N02 z Marysina do Zajezdni Stalowa (p. Zajezdnię Ostrobramska :P). Są to normalne praktyki, zgodne z umową zawartą między ajentem, a ZTM. ;)
Zdziwiłbyś się, co może zainteresować dyrektora firmy, gdy kontrakt, który zdobyto, okazuje się być mniej rentowny niż przypuszczano. Przerabiałem to u siebie w pracy w innej branży. Oczywiście w przypadku Arrivy nie przesądzam, czy jest podobnie - skala nie ta.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 08 lut 2020, 22:47

Gdy Woronicza miała dojeżdżać na Kabaty na 3:35, początek pracy na Woronicza był o 2:53. Moje pytanie zatem brzmi: o której jest meldowanie po przejściu tej brygady do Mobilisu?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Maybach
Posty: 1551
Rejestracja: 15 gru 2005, 23:51
Lokalizacja: Praga

Post autor: Maybach » 09 lut 2020, 3:27

2:45 :P
6, 20, 23, 26, 160, 509, N03

michald79
Posty: 1
Rejestracja: 11 kwie 2008, 13:50

Post autor: michald79 » 09 lut 2020, 5:07

Pierwsze koło na 742 robi Woronicza brygadą 64/742, następnie zmienia się w 192. Meldowanie 2:55.

Jurand
Posty: 1054
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 09 lut 2020, 7:16

ashir pisze:
08 lut 2020, 19:53
marcus pisze:
08 lut 2020, 11:09
Dodatek - bo 013 miał w tym tygodniu być przerzucony na R-7 - elektryk powinien objechać bez ładowania.
Od poniedziałku zamiast 12c+1d będzie 14c - więc czasu na postoje powinno być pod dostatkiem.
Nie, będzie 12c+2d, a to jednak różnica.
Jurand pisze:
08 lut 2020, 11:21
Czy MZA już o tym wie🤣
To faktycznie ciekawostka bo zawsze zaczynały 705 z FSO i kursy zjazdowe też zawsze były, co się wydarzyło na linii ZTM-MZA 🤔
Nadal będzie też kurs Żerań FSO - Białobrzegi/Rynia. Może ktoś stwierdził, że przed 4 rano czy po północy było zerowe zainteresowanie takimi kursami, ale ja uważam, że jak autobus jako PT jedzie i tak po trasie jakiejś linii to powinien jednak jechać liniowo, gdy nie ma zbytnio alternatywy do przejazdu. Większość przystanków jest i tak na żądanie, więc nie ma problemu ze zbędnym stawaniem. Tylko pewnie przy okazja gmina zaoszczędziła, bo za przejazdy techniczne przecież nie płaci. To zasada powinna dotyczyć nie tylko MZA, ale też ajentów. Np. nie widzę powodu, żeby Michalczewski nie robił popołudniowych kursów dojazdowych: Płytowa - Metro Marymont i porannych zjazdowych: Metro Marymont - Płytowa*. Z pewnością ktoś by skorzystał, a autobus i tak jedzie tą samą trasą**. Tylko ZTM musiałby chcieć zapłacić za wzkm, a przecież lepiej zaoszczędzić? :)
* - coś na wzór kursów na 120: Dw. Wschodni (Kijowska) - Szwedzka, gdzie kursy zjazdowe nie woziły tłumów, ale zawsze kilkanaście osób się trafiło na kurs
** - podobnie jak z Olesina, ale tam pewnie byłaby frekwencja okołozerowa, tak jak na kursach szkolnych do Kupieckiej
fraktal pisze:
08 lut 2020, 15:52
Uważam, że to zabawne. :razz: Natomiast myślę, że gdybym był szefem Arrivy, to by mnie wkurzyło, że muszę realizować kurs pod bramę obcej zajezdni, podczas gdy moja zajezdnia jest zupełnie w innym kierunku.
Ja myślę, że szefa Arrivy takie błahostki nie interesują. Podobnie jak prezesa Dariusza Załuskę raczej nie interesuje, że Mobilis ma kurs zjazdowy na N02 z Marysina do Zajezdni Stalowa (p. Zajezdnię Ostrobramska :P). Są to normalne praktyki, zgodne z umową zawartą między ajentem, a ZTM. ;)
Kursy 705 przed 4 rano zarówno DP i w DS miały wzięcie. Przypominam że na Plochocinskiej 33 jest spora zajezdnia autobusowa funkcjonująca właśnie w takich godzinach😥

Zablokowany